Ik heb dan altijd warme voeten hehequote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net gedouched, vandaar die koude voeten
in de badkamer is het altijd knetterkoud, dus de voeten werden dit keer ook heel koudquote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd warme voeten hehe
Prrrr poesquote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Loqi het volgende:
Sneeuw![]()
[ afbeelding ]
(Als je lekker warm binnenzit)
nja, er rijdt geen bus naar werk, en vriend heeft de auto, dus er blijft weinig keus overquote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Met glibberweer fiets ik nooit. Evenwicht, ik mis het.
Voor mij is het wat makkelijker om alles te lopen ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nja, er rijdt geen bus naar werk, en vriend heeft de auto, dus er blijft weinig keus over
jij bent vast nog nooit op station maarheeze geweestquote:
Wel in maarheeze, maar niet op het stationquote:Op donderdag 2 december 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent vast nog nooit op station maarheeze geweesthet is als station Middenvannergens, maar dan erger
dat ligt naast de lampenfabriek bij de afrit van de snelweg. En de kaartautomaat haz a fail!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel in maarheeze, maar niet op het station
Dat komt omdat het koud is wss.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt naast de lampenfabriek bij de afrit van de snelweg. En de kaartautomaat haz a fail!
Falerdjequote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:Urban Decay Naked palette komt naar mij toe
Ja.... ik zat al een tijdje te kwijlen op dat ding, en nu zeiden ze in het make-up-topic ineens dat hij weer bestelbaar was... tsja, dat moet je niet zeggen tegen lindyquote:Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Falerdje
En ieuw @mss. Da's niet smakelijk.
Ergens is dat fijn, want new stuffzzzzzquote:Op donderdag 2 december 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zat al een tijdje te kwijlen op dat ding, en nu zeiden ze in het make-up-topic ineens dat hij weer bestelbaar was... tsja, dat moet je niet zeggen tegen lindy
(en voor de helft van het geld waar ie op ebay voor weggaat, dus ook dat was een yay!)
Doe ook een naked palette! Vind je het niks, dan kan je m voor het dubbele verpatsen op ebayquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat fijn, want new stuffzzzzz, maar ergens wou ik dat ik die site niet kende.
(Nee, geen faalhaas. Nķg niet tenminste.)
Je grote teen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Joysa het volgende:
De linkse teen van mijn rechtervoet is heel koud.
Shush. I r failurezquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ook een naked palette! Vind je het niks, dan kan je m voor het dubbele verpatsen op ebay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |