Je lijkt me echt een supersint! Hoe je met dat kindje praat!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Lutte: [GRTDOJW] #814 Waar we kennelijk voetbal kijken!
Hehehehquote:
Hehehe zo stout is hij nietquote:
Dat was zo'n schattig kindquote:Op woensdag 1 december 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je lijkt me echt een supersint! Hoe je met dat kindje praat!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo erg is het niet hoor lutteben 20
Wil ie ook niet denk ik, denk er ook niet over na dat aan te doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe zo stout is hij niet
dat kijk ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil ie ook niet denk ik, denk er ook niet over na dat aan te doen.
Laat ons maar leuk samen op de bank liggen, TVOH kijken.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag waren er veel hele kleintjes, en dat is zo pittig
quote:
zie je dan niet dat ik dat wasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat meisje heeft een note gekregen van Symphonic, want ze baggerde
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat meisje heeft een note gekregen van Symphonic, want ze baggerde
De vorige Sint stopte ermee en toen heb ik het over genomen.quote:
wel tof dat dat gedaan wordt voor de kinderen!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De vorige Sint stopte ermee en toen heb ik het over genomen.
(het is op mijn werk voor de kinderen van collega's)
altijd handig, zie het nu al voor mequote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ja het is altijd erg leuk
De eerste keer vergeet ik nooit, met knikkende knieën
Ze hadden een luchtkussen gehuurd en de verkeerde meegekregen.
Dat ding ging dwars door het systeemplafond
Dat was echt zo grappigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
altijd handig, zie het nu al voor me
En dan ook nog een clownquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt zo grappig
Het plafond is een meter of 4 hoog, de clown die uit het kussen kwam ruim 5 meter
hahahaha daar had ik bij moeten zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt zo grappig
Het plafond is een meter of 4 hoog, de clown die uit het kussen kwam ruim 5 meter
Epic failnessquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon het systeemplafond helemaal aan stront
En het einde was nog leuker: het kussen was al uit toen een collega even er vol in dook
En toen moest Sint zijn gezicht in de plooi houden
hehe en dat lukte?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon het systeemplafond helemaal aan stront
En het einde was nog leuker: het kussen was al uit toen een collega even er vol in dook
En toen moest Sint zijn gezicht in de plooi houden
Truste en tot morgen *quote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben wegslaap lekker en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ja in jou ookquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja het is maar waar je zin in hebt
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb zin in dit:Trek je kleren uit en ga buiten staan, dat voelt ongeveer hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
jij hebt het geprobeerd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Trek je kleren uit en ga buiten staan, dat voelt ongeveer hetzelfde
Nee, want dan wil je picsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Trek je kleren uit en ga buiten staan, dat voelt ongeveer hetzelfde
Stuartquote:
ik begrijp hetquote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het met jas aan al aardig hetzelfde voelen
Ho! CC vindt mij anders aantrekkelijk zonder kledingquote:
Symph is CC nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ho! CC vindt mij anders aantrekkelijk zonder kleding
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, leuk om zo ontvangen te worden. I love you all
Ikga mee he?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet morgen nog en vrijdag en zaterdag![]()
zondag uit eten
Gezellig uit etenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet morgen nog en vrijdag en zaterdag![]()
zondag uit eten
Waarom is dat niet leukquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jazeker! bah morgen stage lopen
Ze wil liever bij mij zijnquote:
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel zo voel hoor. Daarentegen verdien ik wel minder dan toen ik 5 dagen werkte. Ach ja, het zijn allemaal keuzesquote:
Moet ik je opwarmen?quote:
Wat doe je dan voor stage als ik vragen magquote:
Ja zondagquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom je naar de Bijlmer dan?
in een asiel, maar dan moeten we ook met honden lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor stage als ik vragen mag
Nou ja, als je het kunt doen, waarom zou je het dan latenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel zo voel hoor. Daarentegen verdien ik wel minder dan toen ik 5 dagen werkte. Ach ja, het zijn allemaal keuzes
Aha. Nou, kleed je dan maar lekker warm aanquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in een asiel, maar dan moeten we ook met honden lopen
wel tofquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in een asiel, maar dan moeten we ook met honden lopen
Je kunt er toch minder door sparen. Ach, ik denk dat het ook maar tijdelijk is hoor. Over een half jaar ofzo werk ik vast wel weer 5 dagen per weekquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja, als je het kunt doen, waarom zou je het dan laten
ja was ik wel van plan, trek 6 lagen aan ofzoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Nou, kleed je dan maar lekker warm aan
aawh wat liefquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel tof
Wij hebben 3 adoptiehonden, 2 uit Polen en 1 uit Griekenland
Wat goedquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel tof
Wij hebben 3 adoptiehonden, 2 uit Polen en 1 uit Griekenland
Ja, Sym is een topperquote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Symph is ook tof
Iedereen is tof
Wat hij zegt.quote:
haha ja die honden zijn natuurlijk warmte gewendquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hoe die griekse hond op sneeuw reageerde
Ze ging echt helemaal uit haar stekker
Hahaha, wat leukquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hoe die griekse hond op sneeuw reageerde
Ze ging echt helemaal uit haar stekker
En een luie vriendquote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb alleen 2 luie katten, 1 konijn en een hamster
Ik kan lui zijn hoorquote:
Lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan geef ik je een schop onder je hol
Ja, twee kleinere (40 cm) en 1 grote (60 cm)quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, wat leuk
Dus je hebt 3 honden in huis
Wat leuk! Ik ben gek op hondenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, twee kleinere (40 cm) en 1 grote (60 cm)
ik wil ook een hondje, ik ben gek op Jack Russeltjesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ze zijn alle drie zoooo lief
Klopt... sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
jij bent laatnu zie ik je maar even
![]()
Lekker dingquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geeft niet Ben, ik zie je iniedergeval
Bukken krengquote:
Wat leuk. Wil ze wel een keer zienquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ze zijn alle drie zoooo lief
Die zijn ook tof jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil ook een hondje, ik ben gek op Jack Russeltjes
Nu krijg ik een notequote:
Nee, gewoon nee...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu krijg ik een noteCrewbash
we hebben rekening met je gehoudenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef Michhas het volgende:
Jullie hebben het rustig aan gedaan vanavond, heb maar anderhalf topic gemist
JIJ VUILE VIEZE GORE!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee...
Ik ben niet zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Wat lieuvquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hebben rekening met je gehouden
Lijkt me moeilijk om daar te werken. Zou ze allemaal wel willen helpenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
in het asiel zitten 3 Jackies
ja dat heb ik dus ook alleen we kunnen geen hond door de kattenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk om daar te werken. Zou ze allemaal wel willen helpen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JIJ VUILE VIEZE GORE!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slijmbal![]()
ja met veel pijnquote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heb jij je poepie al gedaan?
is goedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
Hoi CC.
Ik was niet weg, ik lurk ook vaak.
Dankjewelquote:
truste schatquote:
Trusten mopquote:
trustenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik ga er ook vandoor
Welterusten liefjes![]()
![]()
![]()
Hou van jullie allemaal
Sweet dreamsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik ga er ook vandoor
Welterusten liefjes![]()
![]()
![]()
Hou van jullie allemaal
Jouw smaak.quote:
Zo'n liedje had ik net nodig, so thanks.quote:
Papa!quote:
Ik ben er ook pas een half uurtje. Ik blijf nog wel een half uur thoughquote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik kom weer net binnen na de grote vertrekronde
Moet je wel oppas regelenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
heb wel weer eens zin om lekker te gaan stappen ofzo
stappen betekent niet per definitie stappen met mijn vrouwquote:
Oooh, I seequote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stappen betekent niet per definitie stappen met mijn vrouw
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk man
Auditieronde neem ik aan?
lijkt me wel een leuk idee, is toch dit jaar voor het eerst dat je bij de audities kan kijken?quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me wel een leuk idee, is toch dit jaar voor het eerst dat je bij de audities kan kijken?
Gheheheheeehquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar dat gebeurt telkens als ik hier ben
En ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Het is overal stil de afgelopen paar dagen..
gaan kou en Fok niet samen?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Het is overal stil de afgelopen paar dagen..
Misschien zie ik het ook ewl verkeerd hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaan kou en Fok niet samen?
Overigens was GRTDOJW aardig druk overdag vandaag
de TAL SC vind ik de laatste weken inderdaad merkbaar rustigerquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien zie ik het ook ewl verkeerd hoor
Het hoeft dan ook niet de hele tijd druk te zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de TAL SC vind ik de laatste weken inderdaad merkbaar rustiger
Ja dat heb ik net ook al opgemerkt.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de TAL SC vind ik de laatste weken inderdaad merkbaar rustiger
Ik moet welquote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Je bent goed beziog de laatste tijd
ik weet het een non-onderwerp is, maar zou Skype gebruik daar toch niet ook iets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net ook al opgemerkt.
En stil is niet eens het goede woord, meer als in dood...
als je een eerlijk antwoord wil....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het een non-onderwerp is, maar zou Skype gebruik daar toch niet ook iets mee te maken hebben?
Inderdaad. En teveel communicatiemethodes door elkaar gebruiken (SC, Skype, Tinychat etc ) is dodelijk imho.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Het heeft er ook wel mee te maken. Sinds de meet zijn er contacten opgebouwd enzo
Wellicht omdat er nu voornamelijk TAL SC people hier zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
Maar waarom praten we over de TAL SC in GRTDOJW?
(wat een klote afkorting)
De SC werd na de meet vooral gebruikt voor onder het werk/school. Maar er zijn een aantal die daar op dit moment erg druk mee zijn. Dus die drukte valt ook een beetje weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad. En teveel communicatiemethodes door elkaar gebruiken (SC, Skype, Tinychat etc ) is dodelijk imho.
Ik hou het het liefste bij simpel SC-en, maar ik weet dat een hoop daar anders over denken.
Skype is voor mij vaak lastig om aan mee te doen dus dat valt toch al af
ik mis de lange diepzinnige SC's die we vaak in het weekend hadden tot diep in de nacht.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De SC werd na de meet vooral gebruikt voor onder het werk/school. Maar er zijn een aantal die daar op dit moment erg druk mee zijn. Dus die drukte valt ook een beetje weg.
Ik snap het...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis de lange diepzinnige SC's die we vaak in het weekend hadden tot diep in de nacht.
Ach wie weet gaat het wel weer eens beter lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het...
Maar ik denk dat dat er fftjes niet inzit
Helaas
eigenlijk zei dit antwoord genoegquote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je een eerlijk antwoord wil....
Dat geeft niets hoor. Het heeft geen zin om er doorheen te baggerenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'ik laat dit maar lekker aan me voorbij gaan'
Sorry
op TAL ook hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien
Jij bent de oudste hierzo?
Nope, ik ben 3 jaar ouder dan Symphquote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik had altijd het idee dat symph de oudste was
quote:Wie zijn de vaste slowchatters?
Ik noem geen namen, want we willen geen kliekjesvorming. Als je gezellig mee post, dan kom je er vanzelf wel achter wie hier altijd in de SC aanwezig is.
uhuquote:Omschrijving vaste users:
-lijst vaste users-
Ohwquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik ben 3 jaar ouder dan Symph
Het faalt iig welquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat die tekst over het hoofd gezien is
ben snel tot het lijstje vaste posters doorgedrongenquote:
Ik ook wel... denk 2 weken ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben snel tot het lijstje vaste posters doorgedrongen
volgens mij kwam ik op het zelfde moment binnenrollenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook wel... denk 2 weken ofzo.
Begon als een bezoekje aan de Lutte ()-TT
Een paar topics laterquote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik op het zelfde moment binnenrollen
Woohoo, laatste werkdag van de week voor mijquote:Op woensdag 1 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
het is......
Donderdag
fail, 16 secondes te vroeg
dat is er maandag alquote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
donderdag begint het vrijdaggevoel altijd een beetje te komen
truste kerelquote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef Stuart het volgende:
Gaat zo maar eens slapen. Welterusten Benny en Koen en de rest![]()
quote:
Symphquote:
Hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 07:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Hier schijnt de zon en is het 25 graden
huidig op de site van de anwb Meldingen: 66quote:Op donderdag 2 december 2010 07:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoor ik het goed? Totale filelengte van 1.090 km?
Dan hebben ze zich op de radio vergistquote:Op donderdag 2 december 2010 07:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
huidig op de site van de anwb Meldingen: 66
Totale lengte: 324 km
gezellig toch?quote:
Succes Luttequote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga een half uur door de sneeuw lopen naar school, have fun op jullie wel liefjes!
haha sterkte!quote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga een half uur door de sneeuw lopen naar school, have fun op jullie week liefjes!
Naar Dordrechtquote:
Ik heb daar een afspraakquote:
NIIIIIIIIIICEquote:Op donderdag 2 december 2010 07:59 schreef NBT het volgende:
Ik ben om 3 uur klaar met werken vandaag!
Haha,. ja met die rot sssssssneeuw!quote:Op donderdag 2 december 2010 07:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb daar een afspraakNormaal doe ik over dat stukje 10 min, maar dat zullen er nu wel 30 zijn
breng jij mij even dan?quote:
Kom maar op mijn rug, ik vlieg je er wel ff heen!quote:
Okequote:Op donderdag 2 december 2010 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn rug, ik vlieg je er wel ff heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |