Ik heb momenteel 2 Uitmuntende en 1 briljante verdediger in mijn basiselftal lopen dus Pascal staat al bijna in de basisquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt wel goed.Als je zo ver bent hoor ik t wel. Hij is al bijna 19 en als ie nu niet verder getraint wordt is t straks allemaal moeite voor niets geweest omdat ie dan te oud wordt om te trainen.
Daarom moet ie ook training krijgen nu.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 2 Uitmuntende en 1 briljante verdediger in mijn basiselftal lopen dus Pascal staat al bijna in de basis
20/25/25 en 27.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook training krijgen nu.![]()
Hoe oud zijn je huidige verdedigers eigenlijk?
Jij hebt een SH'r??quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
20/25/25 en 27.
Die van 20 is prima en zal gewoon seizoenen bij me blijven ballen.
Eén 25 jarige is mijn sh'er. Mag ook nog lekker door blijven ballen.
Die 25/27 jarige wil ik langzaam gaan verpatsen en met die nieuwe gasten oa Pascal gaan verjongen.
Ik heb zelfs 2 Sh'erquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt een SH'r??![]()
De beste die ik heb is redelijk.
Ze zijn helaas niet te vinden.
Kijk nog meer rede om hem nu dus te blijven trainen.
Das niet eerlijk!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 Sh'erBo ( mijn coach ) is alleen 35 dus die krijgt opvolging van één van mijn verdedigers. Daarom was het tussenseizoen perfect om even sh te trainen. Scheelt weer iets.
Ook mijn A & B keep hebben er weer 2 levels SH bijgekregen dus dat is ook mooi.
Ja slim he!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:13 schreef Drassss het volgende:
Hehehe handig Possie met dat wisselen van training
Mijn B-Keep is ook een ramp hoor. ( goed keepen ). Hij is alleen jong en heeft nu al uitstekend sh. Ik ga hem straks ook gewoon wat extra verdedigen geven, zodat ik zeker een prima backup heb als er een blessure is.
Altijd fijn om het financiële gat van het tussenseizoen te overbruggenquote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 163 120 ¤
Ja en dat snap ik dus echt niet ik vind die van hem echt 10x niks...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, al zit die porsche1-gast nog wel vlak achter me.
Die heeft een boel ONZ en KLB -vriendjes volgens mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus echt niet ik vind die van hem echt 10x niks...
Kun jij ons niet een beetje in de rondte spammen in jouw vaste topics? De meeste Den Haag-vrienden heb ik ook al zover gekregenquote:
Bijna alles wat ik ken heeft al gestemd of luistert niet naar mequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:21 schreef Flappekz het volgende:
Kun jij ons niet een beetje in de rondte spammen in jouw vaste topics? De meeste Den Haag-vrienden heb ik ook al zover gekregen
Jij hebt ook geen overwicht he...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bijna alles wat ik ken heeft al gestemd of luistert niet naar me
Nee iedereen is bang voor mequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen overwicht he...
Niet zo vloekenquote:
Mwoa, een beetje... Wat ingewikkelder dan OSM, maar wel erg leukquote:
Dat doe je niet goed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |