quote:ha ja gisteren had ik een wijntje op
ja en toen was er iemand aan het huilen dat zn vaatwasser het niet goed deed ....ja toen had ik zijn oproep gecopieerd en op een drugs forum geplaatst ha ha.....ja ik denk dat yvoonne me daarom heeft geband....
maar ja penisbaard? dat zijn toch allemaal luxe problemen hey? over de vaatwasser enzo... ja daar word ik dan moe van ...ja want sommige studenten die ik ken die hebben maar 20 euro eetgeld per week hey?
maar ja nu ga ik me dus vervelen ja ik mag partyflock wel in alleen ja daar heb je wel veen cocaine en pillen... en ja ik voel me dan meer thuis op fok forum hey?
toi toi toi edwin
Unbanmail denk ik, dat het voor hem geen zin heeft om een unban aan te vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
Vraag 'm eens naar die mail waar yvonne het over heeft ...
frontpage wat copycat zegtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef Gummibeer79 het volgende:
Er is nog steeds niet gereageerd op mijn FB-vraag overigens....
Ja, foutje....quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Je post je vraag in het Frontpage bantopic ...
Forumbans worden in de regel niet besproken ...
alsof penisbaard dat wat uitmaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
Penisbaard, je mag geen gegevens doorgeven van een gebande. Daar kreeg ik nog een note voor.
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar dat wilde ik je nog vertellen
Nou en.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alsof penisbaard dat wat uitmaakt
Dat weet jij niet, dus daarom zeg ik het. Just in case.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit had penisbaard zelf ook wel kunnen verzinnen (neem ik aan)
Ik weet het L.no, maar dat maakt mij vrij weinig uit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, dus daarom zeg ik het. Just in case.
Ik geef gewoon antwoord op jouw domme opmerking, man.quote:
Alright.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het L.no, maar dat maakt mij vrij weinig uit inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |