quote:Op donderdag 2 december 2010 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb op dat linkje van LieLie's jurkje geklikt gister en nu zie ik overal Wehkamp-reclames in GoogleAds voorbij komen MET dat jurkje
En je zag het nog wel somber in? Nou, pics dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Oja mijn jurkje was er al een dagze hadden hem bij de poort in de tuin gelegd.........aan de kant waar wij nooit komen
Zat je naast TAV?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef LieLie het volgende:
En ik moet naast een lelijkerd zitren..
Ook jij kunt te ver gaan Petjequote:
Het is mijn poetsdrangweek dus voorlopig even geen fotosquote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je zag het nog wel somber in? Nou, pics dan maar
idd ik rij erg veel en 's nachts is er niet overal gestrooid waar ik rij. zowel nog niet op de snelwegen (als ik rond een uur of 2-3 terugga) als zeker niet in de dorpjes. ze worden vandaag besteld (hadden nog precies 2 sets gisteren dus hoop vandaag nog steeds) en dan kan ik zaterdag om laten ruilenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik zo lees hoeveel kilometer FF rijd lijkt me het geen slechte inverstering.
Het is toch een stukje extra veiligheid, en kan net het beetje extra grip zijn om een ongeval te voorkomen.
en op een laagje sneeuw rijd het toch een stuk prettiger (ja heb zelf ook winterbanden).
Vast wel, maar herinner me er later nog eens aan als ik thuis ben...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV; zou jij voor mij misschien een leuke ava kunnen maken? niet met een doodskop ofzodie baby staat zo stom vind ik, ik ken die baby niet eens
Gelukkig zijn we daar nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet aangekomenquote:
OMG....een nieuw woord voor ongesteld zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 08:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is mijn poetsdrangweek dus voorlopig even geen fotos
ik zat niet eens in de bus.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef LieLie het volgende:
En ik moet naast een lelijkerd zitren..
DE-tjequote:
Mijn laptop is opgestart en ingelogd op het netwerk. En ik zit nu achter mijn normale PC te ontbijtenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
is iedereen hard aan het werk?
Sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG....een nieuw woord voor ongesteld zijn
ok zal ik doen. alvast bedankt!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel, maar herinner me er later nog eens aan als ik thuis ben...
JE vergeet alleen dat ik geen kabel heb hequote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
P. thuis werken is heerlijk
eigen koffie/thee, eten, toilet, verwarming... en de tv
Wat liefquote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
mn moeder heeft een extra dekbed op mn bed gegooid en legt sinds 2 dagen een kruik bij mn voeten. ze heeft ook laatste 3 dagen voor mij auto gekrabd zodat ik direct naar buiten kon en instappen
het wordt gewoon gedaan zonder dat ik ernaar vraag.....
dat wordt straks echt wennen als ik het huis uit ben
geen behoefte aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE vergeet alleen dat ik geen kabel heb heGelukkig wel voldoende muziek dus dat gaat zo maar aan denk ik
Goed bezig girlquote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!!
[..]
idd ik rij erg veel en 's nachts is er niet overal gestrooid waar ik rij. zowel nog niet op de snelwegen (als ik rond een uur of 2-3 terugga) als zeker niet in de dorpjes. ze worden vandaag besteld (hadden nog precies 2 sets gisteren dus hoop vandaag nog steeds) en dan kan ik zaterdag om laten ruilenkost me alleen een bak met geld maar daar zou ik niet meer aan denken bij autodingen
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
De mr werkt thuis vandaag, alweeren vanmiddag gaan we samen even boodschappies doen. Moet nog wat hebben voor de curry die ik vanavond ga maken
en nog voor sinterklaas..
Gezellig samen de sneeuw in(met een mopperende mr , die houdt niet van sneeuw
gelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
Er zijn gewoon geen leuke programma's? Alles wat tegenwoordig wordt geproduceerd zijn van die verschrikkelijke afvalrace-achtige dingen waar mensen eigenlijk alleen maar worden afgezeken. Het enige leuke was Discovery en zelfs dat keek ik gemiddeld een half uur per maand. Zonde van de 16 EUR dusquote:
De mr werkt thuis vandaag, alweeren vanmiddag gaan we samen even boodschappies doen. Moet nog wat hebben voor de curry die ik vanavond ga maken
gelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
ja precies, ik kan ze van het voorjaar in onze garage gooien en weer gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed bezig girlenne voor een aantal winterseizoenen heb je dan die winterbanden, dat scheelt weer toch ;')
ik krijg ze ook zaterdag, ben reuze benieuwd
(met een mopperende mr , die houdt niet van sneeuwgelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
haha ik zie zn humeur nu al voor me als je een sneeuwbal naar em toe gooitquote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
)
Doe je goedquote:Op donderdag 2 december 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
funny genoeg wel ja want hij vindt mij dan en een enorme kleuter maar juist dat vindt hij ook erg leuk aan mij dus dan houdt ie, als ie droog is, weer even extra van mij![]()
ja kinders irritatie en houden van gaat hand in hand hoor
Ja want dit was pas de 1e vries aanval.. zondag/maandag wellicht ijzel ofzo.. geven raar weer op nouja beter wel denk ik al met alquote:Op donderdag 2 december 2010 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja precies, ik kan ze van het voorjaar in onze garage gooien en weer gebruiken
jij ook zaterdag!
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
wat je nooit moet vergeten is niet té lang door te gaan met irritant gedragen t leuk brengen
mooi gewichie Steer!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
BAM! 64.9kg vandaag op de weegschaal, maar da's meer omdat ik reuze dorst hebMaar het telt wel.
FF, ben je weer een beetje vocht verloren en enigzins terug op gewicht?
Ah dus tochquote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lichte hersenschudding t arme schaap!
Hey heb ik dan toch iets belangrijks gemistquote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lichte hersenschudding t arme schaap!
ze was gevallen buiten, onderuit gegleden.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey heb ik dan toch iets belangrijks gemist
Hoe komt het?
Beterschap voor Tezz in ieder geval dus
Owquote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ze was gevallen buiten, onderuit gegleden.
dat is zo. ik kijk ook bijna geen tv, alleen the voice en groeten uit de rimboe. heel soms een filmpje maar zou toch niet zonder tv willen denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen leuke programma's? Alles wat tegenwoordig wordt geproduceerd zijn van die verschrikkelijke afvalrace-achtige dingen waar mensen eigenlijk alleen maar worden afgezeken. Het enige leuke was Discovery en zelfs dat keek ik gemiddeld een half uur per maand. Zonde van de 16 EUR dus
nee dan krijg je een ijsbal terugquote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
wat je nooit moet vergeten is niet té lang door te gaan met irritant gedragen t leuk brengen
2 kg is niks man / vrouwquote:Op donderdag 2 december 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi gewichie Steer!
nou eerst wel.. 1,5 kg er ineens af
toen weer een 0,5 kg bij. dus schade = nu 2 kg.
denk dat dit zo blijft; aankomen van meds gaat er niet altijd vanaf. maar met 2 kg kan ik leven.
Mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
ze is idd naar de dr geweest dacht ik, of iig contact gehad.
Op de publiek omroep zijn nog wel dingen die ik erg de moeite waard vind hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen leuke programma's? Alles wat tegenwoordig wordt geproduceerd zijn van die verschrikkelijke afvalrace-achtige dingen waar mensen eigenlijk alleen maar worden afgezeken. Het enige leuke was Discovery en zelfs dat keek ik gemiddeld een half uur per maand. Zonde van de 16 EUR dus
Ah, daar ligt het dus aan, thnxquote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
wat je nooit moet vergeten is niet té lang door te gaan met irritant gedrag![]()
ik kan de 'snake'quote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
@Sarabi, ja dat buikdansen, dat je je buik en borst zijwaarts beweegt, zoals hoe een slang beweegtZag er heel raar en tof uit tegelijk
_!
Hoe oud was golfer ook alweer?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
wat je nooit moet vergeten is niet té lang door te gaan met irritant gedrag![]()
Die kan ik ook na een weekend voor de spiegel oefenen!!! Maar dat is van voor naar achter (dus borst naar voor, kont naar achter).quote:Op donderdag 2 december 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan de 'snake'
(bodyroll van onderbuik naar hoofd)
Hmm dus gewoon zijwaarts los van elkaar?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
@Sarabi, ja dat buikdansen, dat je je buik en borst zijwaarts beweegt, zoals hoe een slang beweegtZag er heel raar en tof uit tegelijk
_!
oh tof die wil ik ook leren. ik ga eens kijken of ik iemand ken die dat kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die kan ik ook na een weekend voor de spiegel oefenen!!! Maar dat is van voor naar achter (dus borst naar voor, kont naar achter).
Meisje van buikdansen deed het zijwaars, richting beide heupen
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh tof die wil ik ook leren. ik ga eens kijken of ik iemand ken die dat kan.
Zelden. Ik ben gewoon niet van de consumentenprogramma's, talkshows, mediazooi etc. etc. De discovery-zendersquote:Op donderdag 2 december 2010 10:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de publiek omroep zijn nog wel dingen die ik erg de moeite waard vind hoor
Anniequote:
Ja, heerlijk! En ik ben zo dol op mijn fleecedekentjequote:
Leintjeuhquote:
heerlijk toch? En het sneeuwt nog steeds.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
P
Wat is het weer koud heh mensen
Primaquote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnnieHeeft de kever het overleefd? Het winterweer?
Het is wel leuk, maar niet heerlijk. En die sneeuw vind ik eigenlijk gewoon jammer, omdat ik zo naar werk moet rijden en vanavond ook nog terug naar huis moet.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
heerlijk toch? En het sneeuwt nog steeds.
Komende dagen wordt het er niet beter op vrees ik, sterkte alvast met die rittenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar niet heerlijk. En die sneeuw vind ik eigenlijk gewoon jammer, omdat ik zo naar werk moet rijden en vanavond ook nog terug naar huis moet.
Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nou om 16u krijgen we te horen waar het WK in 2018 gehouden wordt..
gewoon, sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 11:13 schreef TAV74 het volgende:
Ach, naarmate het langer winter is worden de wegen ook steeds beter te berijden door de hoeveelheid pekel die er op gegooid wordt. Sneeuw is leuk, zeker als er daarna mooie heldere dagen met winterzon volgen
nou ja best.. ze stellen zoveel eisen dat als ze hierkomen we er allemaal last van hebben ben ik bangquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
RuslandPoetin zat alvast in zijn nieuwe rol als vriendje van de FIFA door te verkondingen dat hij het toch vooral niet eens was met de heksenjacht op de corruptie binnen de FIFA. En laten we eerlijk zijn: geen land past beter bij een corrupte organisatie
Het mag van mij overal behalve hierquote:Op donderdag 2 december 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nou om 16u krijgen we te horen waar het WK in 2018 gehouden wordt..
Kom op zeg, als je overal wilt wegblijven waar eventueel ooit eens een aanslag gepleegd zou kunnen worden kun je beter ondergronds gaan wonen. Wat een paniek om niks.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen niet party'en in het Heineken House want lees dat dat een doelwit is voor terreuraanslagen
Alles is een doelwit voor terreuraanslagenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou het wel leuk vinden om in 2012 naar de OS in Londen te gaan. alleen niet party'en in het Heineken House want lees dat dat een doelwit is voor terreuraanslagen
Ach, het toernooi zelf zou ik best leuk vinden, maar ik ben er nu gewoon niet voor. Kost ons bakken met geld, alleen de FIFA wordt er beter van, en dat terwijl hier op de meest krankzinnige dingen bezuinigd wordt momenteel. En de hele wijze waarop je campagne moet voeren om zo'n toernooi binnen te krijgen staat me ook tegen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het mag van mij overal behalve hierOpzouten met die idioten. En als het wel hier is, ga ik denk ik maar vast sparen om in 2018 gewoon een maand of wat buiten de NL grenzen te bivakkeren
Dat is geen reden om er niet heen te gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou het wel leuk vinden om in 2012 naar de OS in Londen te gaan. alleen niet party'en in het Heineken House want lees dat dat een doelwit is voor terreuraanslagen
ok dan ga ik wel. Heineken House lijkt me nml heel tof. precies mijn muziek en gezelligheidquote:Op donderdag 2 december 2010 11:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je overal wilt wegblijven waar eventueel ooit eens een aanslag gepleegd zou kunnen worden kun je beter ondergronds gaan wonen. Wat een paniek om niks.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dan ga ik wel. Heineken House lijkt me nml heel tof. precies mijn muziek en gezelligheid
Ik weet alleen niet welke beweging hij bedoeltquote:Op donderdag 2 december 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sarabi kon die toch niet
echt?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dan ga ik wel. Heineken House lijkt me nml heel tof. precies mijn muziek en gezelligheid
Idd. Die campagnesquote:Op donderdag 2 december 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, het toernooi zelf zou ik best leuk vinden, maar ik ben er nu gewoon niet voor. Kost ons bakken met geld, alleen de FIFA wordt er beter van, en dat terwijl hier op de meest krankzinnige dingen bezuinigd wordt momenteel. En de hele wijze waarop je campagne moet voeren om zo'n toernooi binnen te krijgen staat me ook tegen.
Verbaasd je dat van iemand die danst voor de meest foute smartlap- en partyzangers in skihuttenquote:
Hier nog eentjequote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?
T lijkt mij gruwelijk zoiets
verbaasTquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verbaasd je dat van iemand die danst voor de meest foute smartlap- en partyzangers in skihutten
ja las het net in de Telegraaf dat het extra wordt beveiligd omdat het de op één na hoogste vorm van dreiging heeft. Koninginnedag in A'dam denk ik er ook altijd weer heel ff over na als ik op een druk plein sta dat er zomaar iets kan gebeuren.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles is een doelwit voor terreuraanslagen![]()
En nu gebeurt er precies wat de terroristen willen he
Jij bent bang geworden
Sportfotografiequote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeMaar een beetje fotograferen daaro lijkt me dan wel weer cool
Zeik niet aan mijn hoofd, ik ben druk en tik hier en in een serieus document tegelijkquote:
je moet ook niet serieus naar de muziek of tekst luisterenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?
T lijkt mij gruwelijk zoiets
je raakt er daardoor wel aan gewend ja en dan kun je het beter leren waarderen want je kunt niet met een chagrijnig hoofd op t podium staanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verbaasd je dat van iemand die danst voor de meest foute smartlap- en partyzangers in skihutten
Dat heeft geen reet met te serieus zijn te maken. Maar ik zie niet in waarom wansmaak gezellig en leuk is. Ik ga liever uit mijn dak met goede muziek zonder over bier en tieten te lallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet ook niet serieus naar de muziek of tekst luisterenalles op 0 en gaan met die banaan, maar daar zijn sommige mensen tegenwoordig te serieus voor
dat heeft niets met tegenwoordig te maken hoor, heb nooit van zulke dingen gehoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet ook niet serieus naar de muziek of tekst luisterenalles op 0 en gaan met die banaan, maar daar zijn sommige mensen tegenwoordig te serieus voor
Vrouwenhockeyquote:
Oh...je neemt ons niet serieus dusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeik niet aan mijn hoofd, ik ben druk en tik hier en in een serieus document tegelijk
Tori Amos FTWquote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat heeft niets met tegenwoordig te maken hoor, heb nooit van zulke dingen gehouden
dan kijk je er toch te serieus naar. apres ski heeft weinig met smaak te maken, of je bent echt fan. tis wel iets waarbij een knop om moet bij veel mensen door 10 bier te drinkenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet met te serieus zijn te maken. Maar ik zie niet in waarom wansmaak gezellig en leuk is. Ik ga liever uit mijn dak met goede muziek zonder over bier en tieten te lallen.
als je zo druk bent waarom zit je dan te lanterfanteren op fok? Nou ? Nou?? Nou???quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeik niet aan mijn hoofd, ik ben druk en tik hier en in een serieus document tegelijk
Je snapthet nietquote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je zo druk bent waarom zit je dan te lanterfanteren op fok? Nou ? Nou?? Nou???
Het heeft wel met smaak te maken, iemand met smaak gaat niet naar een skihut voor een leuke avondquote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kijk je er toch te serieus naar. apres ski heeft weinig met smaak te maken, of je bent echt fan. tis wel iets waarbij een knop om moet bij veel mensen door 10 bier te drinken
Omdat ik met zo'n stuk bezig ben waar ik af en toe ineens weer inspiratie heb en tussendoor muurvast zit. Nu dus onder anderequote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je zo druk bent waarom zit je dan te lanterfanteren op fok? Nou ? Nou?? Nou???
Ja. Maar zoveel heb ik er nietquote:
hehe dan heeft bijna heel NL geen smaakquote:Op donderdag 2 december 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het heeft wel met smaak te maken, iemand met smaak gaat niet naar een skihut voor een leuke avond
Kijk, nu komen we ergensquote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe dan heeft bijna heel NL geen smaak
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
GMTAquote:
Wat T en P zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Joh dan schroeien ze wat, weten ze meteen dat ze dat niet meer moeten doenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar zoveel heb ik er nietEn ik ben als de dood dat mijn vierpoters in het vuur gaan lopen of ermee gaan spelen of zo
Meeste katten zijn wel zo slim om er bij uit te buurt te blijvenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar zoveel heb ik er nietEn ik ben als de dood dat mijn vierpoters in het vuur gaan lopen of ermee gaan spelen of zo
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Joh dan schroeien ze wat, weten ze meteen dat ze dat niet meer moeten doen
Vroeger thuis, kaarsjes aan.. ineens denken we: wat ruiken we toch?
Bleek er een hele schroeiplek op de kat zijn vacht te zitten. de sukkel was stiekum op de salontafel geklommen
Onze katten hebben ook wel eens van die geschroeide snorharen gehad (komen er krulletjes in).. ja kaarsen zijn dus heet!
ik heb bijna elke avond kaarsen aan en ze hebben allebei (de pers niet, ik had nog een andere kat dus ik bedoel die en de zwarte die ik wel nog heb) wel eens hun neus gebrand. Als t goede katten zijn doen ze dat maar 1x.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok
Ik zal het vanavond eens gezellig en knus maken dan
nee luisteren naar een band die probeert in zo kort mogelijke tijd een gitaar omzeep te helpen is wel muziek?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het heeft wel met smaak te maken, iemand met smaak gaat niet naar een skihut voor een leuke avond
Alleen op tafel hequote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb bijna elke avond kaarsen aan en ze hebben allebei (de pers niet, ik had nog een andere kat dus ik bedoel die en de zwarte die ik wel nog heb) wel eens hun neus gebrand. Als t goede katten zijn doen ze dat maar 1x.
je moet ze natuurlijk ook niet in hun loop zetten enzo
Ook daar ben ik het niet mee eens, over smaak valt wel te twistenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef z80 het volgende:
[..]
nee luisteren naar een band die probeert in zo kort mogelijke tijd een gitaar omzeep te helpen is wel muziek?
over smaak valt niet te twisten.
ps
mij vind je ook niet in een skihut.
Iedereen is de FIFA een beetje zat geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/sport/23(...)fa-wensen-komen.html
En hier word ik dus echt niet goed vanDie FIFA krijgt gewoon alles wat ze willen
dat doen alleen maar mensen die hun eigen smaak superieur vinden aan die van anderen ... oh wacht ...quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens, over smaak valt wel te twistenEn over kwaliteit van muziek zeker.
Dat vindt de mr ook een van de lekkerste noten.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wat lief, geroosterde macadamianoten over die ik krijg
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat doen alleen maar mensen die hun eigen smaak superieur vinden aan die van anderen ... oh wacht ...
boh wat vreselijkquote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef z80 het volgende:
[..]
nee luisteren naar een band die probeert in zo kort mogelijke tijd een gitaar omzeep te helpen is wel muziek?
Ik noem dat gewoon uitgekookt en getuigen van kennis mbt jouquote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Mijn smaak is mijn smaak. Daar mag je best over twisten
Oh, en over kaarsen gesproken. Toen Ross mij gisteren alle veranderde kamers liet zien had hij kaarsjes aldaar aangestokenIk vond het manipulatief! Hij probeerde het zo aantrekkelijk en romantisch mogelijk te brengen.
owja jij mag geen notenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat vindt de mr ook een van de lekkerste noten.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat doen alleen maar mensen die hun eigen smaak superieur vinden aan die van anderen ... oh wacht ...
die zijn slecht voor de lijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wat lief, geroosterde macadamianoten over die ik krijg
Zou er niet op gokken. Je leven is geen noterij hequote:Op donderdag 2 december 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep maar goed, misschien vind ik ze , heel kort dat wel, ook wel lekker
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Mijn smaak is mijn smaak. Daar mag je best over twisten
Oh, en over kaarsen gesproken. Toen Ross mij gisteren alle veranderde kamers liet zien had hij kaarsjes aldaar aangestokenIk vond het manipulatief! Hij probeerde het zo aantrekkelijk en romantisch mogelijk te brengen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken. Je leven is geen noterij he
het leven draait niet alleen om de lijnquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef z80 het volgende:
[..]
die zijn slecht voor de lijn.
733 Kcal per 100 gram.
je zou ze vast lekker vinden, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nope dus geen idee of ze lekker zijn of niet
ja het zijn de ergste he.. ach goed, heb er maar een paar opquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef z80 het volgende:
[..]
733 Kcal per 100 gram.
Zeg jij dat ook tegen iedereen die in de supermarkt een zak patat op de band legt?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef z80 het volgende:
[..]
733 Kcal per 100 gram.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg jij dat ook tegen iedereen die in de supermarkt een zak patat op de band legt?
Keuken: hele verbeteringquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
maaarrr.. hoe vind je de kamers?
oja moet nog noten kopen want de 11e is het weer zoverquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken. Je leven is geen noterij he
mm lekker! welke soorten vis heb je erin gebruikt?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...een collegaatje die zou komen eten kan tot op heden niet van het parkeerterrein thuis wegkomen met haar auto. Ik voorzie een boel visschotel voor mij alleen
als die persoon eerst meld/zeurt dat er 2Kg gewicht is bij gekomen wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg jij dat ook tegen iedereen die in de supermarkt een zak patat op de band legt?
je hebt vast veel vriendenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef z80 het volgende:
[..]
als die persoon eerst meld/zeurt dat er 2Kg gewicht is bij gekomen wel.
In de waskamer, vandaar dat die zo vol isquote:
ehm ik zeurde niet? ik zei dat die 2 kg wel best was. daarbij komt het door de meds en ben ik allang blij dat het geen 15 kg per maand wasquote:Op donderdag 2 december 2010 12:17 schreef z80 het volgende:
[..]
als die persoon eerst meld/zeurt dat er 2Kg gewicht is bij gekomen wel.
bed terugeisen!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuken: hele verbetering
Waskamer: veel te vol, maar goed, daar kom ik nauwelijks
Computerkamer: véél meer ruimte, maar ik vind de computerbureau's gammelig en het bed is weg! En ik mocht daar heel graag met een boek op gaan liggen lezen
1 vriendelijk balletje mag welquote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik gaan de sneeuw in
ik ga me gedragen, hij heeft een zware dag
Boodschappen zijn slecht voor je lijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef borisz het volgende:
Zo. Wat een ellende maar de boodschappen zijn binnen.
Tijd voor een tosti
"Gelukkig uiteinde gewenst"quote:Op donderdag 2 december 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Nou, mensen moesten maar niet meer doodgaan in december. Je zoekt je rot naar deelneming-kaarten aangezien alles moet wijken voor kerstkaarten
Wel lekker warmquote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boodschappen zijn slecht voor je lijn.![]()
Tosti's ook trouwens.
Wel goed in de nek mikken hequote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik gaan de sneeuw in
ik ga me gedragen, hij heeft een zware dag
En krokantquote:
Zalm, kabeljauw, pangasiusquote:Op donderdag 2 december 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mm lekker! welke soorten vis heb je erin gebruikt?
Londen 2012quote:
Heel goed CF-jequote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Dahag. Mijn onderwijstaak zit er weer op voor vandaag; nog even een klein klusje afmaken en dan ga ik lekker om een uur of drie naar huis
Mhehe. Hier is de afwas net klaarquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Klaar met werk. Tijd voor huishoudelijke k**-klusjes
Ach, vandaag is prima te doen: Even na achten op 't werk, half vijf ofzo weg. Zo'n dag als gisteren, wanneer ik in feite meer dan 12 uur werk, dat is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef Bluezz het volgende:
CF, wat een dagen maak jijKan je echt niet lekker op tijd weg? Die afstudeerders zijn toch grote jongens/meisjes?
Kon je 'n beetje uit je nest komen vanochtend, Lein?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehe. Hier is de afwas net klaar
Ik heb de afwas net aangezetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehe. Hier is de afwas net klaar
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de afwas net aangezetDie is over een 90 minuutjes klaar. Kan ik ondertussen de kattenbakken ff doen, alsmede het toilet, stofzuigen, bed netjes opmaken, rotzooi uit woonkamer weghalen, kaarsen en waxinedingen vast neerzetten etc. etc
En zo boodschapjes doen
Moet ff mosterd halen en spul voor het toetje vanavond
Een jaaroverzicht schrijven of zo? @ kloteklusquote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Wow, dat was weer een tussensprint. Het begint ergens op te lijken. Als ik deze kloteklus (waar ik al weken mee worstel) weg heb komt het einde van het jaar aardig in zicht.
/logboek
Ja hoor, lekker uitgeslapen enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Kon je 'n beetje uit je nest komen vanochtend, Lein?
Zoiets inderdaad, zogenaamde districtsfoto waarin we aan directie landelijk aangeven hoe we er voorstaan op dit moment op een aantal thema's.quote:Een jaaroverzicht schrijven of zo? @ kloteklus
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezigEn waarom moet je je bed netjes opmaken voor dat vrouwvolk, komen ze in je slaapkamert dan?
Waskamertje vind ik zaligquote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook een poes die wel eens krulsnorhaartjes had van een wax lichtje.
@ Isa, dank voor de uitleg qua calendula... en maak eens wat foto's van hoe het nu is, en heeft Ross meteen alles lekker gepoetst en snoeren weggewerkt etc?
En wij hebben ook een 'was-kamertje' heerlijk rommelhok met de was die nooit hoeft opgevouwen te worden omdat het gewoon hangt tot we het gebruiken of strijken, de strijkplank staat ook gewoon standaard uit. Zálig als je zo'n kamertje hebt. En lezen kan je ook op de bank![]()
![]()
CF, wat een dagen maak jijKan je echt niet lekker op tijd weg? Die afstudeerders zijn toch grote jongens/meisjes?
erg lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dus wat aan het fokken, lezen en eh...dat was het wel.
Hoe was de soep, DE?
De collega naast me is niet zo gezellig en ze is bezig met het invoeren van de wachtlijsttijden voor op het internet.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
erg lekker
vervelend is zo'n middag (vond ik tenminste altijd) Maar misschien heb je verder wel gezellige collega's ofzo?
Binnenkort vrij t/m 2011quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
net loonstrook ontvangen
vakantiedagenstand: 17,92
oh das jammer.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De collega naast me is niet zo gezellig en ze is bezig met het invoeren van de wachtlijsttijden voor op het internet.
Mulligatawny.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor soep DE? mullinogwat
Neehee, niet ik! FFT met haar nog bijna 18 vakantiedagen!quote:
oh sorry ik las verkeerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neehee, niet ik! FFT met haar nog bijna 18 vakantiedagen!
Ik moet zelfs met kerst nog werken.
jaa wereldreisquote:
lekker klinkt het! heb alleen nog nooit linzen gegetenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mulligatawny.
soep met oa. kippenbouillon, rode linzen, veel kruiden/specerijen (gember, knoflook, koriander, cayennepeper en komijn ) en kip.
hehequote:
als je dat wilt moet je het vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik maar vragen of ik eerder naar huis kan. Dit is ook wel heel vervelend.
zowel 25 als 26 dec?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neehee, niet ik! FFT met haar nog bijna 18 vakantiedagen!
Ik moet zelfs met kerst nog werken.
Nee, alleen 26quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
Eek![]()
Nog maar 11 werkdagen na vandaag dit jaar
Je klinkt een beetje als mijn begeleiderquote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
En die afstudeerders zie ik echt veel te weinigEn ik ben vergeten om hun tekst na te kijken
15quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
Eek![]()
Nog maar 11 werkdagen na vandaag dit jaar
Ik werkte het liefst met kerst en dan lekker met oud en nieuw vrij. Maar oudjaarsnacht werken bijv. vond ik ook altijd wel heel speciaal, dan keken we oude dvd's videobanden met de demente oudjes die 's nachts altijd door de gangen spookten.. fijn sfeertje was dat altijdquote:
ik ben niet de officiele begeleider van die dudes hè - ik ben zeg maar de bedrijfspromotor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als mijn begeleider
Maar wij hadden vantevoren al afgesproken dat ik het liefst zelfstandig fok werk, dus ik vind het niet erg, de vrijheid.
Ik ook. Nou ja, 14,5. Maarrrr: over drie weken zit ik nu in het luchtruim ergens boven de Middellandse Zeequote:
Volgende week donderdagavond zit ik in de auto naar de sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, 14,5. Maarrrr: over drie weken zit ik nu in het luchtruim ergens boven de Middellandse Zee
Waar ga je hene dan DH ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
Volgende week donderdagavond zit ik in de auto naar de sneeuw
En is-ie ook nog zo gek om dat te doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
tis eindelijk gestopt met sneeuwen
he CF als t zaterdag zo koud is laat ik de mr lekker mij afzetten voor jullie deur, kan ik vast opwarmen terwijl hij de auto parkeert
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En is-ie ook nog zo gek om dat te doen?![]()
Ik vind dat getuigen van echte liefdequote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en das niet gek maar attent en dat mijn beste P maakt hem de attente hoffelijke man die hij is.
ok, wel voor 200% neem ik aan. ik zou 200% krijgen als ik 25 dec in Coevorden ga dansen maar dat ga ik echt niet doen. dan mis ik het kerstdiner, dat kan echt niet..quote:
Nou, dan ben ik dat nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:
dat! en ook deels gewoon goed opgevoed zijn
lekker hoor! ik 16,5quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, 14,5. Maarrrr: over drie weken zit ik nu in het luchtruim ergens boven de Middellandse Zee
apres skiënquote:
180% volgens mijn CAOquote:Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, wel voor 200% neem ik aan. ik zou 200% krijgen als ik 25 dec in Coevorden ga dansen maar dat ga ik echt niet doen. dan mis ik het kerstdiner, dat kan echt niet..
Dat vind ik eigenlijk heel normaal bij bijv slecht weer etc. Of ben jij van de gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 2 december 2010 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, dan ben ik dat nietIk zou daar niet zelf over nadenken eigenlijk
Deur openhouden en zo wel. Maar iemand bij de deur afzetten en dan zelf de auto gaan parkeren
Hmm...ik weet het niet
doet mn vader ook. zet ie mij af en dan rijd ie verder de garage in. echt niet dat ik meemoet naar de garagequote:Op donderdag 2 december 2010 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dat nietIk zou daar niet zelf over nadenken eigenlijk
Deur openhouden en zo wel. Maar iemand bij de deur afzetten en dan zelf de auto gaan parkeren
Hmm...ik weet het niet
ah ok, ik heb geen CAO met dansenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heel normaal bij bijv slecht weer etc. Of ben jij van de gedeelde smart is halve smart
zie je P! is helemaal niet raar!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doet mn vader ook. zet ie mij af en dan rijd ie verder de garage in. echt niet dat ik meemoet naar de garage
ik heb niets gehad!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga voor het skien
@DE, reageer eens terug.
Ik hoor vaker dat je dan inderdaad in Frankrijk moet zijn.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef TAV74 het volgende:
Is heel normaal P, Sun zet mij ook altijd eerst even voor de deur af
Alleen op de wereldquote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok, ik heb geen CAO met dansen
ook geen CAO met notenwerk trouwens
Uiteraardquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Of ben jij van de gedeelde smart is halve smart
Ik zeg ook niet dat het raar isquote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
zie je P! is helemaal niet raar!
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef TAV74 het volgende:
Is heel normaal P, Sun zet mij ook altijd eerst even voor de deur af
quote:
nou t lijkt er wel een beetje opquote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En is-ie ook nog zo gek om dat te doen?![]()
Ietsiepietsie andere bewoordingen. Gaan we nou vallen over een paar lettertjesquote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
nou t lijkt er wel een beetje op
Niet waar ik heen gaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat je dan inderdaad in Frankrijk moet zijn.
Niet? Collega van me is altijd laaiend enthousiast over de Franse pistes omdat hij daar relatief meer kan skieën doordat wachttijden e.d. kort zijn.quote:
ja!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ietsiepietsie andere bewoordingen. Gaan we nou vallen over een paar lettertjes
Mijn Meneer doet dat ook altijd. Een parkeerplaats vinden in de stad kost soms 20 minuten, in die tijd heb ik al bijna eten gekookt danquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heel normaal bij bijv slecht weer etc. Of ben jij van de gedeelde smart is halve smart
Altijdquote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ietsiepietsie andere bewoordingen. Gaan we nou vallen over een paar lettertjes
Dat klopt. Maar het zuipen is er ook anders.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet? Collega van me is altijd laaiend enthousiast over de Franse pistes omdat hij daar relatief meer kan skieën doordat wachttijden e.d. kort zijn.
Ja, dat is er nauwelijks toch? Daarom zei ik ook dat Frankrijk geschikt is als je echt voor het Skien komt en niet voor de apres Ski.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het zuipen is er ook anders.
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |