quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios vorige week nog gezien, is niets aan de hand. Hij is tegen de nieuwe lay-out en neemt even een pauze van FOK!.
Echt?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Socios vorige week nog gezien, is niets aan de hand. Hij is tegen de nieuwe lay-out en neemt even een pauze van FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup. Op het moment van die berichten ging het wel wat minder, maar dat is nu al een stuk beter. Voor de rest roep ik er niet teveel over, dat is zijn leven.quote:![]()
![]()
Tof, die berichten zagen er namelijk best serieus uit, fijn te horenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jup. Op het moment van die berichten ging het wel wat minder, maar dat is nu al een stuk beter. Voor de rest roep ik er niet teveel over, dat is zijn leven.![]()
![]()
Awwwwwquote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
Myraela! Ik werd even heel blij toen ik zag dat je terug was.Dat heb ik hier ook laten merken maar zoek dat maar niet terug.
![]()
![]()
Fijn dat het goed gaatDoe hem de groeten
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Ah, fijn, nu Myraela (hoe spreek je dat eigenlijk uit)weer mod is kan zij wel bevestigen dat achter de schermen een fantopic over mij is
![]()
![]()
Zijn berichten zagen er anders behoorlijk serieus uit. Jij kent hem beter dan ik, dus ja... Maar toch fijn dat je het kwam melden. Hij is echt een toffe gastquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
Jullie maken het allemaal wel heel eng hoor.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Hou daar toch eens mee op manquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ah, fijn, nu Myraela (hoe spreek je dat eigenlijk uit)weer mod is kan zij wel bevestigen dat achter de schermen een fantopic over mij is
![]()
Ik ben illegaal!
Sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hou daar toch eens mee op man![]()
![]()
komt hij weer aan hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |