Haha. Thanksquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Sickert het volgende:
Zonde Frankie!
Succes met de volgende!
Wat was t antwoord?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef -Raffie- het volgende:
De vraag was voor welk platform je hem wou hebben :p
Wees blij. op de ps3 wordt het steeds erger. Heb je er in het begin nergens last van, is nu geen uitzondering meer dat het zeker wel 1x gebeurt.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb op de X360 praktisch geen last van vastlopers
Hmm... Tjah, dat is inderdaad knap waardeloos..quote:Op woensdag 8 december 2010 08:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wees blij. op de ps3 wordt het steeds erger. Heb je er in het begin nergens last van, is nu geen uitzondering meer dat het zeker wel 1x gebeurt.
Mijn moeder vindt het geweldig maar in de tegenwoordige tijdgeest kan ik het niet echt meer waarderen..quote:
Tijdloze muziek wmb!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het geweldig maar in de tegenwoordige tijdgeest kan ik het niet echt meer waarderen..
Ja want alles is bagger nuquote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tijdloze muziek wmb!
Beter dan de bagger die tegenwoordig wordt uitgebracht...
Veel wel en zeker wat in de Top 40 staat imho. Daar vind je geen "Stairway to Heaven, Child Time, etc." meer terug!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja want alles is bagger nu... Je klinkt als een bejaarde...
vroeger had je nog gabber pietquote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel wel en zeker wat in de Top 40 staat imho. Daar vind je geen "Stairway to Heaven, Child Time, etc." meer terug!
Nee nu hebben we Rihanna enzo!
De Mosselmanquote:
Er stond vroeger zeker bagger in de Top 40. Maar echte klassiekers zoals die ik eerder noemde zie je niet meer. Misschien Coldplay maar daar houdt het dan ook op/quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef FJD het volgende:
[..]
De Mosselman
Vroegah had je net zo goed kansloze bagger in de Top 40 staan, de nummers die je nu nog hoort zijn een betere selectie uit de Top 40 van toen.
Das leuk ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een leuke tip: van 26 t/m 31 december is de Top 2000 a GoGo weer dagelijks te zien op Nederland 3! Leuk voor degenen die alleen maar muziek uit deze tijd kennen / luisteren
Nothing else matters?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er stond vroeger zeker bagger in de Top 40. Maar echte klassiekers zoals die ik eerder noemde zie je niet meer. Misschien Coldplay maar daar houdt het dan ook op/
Is uit 1991. Gaat me meer om na 2000.quote:
Coldplay?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er stond vroeger zeker bagger in de Top 40. Maar echte klassiekers zoals die ik eerder noemde zie je niet meer. Misschien Coldplay maar daar houdt het dan ook op/
En een nieuwe Vincent van Gogh zal ook niet opstaan. Klassiekers, dat zijn ze met een redenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel wel en zeker wat in de Top 40 staat imho. Daar vind je geen "Stairway to Heaven, Child Time, etc." meer terug!
Nee nu hebben we Rihanna enzo!
Klopt maar de "jeugd van tegenwoordig" krijgt de klassiekers niet meer te horen en dat is triest!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
En een nieuwe Vincent van Gogh zal ook niet opstaan. Klassiekers, dat zijn ze met een reden
De jeugd van tegenwoordig zit ook helemaal niet te wachten op de klassiekers.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar de "jeugd van tegenwoordig" krijgt de klassiekers niet meer te horen en dat is triest!
Slechte ontwikkeling vind ik dat.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig zit ook helemaal niet te wachten op de klassiekers.
Net zoals de jeugd van tegenwoordig niet zit te wachten op Vincent van Gogh en dat ze denken dat Adolf Hitler de opa van Beatrix is
Ik ook, maar je doet er vrij weinig aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling vind ik dat.
Dat is wel een beetje het idee van een klassieker, dat is t niet in tien jaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is uit 1991. Gaat me meer om na 2000.
Ok, de (happy) hardcore uit de jaren 90 is ook bagger ja
Noem me 1 nummer van na 2000 wat over 20 jaar nog een klassieker is?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van een klassieker, dat is t niet in tien jaar.
Ik denk dat het deels appels met peren vergelijken is. Er komt veel meer nieuwe muziek uit dan toendertijd, door die diversiteit krijgen veel nummers nog geneens de kans om klassiekers te worden omdat ze te korte draaitijd of zelfs helemaal geen draaitijd krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Noem me 1 nummer van na 2000 wat over 20 jaar nog een klassieker is?
Ik kan alleen iets van Coldplay bedenken.
Zou je best gelijk in kunnen hebben maar toch kun je niet ontkennen dat het niveau in de Top 40 vaak van een bedenkelijk niveau is. Ik denk dat die nummers over 20 jaar nog gewoon in de top van de Top 2000 staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels appels met peren vergelijken is. Er komt veel meer nieuwe muziek uit dan toendertijd, door die diversiteit krijgen veel nummers nog geneens de kans om klassiekers te worden omdat ze te korte draaitijd of zelfs helemaal geen draaitijd krijgen.
Ik ben namelijk benieuwd of je over 40 jaar nog steeds hotel california op 1 hebt staan in de top 2000. Het is nu voornamelijk de oude garde die daar op stemt vanwege sentimentele herinneringen. Als die de pijp uit zijn zetten wij misschien James Blunt op 1 () omdat daar het meest op wordt gestemd.
Het antwoord op die vraag krijg je waarschijnlijk als je weet waarom er weinig tot geen nummers van voor 1950/1960 in de top 2000 staan. Misschien omdat muziekvoorkeur is veranderd met de tijd, de mens heeft het in zich om te veranderen. Misschien omdat de jaren 70/80 het hoogtepunt van muzikale creativiteit was, drugs doen vreemde dingen met mensen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou je best gelijk in kunnen hebben maar toch kun je niet ontkennen dat het niveau in de Top 40 vaak van een bedenkelijk niveau is. Ik denk dat die nummers over 20 jaar nog gewoon in de top van de Top 2000 staan.
Overigens ben ik niet blij met Hotel California op 1
Dat klopt ja. Vaak gaat wat het lekkerst in het gehoor ligt, scoort. Maar ik vind het ook wel lekker om te horen hoor maar luister meer naar alternatievere muziekquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou je best gelijk in kunnen hebben maar toch kun je niet ontkennen dat het niveau in de Top 40 vaak van een bedenkelijk niveau is. Ik denk dat die nummers over 20 jaar nog gewoon in de top van de Top 2000 staan.
Overigens ben ik niet blij met Hotel California op 1
Komt omdat jij naar Jan Smit en Nick en Simon bagger luistertquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef jpjedi het volgende:
Rare Foto van Mounir El Hamdaoui
Valt weinig te rellen in dit topic tegenwoordig.![]()
Tenminste, muziek is niet mijn ding om over te kwallen.
Ik zei nog zoo.. Niet over muziek!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Komt omdat jij naar Jan Smit en Nick en Simon bagger luistert
Jengelen wel.. spelen niet.. iets met andere bezigheden enzo..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zei nog zoo.. Niet over muziek!
Maar ik mag graag naar een gezellig cafenummertje luisteren. De enige momenten dat ik aktief muziek beleef is aan de bar op vrijdagavond.
Kan jij eigenlijk al jengelen met die gitaar?
Dat heb ik bij die Prince Boateng ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die Robinho heb ik nog steeds een natuurlijke afkeer van.
Wanneer was die risk meet eigenlijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef FJD het volgende:
RISKTwee keer op een dobbelsteenworp vd winst geweest en dan toch niet winnen
Voelde me wel een beetje JP...volgende week weer een poging
Volgende week woensdag flikkerquote:
Beantwoord jij mails alleen als je onder invloed bent ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja, wist ik ook wel![]()
*vult agenda in*
Weet Sjoerd dat ook?
Nee maar ik vergeet de laatste tijd nogal eens wat. Krijg fokking 85+ mails per dag en dan is de cc mail er al uitquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Beantwoord jij mails alleen als je onder invloed bent ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |