Heb je 3 zits of 2 zits gepakt? Of hoe ziet jullie setup eruitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Puzicat het volgende:
Vast wel, wij hebben de bank en de rest van de meubels bestelt. Moet zo langzamerhand ook maar eens gebeuren met die levertijden.
Ja jij hebt 'm uitgekozen, ik zou nooit een paarse uitzoekenquote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Puzicat het volgende:
Ik heb een 3 zits uitgekozen, hij is 226 cm lang en paars!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef CyberBoy78 het volgende:
[..]
Ja jij hebt 'm uitgekozen, ik zou nooit een paarse uitzoeken
Muren kwa kleur wordt nog beslist wel RAL9001 voor een deel met quartz. De vloer ben ik nog niet uit, tapijt is een optie, maar dat is weer lastig bij de open keuken.quote:
Klopt, zag het vandaag. Het glas zit er 2 mei in begreep ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef Puzicat het volgende:
Tapijt is ook lastig schoonhouden. En laminaat? Is dat geen optie?
Over 2 weken moeten we de vloertegels aanleveren op de bouw! En we hebben een slaapkamer! De muren staan! Het gaat heel hard nu.
Tegels voor het hele appartement, de badkamer uitgezonderd. We laten deze leggen door de aannemer. Dan ligt de vloer erin als het word opgeleverd, wel net zo handig.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef Movinghead het volgende:
[..]
Klopt, zag het vandaag. Het glas zit er 2 mei in begreep ik.
Zijn dat tegels voor de badkamer of voor het hele appartement? Of heb je daar iemand voor?
Nou ik zit te denken aan een PVC vloer of Novilon, het kost wel wat meer maar wel het meest efficient.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |