abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:53:15 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89489564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Noisiv het volgende:

[..]

In Qatar mag je geen alcohol drinken of hand in hand lopen met je vriendin/vriend. Ook vrouwen zonder hoofddoek is uit den boze. Dus ik verwacht dan wel veel oranje hoofddoek/tulband prullaria rond die tijd. Ook lekker voor de voetballers voetballen zomers in de volle zon +/- 45 graden.
Lul geen onzin joh :') Het is allang bekend dat er in de stadions en trainingsaccomodatie's airco's aanwezig zullen zijn die voor een temperatuur van tussen 20 en 25 graden zorgen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89515361
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Lul geen onzin joh :') Het is allang bekend dat er in de stadions en trainingsaccomodatie's airco's aanwezig zullen zijn die voor een temperatuur van tussen 20 en 25 graden zorgen.
Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen. Die stadions hebben allemaal een open dak van tientallen meter. Als het een afgesloten gebouw was in de vorm van een schaatshal dan kan je de temperatuur nog regelen. Nu is het een gevalletje dweilen met de kraan open. Een paar mega air conditioners neerzetten waarna alles meteen de lucht in verdwijnt.

Zet eens de kachels voluit aan en nog wat extra kachels neer en dan laat je alle ramen open met dit weer. Kijk eens hoe warm het gaat worden in je huiskamer. En denk er dan eens een groot stadion bij wat juist gekoeld moet worden van 45 naar 20 graden!. Dat is gewoonweg niet te doen met een opendak maar jij bent zo'n type wat alles maar aanneemt. Als morgen iemand komt met we gaan een WK op de maan houden want dan bouwen we 100 supporters rakketten dan denk je dat het allemaal wel goedkomt.

Er is nog altijd een grens van wat kan en wat niet kan. Je krijgt het misschien iets koeler maar met een open dak van 30 bij 60 meter met een zon die vel naar binnen schijnt en al het metaal verhit is geen airco tegen opgewassen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:58:30 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89515617
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen. Die stadions hebben allemaal een open dak van tientallen meter. Als het een afgesloten gebouw was in de vorm van een schaatshal dan kan je de temperatuur nog regelen. Nu is het een gevalletje dweilen met de kraan open. Een paar mega air conditioners neerzetten waarna alles meteen de lucht in verdwijnt.

Zet eens de kachels voluit aan en nog wat extra kachels neer en dan laat je alle ramen open met dit weer. Kijk eens hoe warm het gaat worden in je huiskamer. En denk er dan eens een groot stadion bij wat juist gekoeld moet worden van 45 naar 20 graden!. Dat is gewoonweg niet te doen met een opendak maar jij bent zo'n type wat alles maar aanneemt. Als morgen iemand komt met we gaan een WK op de maan houden want dan bouwen we 100 supporters rakketten dan denk je dat het allemaal wel goedkomt.

Er is nog altijd een grens van wat kan en wat niet kan. Je krijgt het misschien iets koeler maar met een open dak van 30 bij 60 meter met een zon die vel naar binnen schijnt en al het metaal verhit is geen airco tegen opgewassen.
Ze hebben nog twaalf jaar he dus als ze niet al een systeem hebben om het koel te houden komen ze daar heus wel mee op de proppen. En ik ben geen type dat alles aanneemt ik ga er gewoon van uit dat in een tijd waarin we mensen kunnen opsporen door middel van een haar en het kunnen laten regenen. We er toch van uit kunnen gaan dat Arabieren met miljarden te besteden een systeem kunnen ontwikkelen waardoor men de temperatuur onder controle kan houden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89537328
Ik moet het nog zien. Het zijn mooie woorden en het zal vast kunnen in theorie. Net zoals je in theorie ook mensen kan klonen en naar de bodem van de oceanen kan duiken. Als ze het echt voor elkaar krijgen vind ik het wel heel erg knap. Omdat ze een soort van buitenring hebben waar ze vanuit kunnen richten met hun airco's. Het lijkt me sterk dat het uit het gras gaat komen of uit de hemel waar de zon vel op schijnt. Dus waar ik een beetje mee zit is dat of de supporters voor een ring in 360 graden vol met vliegtuig blowers die -18 uitspugen waardoor het veld zelf 20 graden wordt en alles gelijk de lucht in gaat. Of de supporters lekker koel in 20 graden zitten en het een soort van oven in het midden is. Ik ben altijd wel benieuwd hoe ze in het eerste opzicht onmogelijke situaties gaan oplossen. Zonder natuurlijk voor een simpele uitweg zoals een afsluitbaar dak te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')