quote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook tegenwoordig, net weer een telefoonrekening van 70,- gehad.
Daar doe ik een maand meequote:
130 afgelopen maandquote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook tegenwoordig, net weer een telefoonrekening van 70,- gehad.
Hij zit op MSN, heb nog wel wat foto's op mijn laptop staan ook. Op mijn mac wil ik ze niet hebben, omdat deze in de woonkamer staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan is dat toch helemaal niet erg! Doe je ook aan doorsturen?
Nee. Ik laat met een reden de omschrijving van vaste users eruit.quote:
zet het dan in een spoiler ?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik laat met een reden de omschrijving van vaste users eruit.
Kliekjesvorming :pquote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik laat met een reden de omschrijving van vaste users eruit.
Ik heb ook geen huistelefoon he, en als ik moet bellen moet 't met mijn mobiel. Dus ook naar KPN enzo.quote:
Nee.quote:
Jep, en de OP sprak zichzelf tegen.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, en de OP sprak zichzelf tegen.
quote:
Bij Myrquote:
Net voldoendequote:
Hoi Mich :pquote:
dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 2 december 2010 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voldoende, maar niet goed genoeg, vind ik
Nog meer FOK!ken?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat
Nee. het echte leven weer oppakkenquote:
Ja, je wil mijn "wandelstok" wel eens aanschouwen?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel bij mijn verzameling.
Graag.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, je wil mijn "wandelstok" wel eens aanschouwen?
Zal ik een bah plaatje posten? Dat deed ik vorige keer toen ik hard moest leren, en toen mocht ik niet meer op FOK!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. het echte leven weer oppakken
Je kan ook gewoon een ban aanvragen he.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik een bah plaatje posten? Dat deed ik vorige keer toen ik hard moest leren, en toen mocht ik niet meer op FOK!
Neen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik een bah plaatje posten? Dat deed ik vorige keer toen ik hard moest leren, en toen mocht ik niet meer op FOK!
Écht?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een ban aanvragen he.
Als je het doet, doe het dan niet hier. Ik wil nog ontbijten.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Permanent.quote:
Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang als je zelf wil. Als je een goede reden hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
DW topic, hier moet ik natuurlijk gepost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |