lekker! bij de Jamin heb je witte- en melkletters met pralinévullingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een stukje witte chocoletter van de bakker
niet gedaan vandaag, ik had gezegd dat ik mij zou gedragenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we galant doen in de sneeuwZoals DE
Lekker sneeuwballen gooien naar mr DE?
Dat duurt nog iets langer, maar de uitzending begint wel al dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
over een kwartier weten we waar ze gaan voetjeballen
Tezzquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Tezzje was behoorlijk van de wereld gisteren!Rare duizelingen en misselijkheid is gestopt. Nu heb ik gruwelijke spierpijn en een verrekte nek. Oh ja, en een enorme blauwe plek op mijn bil!
"Verplichte" rust van de huisarts voorgeschreven gekregen. Niets mis mee zo'n dagje in bed!
Ach Tezzquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Tezzje was behoorlijk van de wereld gisteren!Rare duizelingen en misselijkheid is gestopt. Nu heb ik gruwelijke spierpijn en een verrekte nek. Oh ja, en een enorme blauwe plek op mijn bil!
"Verplichte" rust van de huisarts voorgeschreven gekregen. Niets mis mee zo'n dagje in bed!
Rusland heeft de FIFA zelfs geld gegevenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat duurt nog iets langer, maar de uitzending begint wel al dan.
Enne...het wordt toch Rusland.
gelukkig niet meer dizzy en misselijk. kun je nog wel normaal lopen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Ach gossie. Heb je helemaal voor niets staan uitsloven.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wie er in Delft is zometeen, maar ik heb nog vijf porties visschotel in de aanbiedingMijn collega's komen niet
hij klinkt erg lekker je schotelquote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wie er in Delft is zometeen, maar ik heb nog vijf porties visschotel in de aanbiedingMijn collega's komen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |