Hehehehe dan staat t nu 1-1quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik dacht, dat doe ik even voor je, maar was vergeten dat ik woensdaag een trainer aangesteld has.
Sorry dat ik je blij maak met een dode mus ;-)
quote:Fabian Prent (173512789)
Netherlands 30 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 28-01-2011
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: 2.FC Harzburg
(sinds 16-09-2010 (6/43), 11w 3d)
Total Skill Index (TSI): 66 000
Loon: 56 652 ¤ (47 210 ¤) /week inclusief 20% bonus
906 432 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 08-12-2010 15:36 (2 dagen 23u 54m)
Vraagprijs: 2 100 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 16/20 buitenaards
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 5/20 matig
Nee geen last van.quote:Op zondag 5 december 2010 15:43 schreef DutchieBre het volgende:
Is Hattrick bij jullie ook zo Rete traag ?
Ja, al twee dagen nuquote:Op zondag 5 december 2010 15:43 schreef DutchieBre het volgende:
Is Hattrick bij jullie ook zo Rete traag ?
quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja oud oud.. Mijn basis CM zijn 25 32 en 34
Gewoon binnenhalen imoquote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja oud oud.. Mijn basis CM zijn 25 32 en 34
Blessure gevoelig, moet je gewoon niet kopenquote:Op zondag 5 december 2010 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Tja dan kan je m er wel bij halen als je het geld er voor hebt. Ik heb nu een goed goed FC op de tl staan maar kan m niet kopen want ik heb nog een spits nodig... Die moet ik dus helaas laten lopen... Herre Van Den Bosch (189238005)
Wellicht. Heb er op HT ook al meerdere mensen over gelezen. Opvallend was wel dat al die mensen bij Ziggo zittenquote:Op zondag 5 december 2010 16:33 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook al. Zou er sneeuw op de kabel liggen
quote:Op zondag 5 december 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blessure gevoelig, moet je gewoon niet kopen
Ik heb nog 3 dagen dus ik ga bedenken of ik hem echt nodig heb..
Ik ben wel supporter, dus dat zal t niet zijn bij mij...quote:Op zondag 5 december 2010 16:34 schreef Drassss het volgende:
Geen supporters hebben veel last van banners lees ik.
Ho, foutje had even niet gelezen dat jij ook last hadquote:Op zondag 5 december 2010 16:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel supporter, dus dat zal t niet zijn bij mij...
Geeft niet, ben niet boosquote:Op zondag 5 december 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ho, foutje had even niet gelezen dat jij ook last had
Klopt, ik zit ook bij Ziggo !quote:Op zondag 5 december 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht. Heb er op HT ook al meerdere mensen over gelezen. Opvallend was wel dat al die mensen bij Ziggo zitten
Ach je hoeft je voorlopig geen zorgen te maken over een trainer.quote:Op zondag 5 december 2010 16:51 schreef Flappekz het volgende:
Zit zo eens ff te denken he....wat moet ik nou eigenlijk met al die FC's?
Heb net een uitstekend/goed trainer, en de volgende spelers nog rondlopen:
25jr100dgn, redelijk ervaring, goed ls (B-team materiaal)
29jr43dgn, goed ervaring, goed ls (uitstekend keeper, gebruik ik als A-keeper)
29jr93dgn, matig ervaring, goed ls (A-team materiaal, bijna redelijk ervaring)
28jr58dgn, matig ervaring, goed ls (B-team materiaal, bijna redelijk ervaring)
29jr5dgn, goed ervaring, goed ls (A-team materiaal)
Beetje overkill denk ik?
Om de hoeveel tijd daalt een trainer nou ongeveer in leiderschap?quote:Op zondag 5 december 2010 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je hoeft je voorlopig geen zorgen te maken over een trainer.
1x per seizoen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd daalt een trainer nou ongeveer in leiderschap?
Mijn trainer was goed toen ik m aanstelde 2 seizoenen geleden. Begin vorig seizoen daalde hij naar redelijk en binnen een week of 2 daalt ie naar matig.quote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo vaak nog? ik dacht dat het minder snel ging...
hmmz...ok.....quote:Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn trainer was goed toen ik m aanstelde 2 seizoenen geleden. Begin vorig seizoen daalde hij naar redelijk en binnen een week of 2 daalt ie naar matig.
Ik vind t ook niet leuk maar ja. Daarom baal ik er ook zo van dat Herre Van Den Bosch (189238005) nu op de tl staat. Eigenlijk moet ik m kopen mja geen doekoe.quote:
quote:Je team heeft 50 330 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Markus Ristikankare (160596925) onlangs is verkocht voor 1 438 000 ¤.
Hoe doe jij eigenlijk die tl door zoeken? Ik heb nu gezocht op Nederlandse 17 jarige met verdedigen tussen matig en uitstekend maar das een fokking waslijst!!quote:
Waslijst? Gewoon CTRL F en per pagina zoeken. Dat kost je echt niet meer dan een minuutquote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe jij eigenlijk die tl door zoeken? Ik heb nu gezocht op Nederlandse 17 jarige met verdedigen tussen matig en uitstekend maar das een fokking waslijst!!
ctrl F??? WTF doet dat dan?quote:Op zondag 5 december 2010 17:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waslijst? Gewoon CTRL F en per pagina zoeken. Dat kost je echt niet meer dan een minuut
Dan krijg je onderaan een zoekbalk? Zodoende zoekt het de gehele pagina af naar een " Prent " en ben je veel sneller dan alles met je ogen af te gaan.quote:
Ah dat maakt t wel een stuk makkelijker ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan krijg je onderaan een zoekbalk? Zodoende zoekt het de gehele pagina af naar een " Prent " en ben je veel sneller dan alles met je ogen af te gaan.
Shit ik hoopte dat je daarop ging zoekenquote:Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dat maakt t wel een stuk makkelijker ja.![]()
Ik zoek all1 geen prent.....
Helaas.quote:Op zondag 5 december 2010 17:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Shit ik hoopte dat je daarop ging zoeken
Jep, hier tenminste wel.quote:Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas.
Geeft ie dan je zoek opdracht in een ander kleurtje weer oid?
Dus je moet nog naar beneden scrollen om te kijken..... Maakt t iets makkelijker maar niet echt veel.quote:
Uh? Als je zoekt op " van den Bosch " en op enter ramt gaat hij vanzelf naar die speler toe? Als er geen Van den Bosch op die pagina is gaat hij er ook niet heen en kan je dus naar pagina 2 etc etc etc.quote:Op zondag 5 december 2010 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus je moet nog naar beneden scrollen om te kijken..... Maakt t iets makkelijker maar veel niet echt.
Ik zocht op Bosch. Dacht dat ie anders ook op van en den zou gaan zoeken maar hij gaat niet naar de speler toe bij mij. Ik heb nl wel wat spelers als oosterbosch gevonden maar daar ging ie niet heen. Chome werkt zeker weer anders....quote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uh? Als je zoekt op " van den Bosch " en op enter ramt gaat hij vanzelf naar die speler toe? Als er geen Van den Bosch op die pagina is gaat hij er ook niet heen en kan je dus naar pagina 2 etc etc etc.
Dan is het zuur voor jequote:Op zondag 5 december 2010 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zocht op Bosch. Dacht dat ie anders ook op van en den zou gaan zoeken maar hij gaat niet naar de speler toe bij mij. Ik heb nl wel wat spelers als oosterbosch gevonden maar daar ging ie niet heen. Chome werkt zeker weer anders....
Firefoxquote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welk proggie gebruik jij om te surfen?
Dan moet ik dat maar gebruiken om te zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ali Benkirane: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.quote:Ali Benkirane (CV) (87401870)
16 jaar en 23 dagen, volgende verjaardag: 04-03-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 89 dagen.
Team: De Troefkaarten
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-09-2010 08:10 (84 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: goed (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. onbekend)
Whehe, daar zal GotC wel blij mee zijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
@ Flap had je mijn prijs idee van de verkiezing trouwens gezien?
Dat ie daar ook potentie heeft. Maar ik zou altijd eerst de main-stats uittrainen. In jouw geval dus verdedigen en passenquote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ali Benkirane: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.
Hoe moet ik die tip van de coach zien?
Zoiets dacht ik al. Ja ik train eerst nog even verdedigen/passen en zie dan wel of ik echt sh wil trainen... Dank.quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ie daar ook potentie heeft. Maar ik zou altijd eerst de main-stats uittrainen. In jouw geval dus verdedigen en passen
Was kort maar krachtigquote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Ja ik train eerst nog even verdedigen/passen en zie dan wel of ik echt sh wil trainen... Dank.
Daar klaagt mn vriendin nog weleens overquote:Op zondag 5 december 2010 18:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ghehe, ja ik krijg het gevoel dat je meteen to the point wil komen.
Kort maar krachtig?quote:Op zondag 5 december 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar klaagt mn vriendin nog weleens over
'Je zit toch niet in het Hattrick topic hé? Nee? Goed zo!'quote:Op zondag 5 december 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar klaagt mn vriendin nog weleens over
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Whehe, daar zal GotC wel blij mee zijn
quote:
Zal mn gedachtes over deze uitspraak maar voor mezelf houden.quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook. En te snel to the point willen komen
Dat lijkt me een goed ideequote:Op zondag 5 december 2010 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal mn gedachtes over deze uitspraak maar voor mezelf houden.
Soms kan ik verstandig zijn.quote:
Stom he?quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms kan ik verstandig zijn.![]()
T gaat wel ineens weer los met de verkiezing zeg!en geen flap keuzes.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |