weet niet of je dit leuk vindt, maar lijkt mij hard genoeg *kuch* herrie *kuch*quote:Op maandag 6 december 2010 08:36 schreef Zwappel het volgende:
Kan iemand meer van die harde Dubstep posten?
Oja en vrijdag moest ik naar Amsterdam. Naja, ik zie nog wel.quote:
Like we care. Al komt hij in de kids top 20, het blijft een dik nummer.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef TripleP het volgende:
http://perezhilton.com/tv(...)?ptvid=a06ea236649b9
James Blake op perezhilton.com ja
Wat een Rivella plaatquote:
dat is dan wel weer ernstigquote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef TripleP het volgende:
Het was mijn verbazing over de muzieksmaak van Perez. Die site is m'n startpagina.
Zag het ook vanmorgen. Schrok er ook van.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef TripleP het volgende:
Het was mijn verbazing over de muzieksmaak van Perez. Die site is m'n startpagina.
liefst in a'dam?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef friekin_ het volgende:
Is er met oud en nieuw ergens nog iets vuigs aan dubstep te beleven?
ikkequote:Op donderdag 9 december 2010 13:32 schreef BzP het volgende:
een van de hardste/lijpste dubstep platen wat er in de omloop is..
Hey wie gaat allemaal naar P.R.S.P.C.T. XL in rotterdam met kerstavond??
moet ik je helaas teleurstellenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:32 schreef BzP het volgende:
een van de hardste/lijpste dubstep platen wat er in de omloop is..
Hey wie gaat allemaal naar P.R.S.P.C.T. XL in rotterdam met kerstavond??
Ben benieuwd, zit alleen op werk dus vanaaf.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
moet ik je helaas teleurstellen
luister deze maar eens
aw okquote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef BzP het volgende:
Maar ff tussendoor met hard bedoelde ik de heavyness van de Bass, niet de pitch, breaks of hoeveelheid grunts..
Heheheh ben benieuwdquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef genakt het volgende:
[..]
aw okja dat is dat niet
Voor de rest ben ik ook niet zo bekend met dubstep meer metal en drum &base![]()
zie je kertsavond dan
fljsnoiufgwbsfquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef mr.flame het volgende:
[..]
weet niet of je dit leuk vindt, maar lijkt mij hard genoeg *kuch* herrie *kuch*![]()
(ja die laatste lijkt meer op deathmetal ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |