Hier waren we.quote:
Ik heb Groot verlof, ik hoef niet meer terug te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:35 schreef jankaas020 het volgende:
Dat ik ook gewoon verlof heb tot januari, morgen moet sleutelen en zo dan ook ga tukken?
http://www.sterenborg.info/, en dan klikken op 41Afdva BBT bovenin.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef Clan het volgende:
Was er nu een boek uit over Veldartillerie, of ging dat gewoon over een batterijboek van een lichting?
Nog eentje dan. Daarna ga ik snurken.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, genoeg gehad.. Ik ga snurken.. laters lui.
Okay dank.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.sterenborg.info/, en dan klikken op 41Afdva BBT bovenin.
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, genoeg gehad.. Ik ga snurken.. laters lui.
Wij wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:44 schreef Clan het volgende:
En deden jullie dat ook las je op bivak was, in de winter, en je deelde een tentje, dat je voor dat je maat terug kwam van wacht, nog even water koken, thermoskan vullen, en die in de slaapzak voor hem leggen?
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:45 schreef Vortix het volgende:
Avond lui.
En ook meteen welterusten, ik ga lekker snurken.
Als het maar warm was, en dan uniform uit en daar op gaan liggen in de slaapzak, zodat je warme kleding had 's ochtends.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij wel.
Of ipv de thermoskan een heet blik struik.
Inderdaad kleding onder je in de slaapzak, buks er ook in en de rest van de uitrusting als kussen.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Als het maar warm was, en dan uniform uit en daar op gaan liggen in de slaapzak, zodat je warme kleding had 's ochtends.
Oprollen en slapen maar, wij hebben ooit eens op oefening zelf tenten moeten maken met drie palen en zeil, en dan zette je die in een halve kring met vuur in het midden, en als de wind verkeerd stond, had je genoeg gerookt voor de rest van je leven.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad kleding onder je in de slaapzak, buks er ook in en de rest van de uitrusting als kussen.
Bij 11 AfdRa sliep ik meestal in het stuk. Anders sliep ik gewoon buiten. Opgerold in slaapzak en tussen het afdek zeil van de munitie.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Oprollen en slapen maar, wij hebben ooit eens op oefening zelf tenten moeten maken met drie palen en zeil, en dan zette je die in een halve kring met vuur in het midden, en als de wind verkeerd stond, had je genoeg gerookt voor de rest van je leven.
Aan het werk wenen valt best wel mee, is beter dan afgelopen week vrijhebben. Hoef in ieder geval niet verplicht lief te doen tegen schoonmoeders en schoonzus, die ik het liefst aan het eind van de vacantie de stroot wou omdraaien.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:53 schreef Clan het volgende:
@Sine_Pari,
weer een beetje aan het werken aan het wennen? ( jij was toch weer aan het werk, of laat mijn geheugen mij in de steek? )
Zo erg? Hoe is het weer daar bij jullie? Hier was het vandaag de koudste 1 december sinds jaren.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Aan het werk wenen valt best wel mee, is beter dan afgelopen week vrijhebben. Hoef in ieder geval niet verplicht lief te doen tegen schoonmoeders en schoonzus, die ik het liefst aan het eind van de vacantie de stroot wou omdraaien.
Ja lijkt er wel een beetje op. Misschien kan ik beter niet op twee forums tegelijk proberen te zijn.quote:
Ging vandaag wel weer, gisteren kwam het met bbakken uit de hemel. Het is nu 48 (8), maar wij hebben nooit zo een koude wind als in NLD.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Zo erg? Hoe is het weer daar bij jullie? Hier was het vandaag de koudste 1 december sinds jaren.
Greenhouse effect, ik merk er nog niets van.
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lijkt er wel een beetje op. Misschien kan ik beter niet op twee forums tegelijk proberen te zijn.
Hebben jullie meer landklimaat? Hier is het aan de kust altijd winderig, gelukkig woon ik ver van de kust af, maar het is een 'ijsbaan' op de weg, en er is al wat sneeuw blijven liggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ging vandaag wel weer, gisteren kwam het met bbakken uit de hemel. Het is nu 48 (8), maar wij hebben nooit zo een koude wind als in NLD.
Ja hier heb we meer een land klimaat.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie meer landklimaat? Hier is het aan de kust altijd winderig, gelukkig woon ik ver van de kust af, maar het is een 'ijsbaan' op de weg, en er is al wat sneeuw blijven liggen.
Oké. Grammaticaal snap ik hem niet helemaal, ik ga hem eens voorleggen aan mijn docent Latijn (het zal wel weer iets te maken hebben met een van de ontelbare uitzonderingen).quote:Op donderdag 2 december 2010 01:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Het betekend "Zonder gelijke" en is het motto van United States Army Special Operations Command.
[ afbeelding ]
Semper fi = altijd trouw. Sempa klinkt als een merk tampons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |