quote:Walter Mazzarri gaat voor de drie punten tegen FC Utrecht. De hoofdtrainer van Napoli beseft dat zijn ploeg niets opschiet met minder dan de zege. "Aan een gelijkspel hebben we morgen (donderdag, red.) niets", vertelde de oefenmeester op de persconferentie in de aanloop naar het treffen.
"Het uitgangspunt is voor ons hetzelfde als in iedere andere wedstrijd, want we willen altijd winnen. Dat hebben we afgelopen weekend laten zien bij Udinese waar we in de laatste tien minuten bij een achterstand met vier aanvallers speelden", sprak Mazzarri.
"Belangrijk voor ons dit seizoen is dat we ons als ploeg verder ontwikkelen. Dat willen we bereiken door zolang mogelijk mee te blijven doen om het kampioenschap, de beker én de Europa League. De spelers beseffen het belang van deze wedstrijd. We willen overwinteren in Europa. Dit duel met FC Utrecht is voor ons een finale", aldus de Italiaan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)finale#ixzz16tMaV7yo
http://www.fcutrecht.net/?view=2709quote:Napoli neemt het donderdagavond in De Galgenwaard op tegen FC Utrecht in het kader van de Europa League en weet dat een overwinning eigenlijk noodzakelijk is. Dat geldt echter ook voor de thuisploeg, die samen met de Italianen de derde plaats in de groep deelt, achter Liverpool en Steaua Boekarest.
De Engelse formatie gaat aan de leiding met acht punten, terwijl de Roemenen met vijf punten tweede staan. Daarachter hebben Napoli en Utrecht beide drie punten verzameld en weten de twee ploegen dat ze weinig opschieten met en gelijkspel. “We gaan er alles aan doen om een ronde verder te komen”, belooft trainer Walter Mazzarri van de Italianen dan ook.
“We weten dat het moeilijk is om op vreemde bodem van Utrecht te winnen, maar we hebben vertrouwen”, aldus Mazzarri in de Italiaanse media. “De spelers hebben de Europa League altijd op de juiste waarde geschat. Het probleem is af en toe alleen dat we maar moeilijk om kunnen met zo'n groot aantal wedstrijd in zo'n kort tijdsbestek.” Afgelopen zondag verloor Napoli in de Serie A thuis met 3-1 van Udinese.
Bron: Voetbalzone.nl
Waarom mailt hij jou danquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Stampie22 het volgende:
Krijg net een mailtje van Arie Verrips, die ons aanraadt om morgen een muts op te zetten!
[ afbeelding ]
Da's een grappie man, ik moet toch een leuk verhaaltje bij dat kaartje verzinnenquote:
Sjaal!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Paul het volgende:
Ik doe morgen zeker mijn handschoenen aan + muts + dikke trui
Verders weet ik het niet meer
Arie moet terug op tvquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Da's een grappie man, ik moet toch een leuk verhaaltje bij dat kaartje verzinnen![]()
Lange leve Arie trouwens!
Sinds Arie weg is, stelt dat hele TV Utrecht niks meer voor. Correct ABN sprekende presentatoren in een correct decor. Niks stads, niks Utregs aan.quote:
Drie paar sokken. Je tenen krijgen het meest te verduren.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Paul het volgende:
Ik doe morgen zeker mijn handschoenen aan + muts + dikke trui
Verders weet ik het niet meer
Dacht het ook ja, fake?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:35 schreef Stampie22 het volgende:
Wat ik niet snap.. ik zie op marktplaats dat er losse kaarten worden aangeboden voor Utrecht-Napoli (inclusief foto met de prijs op het kaartje gedrukt: 36 euro), maar er waren toch alleen passepartouts?
Stond wel iets met 'business' op dacht ik (foto is inmiddels verwijderd van marktplaats), misschien konden de mannen met de pakken wél losse kaarten kopen/krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |