Lekkertjeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik heb nog niks gedaan vandaag!quote:
quote:
Dan ben je nog wel lievvigquote:
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil ook de weg op vandaag maar hoef niet
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil ook de weg op vandaag maar hoef niet
hihi oke!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel lievvig
Misschien wel even.. Langs de supermarkt extra lekker eten als lunch halen, langs de bouwmarkt nog wat kit, dan misschien nog even naar de mediamarkt om een lp'tje te halen en dan weer terug naar huis.. gut, wat is thuiswerken zwaarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel lievvig
[..]
Dan ga je toch?
Gevaarlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, omdat het misschien wel heel erg lekker glad is en dan kan je leuk glibberen
Wat is nou niet gevaarlijk?quote:
Niet op de gladheid willen slippen!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is nou niet gevaarlijk?
Voor je plezier, dan ja!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik het leuk vind om door de sneeuw te rijden?
Dan ook, maar dan is het niet je eigen keus!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, en als je niet voor je plezier door je sneeuw rijdt is het niet gevaarlijk?!
maar dat is lekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Zelfs seks kan gevaarlijk zijn
Dat weet ik niet. Ik ben nog maagdquote:
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben nog maagd
Hoezo?quote:
Jij bent geen maagd, misschien qua sterrenbeeld, maar op seksueel gebied niet!quote:
Sterrenbeeld: Tweelingenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent geen maagd, misschien qua sterrenbeeld, maar op seksueel gebied niet!
Je liegt, en ik heb bewijs!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sterrenbeeld: Tweelingen
Seksueel: Maagd![]()
Hehehequote:
Niemand neemt mij in de maling!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HeheheJammer dat ik je niet even in de maling kan nemen
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Veel plezier bij Disturbed vanavond he schatjes
Doe je Ez dikke knuffel geven voor mequote:
Als ik hem aan durf te sprekenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je Ez dikke knuffel geven voor me
Als hij hoi zegt, zeg je toch wel iets terug? Van hoi zeggen word je niet zwanger hoorquote:
Haha, nou vooruit! Als hij hoi zegt zal ik hem knuffelen!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij hoi zegt, zeg je toch wel iets terug? Van hoi zeggen word je niet zwanger hoor
Michhas! lang in de file gestaan?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, nou vooruit! Als hij hoi zegt zal ik hem knuffelen!
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooedemorgen!
quote:
Dat was die van jou alquote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En daarna nog een en die moet je dan doen van/voor mij
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooedemorgen!
Goedemorgen!quote:
ditquote:Op donderdag 2 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, de bus was te laat
En hij reed fucking sloom, kutscholieren overal
Dus je geeft hem maar 1 knuffelquote:Op donderdag 2 december 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat was die van jou al![]()
[..]
[..]
Goedemorgen!![]()
Jaquote:
quote:
Jep, het komt hier neer uit de hemelquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je geeft hem maar 1 knuffel![]()
Weet je wel hoe knuffelbaar Ez is
Lol ik ken wel de voetbalvariant van die mopquote:
Is toch zoquote:Op donderdag 2 december 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jep, het komt hier neer uit de hemel
[..]
oh-oh dat klinkt minderquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
Michhas wil naar huisIk voel me niet goed
Ik ook bro ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo fijn he! ik heb nachten niet kunnen slapen!
Alsnog, hij is goedquote:Op donderdag 2 december 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ken wel de voetbalvariant van die mop
Oehquote:
Aaaaah, kusje?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
Michhas wil naar huisIk voel me niet goed
is gelukkig niet al te glad hierquote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet meegroeten... ook vanuit Almere
Zekersquote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsnog, hij is goed
[..]
Oeh
[..]
Aaaaah, kusje?
Neuken voor een breezerquote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
En welk shirt is het geworden?
quote:
Uhu. En zin inquote:Op donderdag 2 december 2010 08:59 schreef tdrone het volgende:
oh ja jullie hebben vanavond al disturbed
Uit de dagcijfersquote:Op donderdag 2 december 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
9 uit de top 15 posten in GRTDOJW
15. 220 Michhas
quote:
Ik ook. En zo niet, dan zullen we toch maar het eerder geopperde plan uit moeten voeren, en NBT uit elkaar moeten trekken.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geniaal![]()
Ik heb ook wel het gevoel dat er veel breezersletjes zullen rondlopen daar
waar zie je dat nou weer!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. En zo niet, dan zullen we toch maar het eerder geopperde plan uit moeten voeren, en NBT uit elkaar moeten trekken.
Ik hoorde trouwens dat wij met zijn drieën gaan, dus moet goedkomen.
Ahum!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. En zo niet, dan zullen we toch maar het eerder geopperde plan uit moeten voeren, en NBT uit elkaar moeten trekken.
Ik hoorde trouwens dat wij met zijn drieën gaan, dus moet goedkomen.
Niks te vertellen jijquote:
Hoewel, meisjes plagen...quote:
Hier ook...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
De stoepen zijn vreselijk... en de bussen zaten bomvol
Daar komt niks van in, lees eens ff terug, ik weet nog niet eens of ik wel met je durf te praten überhauptquote:
Pijpbeurt tijdens het voetbal kijken vragenquote:
Ga dan lekker thuis uitgriepenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook...
Kutbus
Volgens mij krijg ik griep
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar komt niks van in, lees eens ff terug, ik weet nog niet eens of ik wel met je durf te praten überhaupt!
Whehehequote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pijpbeurt tijdens het voetbal kijken vragen
Maar dan kan het toch juist wel een keertjequote:Op donderdag 2 december 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil me niet ziekmelden man, ben dit jaar al 3 keer ziek geweest
Kut....
KUT
Ja die houden we erin hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat durf jij heus wel, zo eng ben ik ook weer niet hoor
[..]
Whehehe
Wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
waarom denk je dat ik ezechilk nooit quote ik ben gewoon bang dat hij me in elkaar slaat
Ja want zo'n agressief persoontje is het welquote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
waarom denk je dat ik ezechielk nooit quote ik ben gewoon bang dat hij me in elkaar slaat
Jep.quote:
ik denk dat ik amsterdam niet eens haal met die sneeuw als ik nu zou vertrekkenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.(...)istance=&search=Zoek
So truequote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep.
Maar zo'n kansloos figuur ben ik niet hoor. Ik ben heel lief in het echt, en knuffelbaar
Dan slaap je ergens in Amsterdam of omstrekenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:22 schreef tdrone het volgende:
dat is wat overdreven maar ik zou wel niet meer thuiskomen
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan slaap je ergens in Amsterdam of omstreken
Dan ga je het morgen niet naar je zin hebben hier gok ik zoquote:
In KPD?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:25 schreef NBT het volgende:
En ik zal uitgebreid verslag doen van onze ontmoeting
lol dat lijkt me niet nodig!quote:
Voor het uitgebreide verslag wel hoor.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het uitgebreide verslag wel hoor.
Diarreequote:
Ik eet haar overgeefselquote:
Ja wat vind je hiervan!quote:
Nou, dat ik vies ben kan kloppen, ik loop nog in pyjama, maar dat er gekotst wordt en dat dat daarna geconsumeerd woord door homosapiens, dat vind ik een beetje vreemd.quote:
Eensch!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dat ik vies ben kan kloppen, ik loop nog in pyjama, maar dat er gekotst wordt en dat dat daarna geconsumeerd woord door homosapiens, dat vind ik een beetje vreemd.
Pyjamaquote:Op donderdag 2 december 2010 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dat ik vies ben kan kloppen, ik loop nog in pyjama, maar dat er gekotst wordt en dat dat daarna geconsumeerd woord door homosapiens, dat vind ik een beetje vreemd.
Ja! Dat is vies!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef Michhas het volgende:
Poep is vies he jongens, echt viesJa tog he jongens ja tog, poep is echt een vieze
hihihihi je zei poep!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef Michhas het volgende:
Poep is vies he jongens, echt viesJa tog he jongens ja tog, poep is echt een vieze
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja tog, ja, dat woude ik ok zegen, ja tog echt een vieze peop man, egt vies
Michhas werkt tot 5 uur ja tog, gewoon hele dag enso tot 5 uur, kwart ofer 12 ook nog lunsjpause enso.quote:
Nee ik vertrek om half 6quote:
Lijkt me handig!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu je het zegt ik moet nog afspreken hoe laat wij gaan met onze groep zondag
Lastige klanten?quote:
quote:
quote:
Datacenter vlak bij een spoor. Glasvezel loopt langs dat spoor. Een keer radenquote:
Leukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Datacenter vlak bij een spoor. Glasvezel loopt langs dat spoor. Een keer raden
de trein is over de kabel gereden?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Datacenter vlak bij een spoor. Glasvezel loopt langs dat spoor. Een keer raden
Het heeft gesneeuwd. Die rijden niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de trein is over de kabel gereden?
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het heeft gesneeuwd. Die rijden niet.
vliegend tapijt? bezemsteel? benenwagen?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
goh hoe ben ik dan op mijn stage gekomen
Ik heb zojuist de verwarming nog een tandje harder gezet want heb nog steeds koude voeten.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef tdrone het volgende:
hehe het is eindelijk lekker warm hier!
Meer uit en nog een keer proberenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was net buiten![]()
De kleding die ik nu aanheb: dunne trainingsbroek, topje, dun vest.
Ik vind het heerlijk buiten
Daar heb ik dus echt geen moeite meequote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meer uit en nog een keer proberen
ik niet maar ook geen extreme hekel regen is veel irritanterquote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen moeite mee![]()
Ik hou van deze kou
Regen is heerlijk in de lente. Zo'n bui die stiekem even voor afkoeling zorgtquote:Op donderdag 2 december 2010 10:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik niet maar ook geen extreme hekel regen is veel irritanter
Ik heb er ook geen moeite mee. Hup, naar buiten!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen moeite mee![]()
Ik hou van deze kou
In bikini hequote:Op donderdag 2 december 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee. Hup, naar buiten!![]()
En foto's maken..
Kom jij de foto's maken? Dan hobbel ik wel in bikini naar buitenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee. Hup, naar buiten!![]()
En foto's maken..
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij de foto's maken? Dan hobbel ik wel in bikini naar buiten
Omdat ik aan het werk benquote:
In Januari sneeuwt het ook vast nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Zonde dat ik niet toevallig vandaag in Emmen ben
Al een paar jaar jaquote:
Jaquote:
Yup, was je bang?quote:
Dat dachten er wel meerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... dacht dus dat het een vrouw was
'quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... dacht dus dat het een vrouw was
Ik snap het nu pasquote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
'
staat zelfs nog overal beschreven
Lipjes
maar alleen van boven
Dus niet hier godverdomme!
Ik ga zo het straatje weer vegenquote:
Hier is al niet meer te zien dat ik het straatje heb geveegdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef tdrone het volgende:
hier sneeuwt het nog steeds maar heel mooi met van die heel rustig dalende vlokken en de zon begint door te komen op de achtergrond
Hey DWquote:
bennyquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
bennyIk heb de tocht overleefd
Ik kon nog best lekker doorrijden in de verse sneeuw
Platgereden sneeuwquote:
Hey bezorgd meisjequote:
Ezquote:
Niksquote:Op donderdag 2 december 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
HOI SCHEETJES
Ik weet niet wat ik aan moet vandaag.
het is de ideale dag om in je bed te blijven liggenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
HOI SCHEETJES
Ik weet niet wat ik aan moet vandaag.
Ik heb een date vanavond en daarvoor moet ik 10 minuten in de trein zitten.quote:
Wow 10 hele minutenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een date vanavond en daarvoor moet ik 10 minuten in de trein zitten.
Ski pak en een mutsjequote:Op donderdag 2 december 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een date vanavond en daarvoor moet ik 10 minuten in de trein zitten.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is de ideale dag om in je bed te blijven liggen
Ja, Elst-Arnhem is echt niet ver. Net als Elst-Nijmegen.quote:
Ik heb gewoon hard door de sneeuw geredenquote:
Dat ziet er oud uitquote:Op donderdag 2 december 2010 11:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]Toch heeft de winter wel wat
En wat heb jij dan?quote:
ohhh boefje!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hard door de sneeuw gereden
Heb mn banden iets leger laten lopen voor meer grip en ik reed door verse sneeuw en dat is lang niet zo gladquote:
2.2, jij 1.6 gok ik?quote:
nou vooruit!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb mn banden iets leger laten lopen voor meer grip en ik reed door verse sneeuw en dat is lang niet zo glad
2.1quote:
Ik ging gister met de Smart sneeuwscheuren. Voor het eerst dat ik Smartrijden tof vondquote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb mn banden iets leger laten lopen voor meer grip en ik reed door verse sneeuw en dat is lang niet zo glad
¤ 50quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
Ez, PD ik krijg nog een nicpic van jullie!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ging gister met de Smart sneeuwscheuren. Voor het eerst dat ik Smartrijden tof vond
Met Sense? Of zo'n providerbased thema wat er verdomd oud uitziet?quote:
ik wil er ook eenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
quote:
Nee ik heb geen HTC hequote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met Sense? Of zo'n providerbased thema wat er verdomd oud uitziet?
Ik zat alleen. En met mijn moeder wil ik sowieso niet in de auto zitten. Mensen die meerijden en meeremmenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben gisteren naar de verjaardag van mijn nichtje geweest met de auto was niet zo'n pretje voral niet als je je overbezorgde moeder naast je hebt zitten
Michquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
Pfff....Schijnbaar ben ik het niet waard!
![]()
Oh jaquote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee ik heb geen HTC heEn ik heb geen LG Meuk erop zitten
Ooh ook verder geen providershizzle.
Wtf jouw moeder?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zat alleen. En met mijn moeder wil ik sowieso niet in de auto zitten. Mensen die meerijden en meeremmen
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoi. Ik ben nieuw hier. Ik wil ook nicpics. De mannen graag naakt.
Maak hem vanavond zelf maarquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
Pfff....Schijnbaar ben ik het niet waard!
![]()
Ja in 2011 hoor.. dan ga ik naar HTCquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja
Hm, dan ziet het er gewoon oud uit
Mjah. LET OP DIE AUTO REMT!quote:
Zo duur zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja in 2011 hoor.. dan ga ik naar HTCEerst even sparen
Nah een beetje HTC kost snel ¤ 400quote:
Oke dat wil je echt niet naast je hebben.quote:
Ik heb je bericht even aangepast.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Ja, Mirne, ik ga meteen een foto maken Mirne. Voor jou doe ik alles Mirne. "
Jij bent gewoon rijk.quote:
Of weinig tot niets bij een abbo.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah een beetje HTC kost snel ¤ 400
Dat dusquote:Op donderdag 2 december 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dat wil je echt niet naast je hebben.
Kom maar makenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb je bericht even aangepast.
quote:
Ik wil geen abo. iets met principes.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of weinig tot niets bij een abbo.
Omdat je in US/KPD post.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
OMG WAAROM KRIJG IK EEN PM VAN HOTMALE_nogiets
Je maakt ook alleen gebruik van wifi?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil geen abo. iets met principes.
Oeh, ik heb een gast die telkens foto's naar me wil versturen. Helaasch is die nog eens kei lekker ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
OMG WAAROM KRIJG IK EEN PM VAN HOTMALE_nogiets
Nee. Ik heb op mijn prepaid ook gewoon een internetbundelquote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je maakt ook alleen gebruik van wifi?
niet meer in US.quote:
Dan is dat toch helemaal niet erg! Doe je ook aan doorsturen?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, ik heb een gast die telkens foto's naar me wil versturen. Helaasch is die nog eens kei lekker ook.
Vind je dat erg dan? Anders mag je hetw el doorsturen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, ik heb een gast die telkens foto's naar me wil versturen. Helaasch is die nog eens kei lekker ook.
Foeiquote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan is dat toch helemaal niet erg! Doe je ook aan doorsturen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan is dat toch helemaal niet erg! Doe je ook aan doorsturen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je dat erg dan? Anders mag je hetw el doorsturen.
Hmm okequote:
Als jij het zegt. Ik bel er teveel voorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op mijn prepaid ook gewoon een internetbundelEn prepaid werkt voor mij goed zat
Ik niet. Ik bel weinig. Ik sms meerquote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik bel er teveel voor
Wat?quote:
hihihi, zelfde denkwijzequote:
Ik ook tegenwoordig, net weer een telefoonrekening van 70,- gehad.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik bel er teveel voor
Mja, ik gebruik hem ook zakelijk tegenwoordig. Wordt gelukkig wel vergoedquote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik niet. Ik bel weinig. Ik sms meerEn als ik ¤ 20 opwaardeer, dan krijg ik 500 gratis smsjes
En daar heb ik genoeg aan
Great minds think alike, and all of them are female.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |