Werkelijk ON-BE-GRIJPELIJKquote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef CobraVerde het volgende:
En dankzij deze fenomenale eindsprint neemt Jaws de titel over van Schindler's List
[ afbeelding ]
Hoera!
19-16
Allen dank voor het stemmen
[ afbeelding ]
Hap
Zijn beide zeer goede voorbeelden van storytelling natuurlijk. Ik vind SL ook net wat beter, maar Jaws staat ook in mijn Spielberg top 3.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkelijk ON-BE-GRIJPELIJK![]()
Smaak van de Fokkers hier is ver te zoeken![]()
Schindler's list is gewoon geniaal
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef chroestjov het volgende:
Alleen op Fok kan een haai het winnen van de holocaust.
Dat maak jij er van. Ik vind het verhaaltechnisch gewoon een betere, aangrijpendere film die op het gebied van aandacht voor de holocaust voor een heel nieuwe generatie een behoorlijke grote rol heeft gespeeld. Dat en omdat het gewoon een sublieme film is, maakt het tot Spielberg's beste imo.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Falco het volgende:
Alleen maar omdat het een film over de holocaust is, moet die film winnen?
Blijkbaar, Fokkers zijn dan gelukkig ook geen leden die de Oscar voor beste buitenlandse film bepalen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Falco het volgende:
Alleen maar omdat het een film over de holocaust is, moet die film winnen?
Samen met Minority Report de beste Spielberg-filmquote:
Appels en peren natuurlijk, die twee films vergelijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Dos37 het volgende:
Na Jaws gezien te hebben durfden mensen gewoon het water niet meer in, allemaal dankzij een film. Na Schindlers List gingen mensen nog steeds op vakantie in Duitsland. Dus Jaws is beter.
Inderdaad, wat een onzinquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Appels en peren natuurlijk, die twee films vergelijken.
Verhaaltechnisch zit Raiders of the lost ark daar weer ver boven.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik vind het verhaaltechnisch gewoon een betere, aangrijpendere film die op het gebied van aandacht voor de holocaust voor een heel nieuwe generatie een behoorlijke grote rol heeft gespeeld. Dat en omdat het gewoon een sublieme film is, maakt het tot Spielberg's beste imo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |