Twee fijne stijgers, 18 jaar en 4 dagen en 18 jaar en 20 dagen!quote:Allard Boender Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Egidius Heering Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Weer een 17 jarige topper op de TL..quote:Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee in welk topic het interview vd maand November stond?
Piet is een zeer aangename verassing!quote:Piet Van Den Bosch Zag zijn mate van verdedigen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Pascal Prent Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Bert Jan van den Bosch Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van zwak naar matig.
Ik moet uiteraard het team van deze maand het interview toe sturen maar ik heb geen idee wat mn vraag was aan FVP...quote:
Topics even weergeven op één pagina en ctrl + f, dan heb je hem zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet uiteraard het team van deze maand het interview toe sturen maar ik heb geen idee wat mn vraag was aan FVP...
En hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Topics even weergeven op één pagina en ctrl + f, dan heb je hem zo
Bij je actieve topics staat naast de topicstarter 'weegeven op één pagina', daarop klikkenquote:
Ah thx! Nooit geweten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij je actieve topics staat naast de topicstarter 'weegeven op één pagina', daarop klikken
Goffer ik heb FVP blij gemaakt met een dooie mus..... Ik had De Hovenier gekozen ipv hem..quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet uiteraard het team van deze maand het interview toe sturen maar ik heb geen idee wat mn vraag was aan FVP...
Komt ie vast overheenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer ik heb FVP blij gemaakt met een dooie mus..... Ik had De Hovenier gekozen ipv hem..![]()
Ik hoop het! Ik had m er ook al pm's over gestuurd dus....quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Komt ie vast overheenEn misschien heb je nu al een beetje gekozen voor de Hovenier...
Hehehehe Nee das zonde want dan staat ie een seizoen stil.quote:
quote:0 - 1 Reggie van Randwijck 9'
1 - 1 Sytze Hins 26'
2 - 1 Jean-Marc Meeuwis 29'
3 - 1 Nick Fleck 86'
4 - 1 Patrick Teeuwen 88'
Rood Wilhelmus Genet 19'
Geel Mitchell Deleau 51'
Geel Wessel Noor 76'
Rood Nick Fleck 87'
Geblesseerd Adri Pelleboer 22'
Hmm oke. Ik ga gewoon even goed bijhouden wanneer ik kan overschakelen naar verdedigen. Twee spitsen moeten nog 3 levels eigenlijk stijgen en één nog 2 levels. De vraag hoe snel dat allemaal gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik had m er ook al pm's over gestuurd dus....
Ja misschien. Tis all1 jammer dat DeHovenier hier niet zo veel meer komt...
[..]
Hehehehe Nee das zonde want dan staat ie een seizoen stil.
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik ga gewoon even goed bijhouden wanneer ik kan overschakelen naar verdedigen. Twee spitsen moeten nog 3 levels eigenlijk stijgen en één nog 2 levels. De vraag hoe snel dat allemaal gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |