Jij bent niet zo van het 'ja wil ik graag' zeggen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb een dun dekbedje en een wollen deken ,maar maar 1 overtrek en kussen lag net in de was
extra is wel makkelijk misch
weet hoe irritant het is
Beneden ook heb 1 overtrek en kussenslopen en laken voor me bed beneden en dan met een droger die wat nukken heef t is het wat iritant ,maar het went
Vanuit Limburg gaat met cat22 mee? Is dat zo? Want laat ik nou in Noord-Limburg wonen. Ik weet niet welke route er wordt gereden, maar bij mij mag het opgehaald worden hoor, of als de route langs Den Bosch gaat mag het daar ook opgehaald worden aangezien ik daar werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt
heb er wat moeite mee
aard van het beestje ben dit niet gewend en had dit niet verwacht
@ flappekz
Spul vanuit limburg gaat met cat22 mee
Verders zit ik al even te denken volgens mij is het meeste vervoer rond
Ik snap er geen zak van, maar ik vind het een briljant goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
ElisaB, als ik nou een dezer dagen de spullen welke in mijn auto passen voor Vampje en meteen het kussen en (hopenlijk, ben dat nog aan het regelen) de dvdspeler voor ah naar jou toebreng?
Dan moet de tafel voor Vamp nog wel opgehaald worden maar is er dan weer meer ruimte om andere spullen op te halen?
Snapt iemand me nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |