quote:Op donderdag 2 december 2010 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb op dat linkje van LieLie's jurkje geklikt gister en nu zie ik overal Wehkamp-reclames in GoogleAds voorbij komen MET dat jurkje
En je zag het nog wel somber in? Nou, pics dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Oja mijn jurkje was er al een dagze hadden hem bij de poort in de tuin gelegd.........aan de kant waar wij nooit komen
Zat je naast TAV?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef LieLie het volgende:
En ik moet naast een lelijkerd zitren..
Ook jij kunt te ver gaan Petjequote:
Het is mijn poetsdrangweek dus voorlopig even geen fotosquote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je zag het nog wel somber in? Nou, pics dan maar
idd ik rij erg veel en 's nachts is er niet overal gestrooid waar ik rij. zowel nog niet op de snelwegen (als ik rond een uur of 2-3 terugga) als zeker niet in de dorpjes. ze worden vandaag besteld (hadden nog precies 2 sets gisteren dus hoop vandaag nog steeds) en dan kan ik zaterdag om laten ruilenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik zo lees hoeveel kilometer FF rijd lijkt me het geen slechte inverstering.
Het is toch een stukje extra veiligheid, en kan net het beetje extra grip zijn om een ongeval te voorkomen.
en op een laagje sneeuw rijd het toch een stuk prettiger (ja heb zelf ook winterbanden).
Vast wel, maar herinner me er later nog eens aan als ik thuis ben...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV; zou jij voor mij misschien een leuke ava kunnen maken? niet met een doodskop ofzodie baby staat zo stom vind ik, ik ken die baby niet eens
Gelukkig zijn we daar nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet aangekomenquote:
OMG....een nieuw woord voor ongesteld zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 08:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is mijn poetsdrangweek dus voorlopig even geen fotos
ik zat niet eens in de bus.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef LieLie het volgende:
En ik moet naast een lelijkerd zitren..
DE-tjequote:
Mijn laptop is opgestart en ingelogd op het netwerk. En ik zit nu achter mijn normale PC te ontbijtenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
is iedereen hard aan het werk?
Sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG....een nieuw woord voor ongesteld zijn
ok zal ik doen. alvast bedankt!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel, maar herinner me er later nog eens aan als ik thuis ben...
JE vergeet alleen dat ik geen kabel heb hequote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
P. thuis werken is heerlijk
eigen koffie/thee, eten, toilet, verwarming... en de tv
Wat liefquote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
mn moeder heeft een extra dekbed op mn bed gegooid en legt sinds 2 dagen een kruik bij mn voeten. ze heeft ook laatste 3 dagen voor mij auto gekrabd zodat ik direct naar buiten kon en instappen
het wordt gewoon gedaan zonder dat ik ernaar vraag.....
dat wordt straks echt wennen als ik het huis uit ben
geen behoefte aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE vergeet alleen dat ik geen kabel heb heGelukkig wel voldoende muziek dus dat gaat zo maar aan denk ik
Goed bezig girlquote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!!
[..]
idd ik rij erg veel en 's nachts is er niet overal gestrooid waar ik rij. zowel nog niet op de snelwegen (als ik rond een uur of 2-3 terugga) als zeker niet in de dorpjes. ze worden vandaag besteld (hadden nog precies 2 sets gisteren dus hoop vandaag nog steeds) en dan kan ik zaterdag om laten ruilenkost me alleen een bak met geld maar daar zou ik niet meer aan denken bij autodingen
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
De mr werkt thuis vandaag, alweeren vanmiddag gaan we samen even boodschappies doen. Moet nog wat hebben voor de curry die ik vanavond ga maken
en nog voor sinterklaas..
Gezellig samen de sneeuw in(met een mopperende mr , die houdt niet van sneeuw
gelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
Er zijn gewoon geen leuke programma's? Alles wat tegenwoordig wordt geproduceerd zijn van die verschrikkelijke afvalrace-achtige dingen waar mensen eigenlijk alleen maar worden afgezeken. Het enige leuke was Discovery en zelfs dat keek ik gemiddeld een half uur per maand. Zonde van de 16 EUR dusquote:
De mr werkt thuis vandaag, alweeren vanmiddag gaan we samen even boodschappies doen. Moet nog wat hebben voor de curry die ik vanavond ga maken
gelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
ja precies, ik kan ze van het voorjaar in onze garage gooien en weer gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed bezig girlenne voor een aantal winterseizoenen heb je dan die winterbanden, dat scheelt weer toch ;')
ik krijg ze ook zaterdag, ben reuze benieuwd
(met een mopperende mr , die houdt niet van sneeuwgelukkig heeft hij een erg enthousiaste vrouw die niet te beroerd is sneeuwballen naar hem te gooien om zijn humeur op te vrolijken
)
haha ik zie zn humeur nu al voor me als je een sneeuwbal naar em toe gooitquote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
)
Doe je goedquote:Op donderdag 2 december 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
funny genoeg wel ja want hij vindt mij dan en een enorme kleuter maar juist dat vindt hij ook erg leuk aan mij dus dan houdt ie, als ie droog is, weer even extra van mij![]()
ja kinders irritatie en houden van gaat hand in hand hoor
Ja want dit was pas de 1e vries aanval.. zondag/maandag wellicht ijzel ofzo.. geven raar weer op nouja beter wel denk ik al met alquote:Op donderdag 2 december 2010 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja precies, ik kan ze van het voorjaar in onze garage gooien en weer gebruiken
jij ook zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |