Dat is nog erger inderdaad, lijkt er wel op!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef MASD het volgende:
beginnende necrose. Meteen naar het ziekenhuis gaan voordat het niet behandelbaar meer is!
grosequote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Necrose?wasRedirected=true
Naar de dokter gaan vind ik zo'n gedoe voor een plekje op mn been.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom stel je die vraag niet aan je huisarts, in plaats van op een internetforum?
Nee, nooit geen wondje gehad ofzo, het doet ook geen pijn trouwens, het jeukt welquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef juxtaposition het volgende:
Ughh ik ging op necrose googlen en dat ziet er niet lekker uit zeg. Sowieso rare plek op je been, ik zeg dokter. Zat er echt niet eerst een klein wondje ofzo?
Mooie tekst voor op je grafsteen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef buskruidt het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan vind ik zo'n gedoe voor een plekje op mn been.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef MASD het volgende:
beginnende necrose. Meteen naar het ziekenhuis gaan voordat het niet behandelbaar meer is!
Hiet ziet er zeker al 14 dagen hetzelfde uitquote:Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef juxtaposition het volgende:
Wordt het steeds erger of is het al een tijdje zo? Ik zou het in elk geval heel goed in de gaten houden, raar plekje hoor.
http://mens-en-gezondheid(...)kken-op-de-huid.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef buskruidt het volgende:
[..]
Hiet ziet er zeker al 14 dagen hetzelfde uit
Als je maag sterk genoeg is kijk dan maar eens naar de Google afbeeldingen in mijn eerste link, het verschilt heel erg, soms net alsof het met een passer is gemaakt en soms wat grilliger.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef juxtaposition het volgende:
Zou ringworm niet ronder moeten zijn? En dat heeft geloof ik een witte ring eromheen en wordt steeds groter. Misschien is het een andere schimmelinfectie. Maar wij FOK!dokters zijn niet zo betrouwbaar dus ik zou even langsgaan bij je huisarts als het verergert.
Zou dat een populair topic worden? Lijkt me serieus wel een leuk idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik zeg; gewoon laten zitten en elke dag een update posten gedurende december. Dan gaan we op 1 januari stemmen of je naar de dokter kan/moet/mag...
Ik zeg; TTTquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef buskruidt het volgende:
[..]
Zou dat een populair topic worden? Lijkt me serieus wel een leuk idee!
Oh die vielen nog wel mee na die necroseplaatjesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je maag sterk genoeg is kijk dan maar eens naar de Google afbeeldingen in mijn eerste link, het verschilt heel erg, soms net alsof het met een passer is gemaakt en soms wat grilliger.
Die heb ik dan ook niet bekeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Oh die vielen nog wel mee na die necroseplaatjes
En het gloeide. Doet dat het bij jou ook TS?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook een keer zoiets gehad, alleen jeukte het bij mij enorm en kwam spontaan. Ik kreeg toen antibiotica, want het was een soort infectie/reactie op een stof oid. Na een week of 2 was het weg, liet wel een 'litteken' achter.
Nee echt gloeien doet het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En het gloeide. Doet dat het bij jou ook TS?
Jeuken wel?quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef buskruidt het volgende:
Dit zit er nu sinds een week of 3, het jeukt. Iemand een vermoeden wat het kan zijn? Het is er spontaan gekomen en is dus geen brandwond o.i.d.
Dit...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Stali het volgende:
Je loopt hier al drie weken mee en dan denk je ineens om negen uur 'savonds, kom laat ik er eens een foto van maken en het op FOK! posten.
Idioot. Ga naar een huisarts.
Ik ging er pas na 5 weken mee naar een arts.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Stali het volgende:
Je loopt hier al drie weken mee en dan denk je ineens om negen uur 'savonds, kom laat ik er eens een foto van maken en het op FOK! posten.
Idioot. Ga naar een huisarts.
Lol wat verdien ik?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Mirjam het volgende:
getver, je hebt zoiets al 3 weken op je been en gaat er niet mee naar de huisarts?
sommige mensen verdienen het gewoon...
Beetje een vaste uitspraak hier. Want ik ga ook niet voor een roggel naar een arts en moet wel het volle pond betalen iedere maand. Ik wacht ook altijd af voor ik naar een arts ga.quote:
Maar wel hier aan een stel wannabee internetdokters vragen of ze weten wat het is. Nah doe maar niet. Gewoon naar een huisarts toegaanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef buskruidt het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan vind ik zo'n gedoe voor een plekje op mn been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |