Doe je t voor mij gratis?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja natuurlijkik kan goed masseren hoor
![]()
Ik heb mensen gemasseerd voor geld en ze vonden dat ik het goed deed
Ik kan heeeel slecht tegen aanrakingen, zelfs ons mam moet het niet wagen me te kietelen ofzo. En ik heb dus zo'n muts met flapjes, en daar zit zo'n draadje aan wat je onder je kin kan knopen, en als ik dat doet word ik gewoon hartstikke gek, totdat dat weer los is.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haat jij rugmassages? Hoe kan dat? Iedereen houdt van rugmassages
Oke zondag jaquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
Mensen betalen mij om mij te mogen masseren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan heeeel slecht tegen aanrakingen, zelfs ons mam moet het niet wagen me te kietelen ofzo. En ik heb dus zo'n muts met flapjes, en daar zit zo'n draadje aan wat je onder je kin kan knopen, en als ik dat doet word ik gewoon hartstikke gek, totdat dat weer los is.
En dat is wel heel fijn CC, kattenpootjes!Even Missy roepen!
Ik van Thomas ook wel, de laatste tijd. In het begin voelde het wel heel opgesloten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan best goed tegen aanrakingen
Jij kan niet hard genoeg gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn kat stampt mijn rug altijd oehh dan geniet ik gewoon
mensen masseren altijd zo hard![]()
Ik van (bijna) iedereen wel, als het maar niet overdreven wordtquote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik van Thomas ook wel, de laatste tijd. In het begin voelde het wel heel opgesloten.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik van (bijna) iedereen wel, als het maar niet overdreven wordt
Faggotquote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik van (bijna) iedereen wel, als het maar niet overdreven wordt
Dat is juist fijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn kat stampt mijn rug altijd oehh dan geniet ik gewoon
mensen masseren altijd zo hard![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee,moet iets posten
Ja dat kan dus echt nietquote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je toch voor dat je even niet post
![]()
![]()
Mot ik t doen dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat doet pijn, als mn vader het doet iig
Ach.. mn zwans ook dus ja...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ben wel van suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |