Ik heb dan altijd warme voeten hehequote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net gedouched, vandaar die koude voeten
in de badkamer is het altijd knetterkoud, dus de voeten werden dit keer ook heel koudquote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd warme voeten hehe
Prrrr poesquote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Loqi het volgende:
Sneeuw![]()
[ afbeelding ]
(Als je lekker warm binnenzit)
nja, er rijdt geen bus naar werk, en vriend heeft de auto, dus er blijft weinig keus overquote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Met glibberweer fiets ik nooit. Evenwicht, ik mis het.
Voor mij is het wat makkelijker om alles te lopen ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nja, er rijdt geen bus naar werk, en vriend heeft de auto, dus er blijft weinig keus over
jij bent vast nog nooit op station maarheeze geweestquote:
Wel in maarheeze, maar niet op het stationquote:Op donderdag 2 december 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent vast nog nooit op station maarheeze geweesthet is als station Middenvannergens, maar dan erger
dat ligt naast de lampenfabriek bij de afrit van de snelweg. En de kaartautomaat haz a fail!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel in maarheeze, maar niet op het station
Dat komt omdat het koud is wss.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt naast de lampenfabriek bij de afrit van de snelweg. En de kaartautomaat haz a fail!
Falerdjequote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:Urban Decay Naked palette komt naar mij toe
Ja.... ik zat al een tijdje te kwijlen op dat ding, en nu zeiden ze in het make-up-topic ineens dat hij weer bestelbaar was... tsja, dat moet je niet zeggen tegen lindyquote:Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Falerdje
En ieuw @mss. Da's niet smakelijk.
Ergens is dat fijn, want new stuffzzzzzquote:Op donderdag 2 december 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zat al een tijdje te kwijlen op dat ding, en nu zeiden ze in het make-up-topic ineens dat hij weer bestelbaar was... tsja, dat moet je niet zeggen tegen lindy
(en voor de helft van het geld waar ie op ebay voor weggaat, dus ook dat was een yay!)
Doe ook een naked palette! Vind je het niks, dan kan je m voor het dubbele verpatsen op ebayquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat fijn, want new stuffzzzzz, maar ergens wou ik dat ik die site niet kende.
(Nee, geen faalhaas. Nķg niet tenminste.)
Je grote teen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Joysa het volgende:
De linkse teen van mijn rechtervoet is heel koud.
Shush. I r failurezquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ook een naked palette! Vind je het niks, dan kan je m voor het dubbele verpatsen op ebay
I already hazquote:
Me likes you so muchquote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I already haz
Stoopid stuffzz, can't resistssss.
Het is gewoon te toegankelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Me likes you so much![]()
(en ik ken het probleem)
Als 't maar werkt toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb koude voeten, en een kokend hoofd
Maar Sien is voor mijn voeten aan het zorgen. Nouja, ze wilde gewoon bij me op de bank liggen, en dat mijn voeten daar dan toevallig liggen, ach, bijzaak
Ja, dat is het gewoon! Kijk, toen ze alleen nog voor 80 dollar op ebay stonden, dacht ik: ja, daaaaag. Maar 30 euro... damn those webshops!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon te toegankelijk.
En![]()
![]()
[..]
Als 't maar werkt toch?
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Whoei heb dus daarstraks de koffers gewogen en zit pas bij iedere koffer op de helft van het gewichtdus ik kan nog best veul meenemen eig
Oeh, moar stuffzzzzquote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Whoei heb dus daarstraks de koffers gewogen en zit pas bij iedere koffer op de helft van het gewichtdus ik kan nog best veul meenemen eig
Het zijn gewoon vuile enablers.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is het gewoon! Kijk, toen ze alleen nog voor 80 dollar op ebay stonden, dacht ik: ja, daaaaag. Maar 30 euro... damn those webshops!!!
En ja, het werkt prima!
M'n favoriete lakjesquote:Op donderdag 2 december 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal nog bij proppen?
Ja, precies!! En 'omdat het kan!!!!' vind ik al snel een legitiem argument, en dat maken ze zo wel heel makkelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, moar stuffzzzz
[..]
Het zijn gewoon vuile enablers.
Oh, maar ik denk dat je die extra kilo's wel gevuld krijgt hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n favoriete lakjes, nog een extra handtas
, en nog wat andere dingen die ik er nu niet in heb gedaan. Maar aangezien ik nog best veel gewicht over heb maak ik me niet zo'n zorgen
Yeah denk het ook wel, komt wel goedquote:Op donderdag 2 december 2010 19:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk dat je die extra kilo's wel gevuld krijgt hoor!
Daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah denk het ook wel, komt wel goed
Ze noms were good!! Ovenschotel van de appie, met broccoli, nom!!quote:
Die snap ik nog steeds niet, ben ik nu een ontaarde nerd?quote:
Dat ben ik dan ook... maar ik ben nog niet eens een nerdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niet, ben ik nu een ontaarde nerd?
Kneus is ook fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook... maar ik ben nog niet eens een nerd
Damn, ik pas echt heel goed in het hokje 'kneus'
Ik kennem niequote:
Uhhuquote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Lindytje het volgende:
Bwheheh, GTST, 'danny' is zoooooooooo erg
Kom je bij mij in het kneuzenhokje?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kneus is ook fijn
[..]
Ik kennem nie*kruipt weer onder steen*
Kneuzenhokje is knusssquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom je bij mij in het kneuzenhokje?![]()
(ik ken 'm ook niet)
Die Wies ofzoiets kan ook niet acterenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja he!! echt, té treurig, zijn 'acteren'
Die doet "acteren"? Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jan Kooijman, die SYTYCD-man, die in de jury zit...
Hondjes zijn lievquote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!
Kom je ook op de bank bij Sien en mij?
Ik ben een rare muziekgeek.quote:
Ohhhhhhhhhhh, dat kind wil ik echt d'r nek omdraaien....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die Wies ofzoiets kan ook niet acteren
Zullen we het samen doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh, dat kind wil ik echt d'r nek omdraaien....
'acteren' iddquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die doet "acteren"? Weer wat geleerd.
[..]
Hondjes zijn liev
Jaaaa!!!!!!!!! Of ik houd d'r vast en jij mag slaan en schoppen, ook leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zullen we het samen doen?
Of met het kneuzenclubje, want daar pas ik ook wel bij
Wie ben ji jdan?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Slodergang het volgende:
leuk weer, vanochtend nog flink op me plaat gegaan!
lekker met hoofdpijn heledag!
Hoi! Wie ben jij? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Slodergang het volgende:
leuk weer, vanochtend nog flink op me plaat gegaan!
lekker met hoofdpijn heledag!
OEH YEAHquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!!!!!! Of ik houd d'r vast en jij mag slaan en schoppen, ook leuk
Ja maar hondjes zijn extra tofquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'acteren' idd
Zeg, ik ben ook heus lief hoor
What she saidquote:
quote:
GMTAquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoi! Wie ben jij? Of heb ik iets gemist?
Mijn hondje mag ook bij de club, dat is ook een kneusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar hondjes zijn extra tof
En Joysa moet bij kneuzenclub
Ja, dat is waar... en helemaal Sienquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar hondjes zijn extra tof
En Joysa moet bij kneuzenclub
Awwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl voelt zich buiten gesloten
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wil je ook bij de kneuzenclub?? Want jij bent ook lievquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... en helemaal SienVamiddag in de sneeuw was ook weer zooooo leuk!! Die heeft binnen 1 min een hele sneeuwkop
Ja, Joysa, join!
Nee, kon niet, Sien ligt op me, dus ik kan niet omhoog van de bankquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zat je op je knieen toen je dit typte?
Oh, maar toch zeg ik jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, kon niet, Sien ligt op me, dus ik kan niet omhoog van de bank
quote:
Pahha.. Ik loldequote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben trouwens stiekem ook seriegek Priem, alleen andere dan jij denk ik...
Yo dude, waddup??
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent ook lief, want jij had ook op mij gewacht in Ehv
Barney Stinson, de HELD!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahha.. Ik lolde
En yay voor kneuzenclub !!
Dan wil ik wel trouwen op die schoenen die jij aan had op de meet!quote:
Die oogjesquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zo blij is Sien in de sneeuw
Ohhhhh wat tofquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zo blij is Sien in de sneeuw
Oke, da's goed!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan wil ik wel trouwen op die schoenen die jij aan had op de meet!![]()
Oh die vind dat vast primaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke, da's goed!
Moet wel nog even mijninlichten
quote:
Hahah, idd!! Maar Sien is te schijterig voor een horrorfilmquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die oogjes![]()
Passen eigenlijk ook wel in een horrorfilm, die oogjes.
Oh, Sien zou het uuuuuuuren uithouden! Ze gaat ook altijd in de sneeuw liggen enzo, de kneusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhhhh wat tof
Ons hondje wil nooit langer dan 10min ofzo buiten in de sneeuw, dan gaat ie op mn schoenen zitten, en wil ie opgepakt worden omdat zn pootjes te koud zijn
Dat denk ik ook!quote:
Hahahaha, Sien ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Big pile of AWESOMENESS !!
En awwww @ SienSamson is ook zo gek van sneeuw; duikt er altijd met zijn volle kop in
Jij hebt een mietenhond!! Wat voor 1 is dat??quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Joysa het volgende:
Hondje hier durft niet met zn kop in de sneeuw, die is bang dat ie et koud krijgt ofzo
Kruising tussen dwergkees en vlinderhondquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij hebt een mietenhond!! Wat voor 1 is dat??
Hij is veel te cute, krijgt alles voor elkaar door zn snoetjequote:
Whiehihihi!! Ja, zo eentje wil niet in de sneeuw iddquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruising tussen dwergkees en vlinderhond
[ afbeelding ]
Pahaha feit loulquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
@Priem: Barney en de 3day-rule met Jezus!![]()
Ik heb me echt KAPOT gelachen!!!
Mwehehehequote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is veel te cute, krijgt alles voor elkaar door zn snoetje
En hij is homo denk ik.
Tis net een vrouwtje soms
En hij heeft een roze mandje
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsofiequote:
Hahahhaha!!! Ik zat hier net ook hardop:quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsofie![]()
Heb niks met de meid; maar die naam vind ik zo grappigHeheheheheheh.. zsofie.. zzzz...hehe.... giechel
Bwhehehehequote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh.. Nu blijf ik giechelen...ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzjofie!!
Ja, van dittem:quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
IJzzzzzzzzzzzzzsssjjjjjjjjjjjjjjdraakje !!![]()
Jezus doet toch heul nie mee?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Jezus, laat die mensen eens uitpraten....![]()
(expeditie r)
Jawel, heb je die niet gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezus doet toch heul nie mee?
De laatste keer dat ik die zag, zat 'ie in een bandje!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
What the... voor jurkje heeft tatiana aanIt's....... zzzzzzzzzzzzzzsexeh
Je vergeet de 'j' in de uitspraakquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
What the... voor jurkje heeft tatiana aanIt's....... zzzzzzzzzzzzzzsexeh
Oh, toen heb ik m gemist denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag, zat 'ie in een bandje!
quote:Csipkerķzsika:
Bár tudnám, csak tudnám, hogy miért kell a kismadaraknak egy másik? Ki hallja, ha szķlnak a mámorítķ dallamot?
Bár tudnám, csak tudnám, ha szívem így dalol, meghallja e dalom? Egy másik és vajon, elj szerelmesen hozzám?
Hij had een mooie jurk aan.quote:
Eerrrr...quote:
Zeker! Al snap ik er geen hol vanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Gave taal toch, Hongaars:
[..]
[..]
Hij had een mooie jurk aan.
Er zitten wel heul veul zjs in dat stukje hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerrrr...
Zzzzzzzzzzzzjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjsexeh.. Klikt... weird*ondertussen zit samson mij heel gek aan te kijken omdat ik dus luidop probeer zjsexeh uit te spreken d'oh *
Bwhahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerrrr...
Zzzzzzzzzzzzjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjsexeh.. Klikt... weird*ondertussen zit samson mij heel gek aan te kijken omdat ik dus luidop probeer zjsexeh uit te spreken d'oh *
Da's een stukje uit Doornroosje.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker! Al snap ik er geen hol van
Ah, jurken zijn altijd goed
Kom je ook gezellig hier langs?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Tralalalaa. Morgen treinen naar Breda, jeuj
Pehehe overenthousiastic.. I hazquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten wel heul veul zjs in dat stukje hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe overenthousiastic.. I haz
Of we gaan shoppah in Bredaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig hier langs?
Noeeessssssssssssss, ik mag niet meer shoppen van mezelfquote:
Mwhehehe, no more enablerrrrssssssssquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noeeessssssssssssss, ik mag niet meer shoppen van mezelf
En ik moet morgen een gedicht schrijven, en het minimum is ongeveer 2 kantjes bij ons thuis
Bwhehhehehhe, iddquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwhehehe, no more enablerrrrssssssss
Oja, tot na sinterklaas toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noeeessssssssssssss, ik mag niet meer shoppen van mezelf
En ik moet morgen een gedicht schrijven, en het minimum is ongeveer 2 kantjes bij ons thuis
Whehehhehehe... hihihi... hehe... giechel....quote:
Jamaar.... jamaar... ik moet niet nog meer falen!!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja, tot na sinterklaas toch?But joe has failed allreadeeeeeeeeeh
We have a winnerquote:
Hoe weet jij dat??quote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet al wie gaat winneeeeeeeuh
Bwhehehe, nieuwsbrief waarvan??quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn mail verleidt mij. IK WIL NIKSCH KAUFEN! GAAT HEEN GIJ VERLEIDELIJKE NIEUWSCHBRIEF!
Mettol, but wantzsj.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, nieuwsbrief waarvan??
Gimme gimme !!! *wilt mny lakjes*quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog een cadeaubon van de Etos en die moet opKan ook gewoon dat ding omruilen voor geld met mams. Hmzzz
Jamaar die kan je toch gewoon kopenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gimme gimme !!! *wilt mny lakjes*
Good pointquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar die kan je toch gewoon kopendie dingen zijn 2 euroo
Zoek je nog bepaalde lakjes dan? Want ik ben bezig met grote schoonmaak enzeuquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief vindt echter élk lakje die ik nu koop te veel.. Hij vindt dat mijn stash wel heul groeit in een paar maandjes tijd. Snap niet hoe hij daar bij komt
'zoek' is het verkeerde woord.. Willen.....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zoek je nog bepaalde lakjes dan? Want ik ben bezig met grote schoonmaak enzeu
Oehhhh doet me er aan denken.. Ik had een flesje rode wijn voor mezelf uitgehaald.. Zit ik fanta te drinken d'ohquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb te weinig bier op voor dat plaatje
Ja, irritantquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Argh nonde... als ze dat kaartje aan de camera tonen; laat het dan ook gewoon zien ofzo*flauw*
Dat weet ik morgen pas.. Ben je hier dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Joa
Moet je maandag werken trouwens?
Wel in het zuiden ja, dus ik dacht dat ik misschien wel je nieuwe werk kon komen bewonderenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen pas.. Ben je hier dan?
Ik sms morgen wel even of ik maandag moet werkenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel in het zuiden ja, dus ik dacht dat ik misschien wel je nieuwe werk kon komen bewonderen
Is goed, slaap lekker!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sms morgen wel even of ik maandag moet werken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef Mss het volgende:
Mijn rode plastix had van de week al wat gestained, haal ik nu mijn orly shine eraf en zijn mijn nagels echt GEEL gewoon
Niet altijd, de post kan ook een belangrijke rol spelen. Mijn ervaring met buitenlandse verkopers is dat ze het vaak dezelfde dag al op de bus doen, dan ben je dus verder afhankelijk van de post... heb je bericht van verzending gehad?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
Heb kouuuuuuuddd...
Trouwens.. Heb wat items via ebay besteld. Ligt het aan de verkoper hoe lang het duurt voor iets wordt geleverd? Kreeg namelijk bericht dat het 3 ā 4 dagen zou duren en nu zijn we al 6 dagen verder mgprlfl*eerste keer via ebay besteld trouwens vandaar...*
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Loqi het volgende:
Uitvaart was mooi
Ben wel super moe nu, en heb t koudnu beetje muf weekend voor de boeg
sqquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh I had a failure
http://sq-nails.blogspot.com
Wb meidquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yesh. I need ze free stuff!
Garpje
gister had ik ook al 9 bierquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh verplicht bieren
Ik heb wijn !! (die die ik gisteren al klaar had gezet..)
Mag ik volgende week onder de zonnebank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
SQ, wat doe je noueen blog!!!!!!
Ik heb er nog steeds geen
Ja, op zich wel... misschien heeft het met de staking hier te maken? Ze zeggen wel dat ze het op orde hebben, maar ik krijg nu ook ineens post die véél eerder verzonden is.... ik zou nog even afwachten, denk ik...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Owja sorry.. ene item is 6 dagen geleden.. Heb 3 dingen via ebay besteld hehe.. Van deze ene heb ik dus bevestiging gehad en het is niet afgelopen maandag, maar maandag ervoor (25ste) verstuurd.
Komt uit Engeland (dat ene dan lol). Andere 2 items weet ik nog niet, want daar stond het adres van mijn schoonouders nog ingevuldDie zie ik zondag pas; dus dan weet ik pas of ze het afgeleverd hebben (en ik ben te lui om te bellen
) *euh... is het nog wat te volgen?
*
Heerlijk he? Ik zit hier ook voor de houtkachelquote:En ahhhhh vriendlief heeft onze open haard aan gedaan. Lekkah![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh I had a failure
http://sq-nails.blogspot.com
Weetje. Ik vind jou echt zo leuk hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
falert
wat was t recept ook weer voor jouw gehaktballen van de meet? Ik ook maak wil!
gehakt, uien (heel fijn gehakt, liefst met hakmachien) veul ketjap manis, peper en zout. lekker kneden, ballekes maken die in de handpalm passen, ongeveer 15 minuten aanbraden (vaak keren) en omnomnom!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
falert
wat was t recept ook weer voor jouw gehaktballen van de meet? Ik ook maak wil!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weetje. Ik vind jou echt zo leuk he
omnomnom! Thnx, ga ik morgen een hele bult maken.. en wat er dan nog over is gaat zondag mee naar etentje bij mijn ouders (niks dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gehakt, uien (heel fijn gehakt, liefst met hakmachien) veul ketjap manis, peper en zout. lekker kneden, ballekes maken die in de handpalm passen, ongeveer 15 minuten aanbraden (vaak keren) en omnomnom!
Ja ik vind jou gewoon zo tof en lievvvv enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ohja?
[..]
omnomnom! Thnx, ga ik morgen een hele bult maken.. en wat er dan nog over is gaat zondag mee naar etentje bij mijn ouders (niks dus![]()
)
Aaahwquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind jou gewoon zo tof en lievvvv enzo![]()
I has did a goodz job toedeejz againz!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Aaahwkrijg het er helemaal poezelig warm van
![]()
wat liev om te zeggen! jij bent ook leuk![]()
(je maakt mn kutdag gewoon even helemaal goed![]()
)
You make me shyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I has did a goodz job toedeejz againz!Nee maar tis gewoon zo!
joe is kjoet!
WAT EEN SCHATTIGE WALRUSquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
You make me shy![]()
En we killen het topic![]()
Voor de mensen die ook wel een pick me up kunnen gebruiken:
![]()
Hesse mien smsje gelaeze?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
SQ jij had toch al een blog?
Ik heb er ook nog geen, en dat gaat voorlopig wel zou blijven.
Ik kreeg net van de MAC-nagellaknichten wel een compliment over mijn nagels toen ik bij hun stand in de Douglas aan het rondneuzen was![]()
Ja! Je bent er dus niet, anders was ik even langsgekomen. Ik weet namelijk niet of ik tijd heb om te meeten. Ik wil eerst naar de kapper en daarna ga ik naar een vriendin in Blerick. Omdat ik in de avond nog terug wil naar Amsterdam weet ik niet of dat gaat lukken. Maar ik kan je natuurlijk altijd nog smsen! Tenzij je dus al plannen hebt.quote:
Geen plannen, de kins smsen maedje, huur et walquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! Je bent er dus niet, anders was ik even langsgekomen. Ik weet namelijk niet of ik tijd heb om te meeten. Ik wil eerst naar de kapper en daarna ga ik naar een vriendin in Blerick. Omdat ik in de avond nog terug wil naar Amsterdam weet ik niet of dat gaat lukken. Maar ik kan je natuurlijk altijd nog smsen! Tenzij je dus al plannen hebt.
Hoiquote:
HEUJ, jij bent er niet zo vaak 's nachtsquote:
Ook weer thuis? Ik zit foto'squote:
dat komt omdat ik door mijn medicijnen een oma van 80 lijkt die al rond 3 uur smiddags in slaap valtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
HEUJ, jij bent er niet zo vaak 's nachts![]()
HAI![]()
Oma LVquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat komt omdat ik door mijn medicijnen een oma van 80 lijkt die al rond 3 uur smiddags in slaap valt
ik ben eindelijk weer thuis, morgen uitslapen
mja post van de LV toen ik thuis kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |