Je lijkt me echt een supersint! Hoe je met dat kindje praat!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Lutte: [GRTDOJW] #814 Waar we kennelijk voetbal kijken!
Hehehehquote:
Hehehe zo stout is hij nietquote:
Dat was zo'n schattig kindquote:Op woensdag 1 december 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je lijkt me echt een supersint! Hoe je met dat kindje praat!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo erg is het niet hoor lutteben 20
Wil ie ook niet denk ik, denk er ook niet over na dat aan te doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe zo stout is hij niet
dat kijk ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil ie ook niet denk ik, denk er ook niet over na dat aan te doen.
Laat ons maar leuk samen op de bank liggen, TVOH kijken.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag waren er veel hele kleintjes, en dat is zo pittig
quote:
zie je dan niet dat ik dat wasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat meisje heeft een note gekregen van Symphonic, want ze baggerde
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat meisje heeft een note gekregen van Symphonic, want ze baggerde
De vorige Sint stopte ermee en toen heb ik het over genomen.quote:
wel tof dat dat gedaan wordt voor de kinderen!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De vorige Sint stopte ermee en toen heb ik het over genomen.
(het is op mijn werk voor de kinderen van collega's)
altijd handig, zie het nu al voor mequote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ja het is altijd erg leuk
De eerste keer vergeet ik nooit, met knikkende knieën
Ze hadden een luchtkussen gehuurd en de verkeerde meegekregen.
Dat ding ging dwars door het systeemplafond
Dat was echt zo grappigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
altijd handig, zie het nu al voor me
En dan ook nog een clownquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt zo grappig
Het plafond is een meter of 4 hoog, de clown die uit het kussen kwam ruim 5 meter
hahahaha daar had ik bij moeten zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt zo grappig
Het plafond is een meter of 4 hoog, de clown die uit het kussen kwam ruim 5 meter
Epic failnessquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon het systeemplafond helemaal aan stront
En het einde was nog leuker: het kussen was al uit toen een collega even er vol in dook
En toen moest Sint zijn gezicht in de plooi houden
hehe en dat lukte?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon het systeemplafond helemaal aan stront
En het einde was nog leuker: het kussen was al uit toen een collega even er vol in dook
En toen moest Sint zijn gezicht in de plooi houden
Truste en tot morgen *quote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben wegslaap lekker en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ja in jou ookquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja het is maar waar je zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |