hoe groot zijn leia dr voeten??quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Orea het volgende:
Fijn zijn ze hè? Ondanks dat de XS'jes zelfs nog wat groot zijn, blijven ze wel goed bij Leia zitten en ze heeft nu de hele dag warme voetjes! Das met alleen sokken nog wel eens anders
Jeetje Keshet, das schrikken..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:49 schreef Keshet het volgende:
Foto's Huup!
Dat pakje uit 't fototopic is trouwens maatje 68! Ik zal tzt aan je denken.
Volgens mij heeft Ilse van Kaatjejannie 'm trouwens ook aan op haar foto in 't fototopic.
En tsja, Emma reist echt haar hele bed door, die durf ik écht niet onder een dekentje te leggen.
Vanmiddag lag ze op bed, zonder slaapzakje even (Had 's ochtends haar raam wagenwijd opengehad, daarna even de verwaming aan en ik was vergeten de verwarming op haar kamer uit te zetten) en ik hoorde ineens allemaal kokhalsgeluiden en van die geluiden alsof je met je hand op je mond aan 't praten bent. Lag ze op haar rug, met een sok in haar mond. Die sok zat er echt ver in en ze kreeg 'm er zelf niet meer uit!![]()
Dus, madam gaat of in een slaapzak of zonder sokken naar bed vanaf nu.
ja, lekker warm, ipv een maillot.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En die wollen broek, is dat voor ergens onder, of voor zo?
Ja he? Hij is volgens mij wel derde of vierde hands, maar is nog helemaal goed. Een beetje vergeeld en de verf is van de rits, maar ach, Ko heeft zijn ogen toch dicht, als het goed is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Leuke trui Oeks! ik schrijf trui steeds met een hoofdletter met dank aan Trui![]()
![]()
Wat een mazzel van die slaapzak! Kun je t mooi proberen zonder dat t je een berg kost![]()
Ppsssst Hannah haar babypaws liggen hier ook nogquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef octopussy het volgende:
Ja, de Aapies zijn hier ook een hitze zijn nog wel wat groot voor Hannah, maar zolang ze niet loopt is dat geen probleem.
Hannah slaapt in een pyjama (zonder romper) en slaapzak zonder mouwen. Ze heeft dan ook een dubbelgevouwen deken over zich heen. Ik heb niet het idee dat ze het dan koud heeft, maar wij wonen dan ook in een goed geïsoleerd huis en het wordt niet kouder dan 18 graden in haar kamertje.
Leia haar voeten zijn rond de 8 cm.. (kan morgenochtend wel even meten) denk dat we de winter wel helemaal doorkomen met deze aapies!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hoe groot zijn leia dr voeten??
ik zit namelijk te twijfelen tussen xs en s, maar ben benieuwd hoeveel groter de slofjes zijn ten opzichte van dr voetjes
die vind k zo leukquote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben deze:
[ afbeelding ]
al wel klaarliggen, maar ie is nog iets te groot. Ze past al bijna in 62.....
Hoe duur waren de slofjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef oeke het volgende:
Oh, trouwens, alleen de trui komt van de tweedehands.
Voor de broek en de sloffen heb ik een klein fortuin betaald.
Dit is maat 22, en die waren 29, 95. Viel nog mee vond ik. Per maat worden ze wel duurder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |