En dat moet je niet hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoeper; ik weet namelijk niet eens zeker of we er op de zaak nog echt wel een hebben staan. Nou ja, ik weet zeker dat ze er staan, maar als ik zomaar een willekeurige stoel ergens vandaan meeneem, heb ik de dag erna waarschijnlijk ruzie met een collega
Als je nog wat klein spul (servies e.d.) dan laat maar wat weten,. Ik heb hier bij voorbeeld meer plastic kommen staan dan goed voor me is en ben eigenlijk al langer op zoek naar een excuus om mijn oude borden de deur uit te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Computertafel heeft ie al gelukkig en een salontafel en een bed + al aardig wat speelgoed
Kan het maar niet vaak genoeg zeggen vind het echt meer dan te gek meer dan
ik dacht aan van die roze beertjes voor jou, lijkt he je wat?quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal even moeten informeren wat zijn maat is meende 29 en de mijne 44 ,maar zo gek hoeft het ook nie hoor ben maar een gewone vent
Dit is waar we het voor doenquote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Als dit voor die jongen klaar is kan ik gewoon echt verder met me leven
quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zorg voor koffie/thee en cake
komt goed dames
Een rood kruisje; inderdaad héél makkelijk (vast wel ergens voor)quote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
zelfgebakken?
Ik dacht ik doe even een avatar :p dat maakt het vaak wat makkelijker.. ;-)
Yups, die zijn hetquote:Oh zijn de magic words, we doen het?
Ja doe die maar als avatar :pquote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Ziet ook niks
ken je beter zo,n grasmatje op je hoofd hebben dacht ik maar zo
FOK! op z'n bestquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Felixa het volgende:
Dat wordt een leuke invasie in Dronrijp maandag!![]()
En even in het algemeen; wat is er al ontzettend veel gedaan/geregeld/tot stand gebracht in die ene week dat FHF bestaat.
Zouden er ooit eerder twee mensen tegelijk heen zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Felixa het volgende:
Dat wordt een leuke invasie in Dronrijp maandag!![]()
Het is Courantquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zouden er ooit eerder twee mensen tegelijk heen zijn gegaan
Misschien toch maar de Leeuwarder Krant bellen
Ik ga te bedde; vast voorslapen
je mag mij anders de foto wel mailen, maak ik 'm pas voor jequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaa ik zie bij jou een foto! Iemand bij mij ook?
Het word hier inmiddels een slowchat. Mijn eerste jeej
Hij is 50 bij 53 en onder de 50kbquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag mij anders de foto wel mailen, maak ik 'm pas voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |