Lekkertjeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik heb nog niks gedaan vandaag!quote:
quote:
Dan ben je nog wel lievvigquote:
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil ook de weg op vandaag maar hoef niet
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil ook de weg op vandaag maar hoef niet
hihi oke!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel lievvig
Misschien wel even.. Langs de supermarkt extra lekker eten als lunch halen, langs de bouwmarkt nog wat kit, dan misschien nog even naar de mediamarkt om een lp'tje te halen en dan weer terug naar huis.. gut, wat is thuiswerken zwaarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel lievvig
[..]
Dan ga je toch?
Gevaarlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, omdat het misschien wel heel erg lekker glad is en dan kan je leuk glibberen
Wat is nou niet gevaarlijk?quote:
Niet op de gladheid willen slippen!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is nou niet gevaarlijk?
Voor je plezier, dan ja!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik het leuk vind om door de sneeuw te rijden?
Dan ook, maar dan is het niet je eigen keus!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, en als je niet voor je plezier door je sneeuw rijdt is het niet gevaarlijk?!
maar dat is lekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Zelfs seks kan gevaarlijk zijn
Dat weet ik niet. Ik ben nog maagdquote:
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben nog maagd
Hoezo?quote:
Jij bent geen maagd, misschien qua sterrenbeeld, maar op seksueel gebied niet!quote:
Sterrenbeeld: Tweelingenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent geen maagd, misschien qua sterrenbeeld, maar op seksueel gebied niet!
Je liegt, en ik heb bewijs!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sterrenbeeld: Tweelingen
Seksueel: Maagd![]()
Hehehequote:
Niemand neemt mij in de maling!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HeheheJammer dat ik je niet even in de maling kan nemen
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Veel plezier bij Disturbed vanavond he schatjes
Doe je Ez dikke knuffel geven voor mequote:
Als ik hem aan durf te sprekenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je Ez dikke knuffel geven voor me
Als hij hoi zegt, zeg je toch wel iets terug? Van hoi zeggen word je niet zwanger hoorquote:
Haha, nou vooruit! Als hij hoi zegt zal ik hem knuffelen!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij hoi zegt, zeg je toch wel iets terug? Van hoi zeggen word je niet zwanger hoor
Michhas! lang in de file gestaan?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, nou vooruit! Als hij hoi zegt zal ik hem knuffelen!
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooedemorgen!
quote:
Dat was die van jou alquote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En daarna nog een en die moet je dan doen van/voor mij
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooedemorgen!
Goedemorgen!quote:
ditquote:Op donderdag 2 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, de bus was te laat
En hij reed fucking sloom, kutscholieren overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |