Nee, ik denk juist dat het te maken heeft met kerst. Denk dat veel mensen dan te veel gaan inkopen via die bonnen. Zou een beetje raar zijn als het kerst is, en ze dan koekjes als bonnen gaan doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Vraagt zich af of er nog bonnen komen.......
Ik denk dat we t er teveel van hebben genomen en ze zich nu aan t beraden zijn op persoonlijkere bonnetjes die niet zo veel uit geprint kunnen worden.....
Vorig jaar december waren er ook geen bonnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Vraagt zich af of er nog bonnen komen.......
Ik denk dat we t er teveel van hebben genomen en ze zich nu aan t beraden zijn op persoonlijkere bonnetjes die niet zo veel uit geprint kunnen worden.....
Denk je serieus dat AH zich druk maakt om wat bonnetjes terwijl ze ook mensen trekken die niet of bijna nooit bij AH kwamen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Geldig t/m 28 november...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Alstu
AH Non Food
Nog niet getest zelf (heb niet nodig).
Ziet nogal nep uit. Waarom zijn die bonnen maar gedeeltelijk scherp?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Alstu
AH Non Food
Dat komt omdat het scans zijn, die bonnen zitten achterin dat nieuwe tijdschriftje van de AH.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet nogal nep uit. Waarom zijn die bonnen maar gedeeltelijk scherp?
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Alstu
AH Non Food
Ah dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vorig jaar december waren er ook geen bonnen.
Zie mijn reactie boven je...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van
Ziet er uit als een slechte photoshop.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vorig jaar december waren er ook geen bonnen.
Dat gaan we maar eens testen danquote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De bonnen zijn echt, ze zijn alleen geplakt op een ouder AH bonnen document.
Ze zijn gewoon te gebruiken, heb het zelf al getest. Die vlekverwijderaar doet het ook in kleinere filialen. Alles klopt gewoon. Plaatjes, tekst en streepjescode, dus waar maken we ons druk over?
En kan de link worden verandert in http://ahkorting.tk ??? Want dan hoeft de link niet telkens verandert te worden, als deze wijzigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |