Als jullie nou eens de dierentuin skippen en een hamer, verf en wat kwasten meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat komt hier de 29e en dan gaan we ook langs Asfalt met een magnetron geloof ik, dus mss kun je met haar iets regelen?
Of nog beter; kom gezellig mee
Als ik toch morgen eens niet 14 uur moest werkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja wanneer zullen we meeten? Morgen
Dan wordt Tombo boos, die wil Ocelotjes aaienquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jullie nou eens de dierentuin skippen en een hamer, verf en wat kwasten meenemen
Dan gaat Tombo Oceletjes aaien; heeft ze jullie niet bij nodigquote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan wordt Tombo boos, die wil Ocelotjes aaien
We moeten haar wel in de gaten houden, je hebt zelf kunnen zien wat er gebeurt als je haar de vrije hand geeftquote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaat Tombo Oceletjes aaien; heeft ze jullie niet bij nodig
Echt niet?quote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr geen post nog morgen even afwachten coolguy
Mijn vader heeft het vroeger ook overleefd tussen de muizen en in een houten krotje. Maar dat betekend niet dat het fijn was :p Welke maat hebben julliequote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr geen post nog morgen even afwachten coolguy
Jullie doen maar wat jullie niet laten kunnen![]()
En boeit mij dat of die muur /dak blauw word zie wel weer eens hoe ik dat ooit met de huurbaas in de toekomst oplos hahahaha![]()
![]()
Me zoon moet het ook naar zijn zin hebben
En nee heeft een dun dekbedje met een wollen deken was tot nu toe warm genoeg
En sloffen heb ze zelf niet eens hahahahahaha
Koude voetjes word je hard van zeggen ze vroeger hadden ze die dingen ook niet
Typfoutje; komt in de beste families voorquote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sorry chef, ik bedoelde natuurlijk regelen.. Stomme Yska.
Ik kan morgen écht helemaal niet. Maar aanstaande maandag zou dan weer wél kunnen. Ik kom serieus en met veel plezier. En dan neem ik de tapijttegels ook wel mee (mits dat te regelen is met .... ff kwijt wie het ook al weer was).quote:Ach als het aan mij ligt spuit ik zelfs gouden en zilveren sterren op de muur :p
ik zeg als het aan mij ligt :p Jullie zijn niet zo standaard zoals je zelf ergens zei dus ik kan niet weten of jij dat leuk vind en of je zoon dat leuk vind. Plus dat is verf waarvan ik betwijfel of het goed is over te schilderenquote:
Wouziej, ook vergeetachtigeid komt bij de grootste schatten voor. Ik vind aankomende maandag geen gek plan. Ben nu benieuwd of we dan ook welkom zijnquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typfoutje; komt in de beste families voor
[..]
Ik kan morgen écht helemaal niet. Maar aanstaande maandag zou dan weer wél kunnen. Ik kom serieus en met veel plezier. En dan neem ik de tapijttegels ook wel mee (mits dat te regelen is met .... ff kwijt wie het ook al weer was).
We kunnen toch wel een keertje voorzichtig zoenen? Om ff te proberen zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies,wat ben je toch ook een scheet van een wijf he?![]()
Tis dat ik hetero ben, maar anders...
Wouziej, ja; dawast!quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wouziej, ook vergeetachtigeid komt bij de grootste schatten voor. Ik vind aankomende maandag geen gek plan. Ben nu benieuwd of we dan ook welkom zijn
Potver, dan ken je hier direct komen koffiedrinken, om te proberen zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wouziej, ja; dawast!
Als jij even uitvogelt of we maandag welkom zijn, dan ga ik vast vrij vragen aan mijn baas
we hebben vast wel schoudertjes waar je op mag uithuilen en ik zal een zakdoek meenemen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Mooi stel zijn jullie hahahahaha
Maakt mij niks uit meld het en ik regel wat met de dagbesteding waar ik 3 x in de week een halve dag ben
Vind het super
Ik hoop dat ik niet senttimenteel word in jullie buurt
We zullen het niet verder vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Mooi stel zijn jullie hahahahaha
Maakt mij niks uit meld het en ik regel wat met de dagbesteding waar ik 3 x in de week een halve dag ben
Vind het super
Ik hoop dat ik niet senttimenteel word in jullie buurt
Check; tandenborstel meequote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, dan ken je hier direct komen koffiedrinken, om te proberen zeg maar
En ik creme voor onder je neusquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
we hebben vast wel schoudertjes waar je op mag uithuilen en ik zal een zakdoek meenemen.
Nope. Doe geen moeitequote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef asfalthooligan het volgende:
potverdorie ik tegen vrouwen op boksen lukt me nooit denk ik zo te zien![]()
Zoeper; ik weet namelijk niet eens zeker of we er op de zaak nog echt wel een hebben staan. Nou ja, ik weet zeker dat ze er staan, maar als ik zomaar een willekeurige stoel ergens vandaan meeneem, heb ik de dag erna waarschijnlijk ruzie met een collegaquote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je nog een burostoel zoekt: ik heb er nog wel eentje. Gaat ook wel passen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |