Die ga ik ook eens proberenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef Naamah het volgende:
http://www.smulweb.nl/138(...)rzikpreiboursinpasta
Kip met perzik en boursin. Hartstikke simpel en het lijkt heel wat, je kan nog googelen voor variaties. Kan met pasta of rijst.
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef BrandX het volgende:
Deze gaat naar CUL, daar zal je overgoten worden met de lekkere goedkope recepten
Hoi mirjam
oh, haiquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef BrandX het volgende:
Deze gaat naar CUL, daar zal je overgoten worden met de lekkere goedkope recepten
Hoi mirjam
Nog lekkerder is dat als je een boel rode uien in stukjes snijdt, heel langzaam laat garen in boter, totdat ze lekker zoet zijn, daar een flinke bups tijm overheen doet, dat op bladerdeeg, plak geitenkaas erbovenop en in de oven...mmmmmquote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef simmu het volgende:
oh sorrie![]()
ik miste helemaal het stukje: "voor de feestdagen". neem me niet kwalijk.
om het goed te maken het recept voor geitenkaastaartjes (voorgerecht)
bladerdeeg
geitenkaas (zo'n staaf)
bosbessenjam
wat thijm
ontdooi de bladerdeeg. leg er een plak (1 cm dik van zo'n ronde staaf) kaas op. kruiden met de thym. in de oven voor de bereidingstijd van het bladerdeeg. maak ondertussen een warm sausje van de jam en een beetje water. opdienen met sausje in een leuk kannetje ernaast.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef foodlover het volgende:
Zo maar wat ideetjes die -mits je slim winkelt- vriendelijk zijn voor je portemonnaie:
Voor:
- Stukje pate
- Zelfgemaakte foccacia
- Uiensoepje met stokbroodje gegratineerde kaas
Hoofd:
- Pasta met zalmsnippers, spekjes of garnaaltjes
- Aardappelgratin
- Varkensfiletlapjes a la saltimboca
- Risotto en gegrilde groenten uit oven
- Flinke pan zuurvlees met verse frieten
Na:
- Ijstaartje
- flensjes met kersen, ijs of chocosaus
klinkt lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog lekkerder is dat als je een boel rode uien in stukjes snijdt, heel langzaam laat garen in boter, totdat ze lekker zoet zijn, daar een flinke bups tijm overheen doet, dat op bladerdeeg, plak geitenkaas erbovenop en in de oven...mmmmm
Ladies and gentlemen: We have a winner!!!!!!!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef foodlover het volgende:
Zo maar wat ideetjes die -mits je slim winkelt- vriendelijk zijn voor je portemonnaie:
Voor:
- Stukje pate
- Zelfgemaakte foccacia
- Uiensoepje met stokbroodje gegratineerde kaas
Hoofd:
- Pasta met zalmsnippers, spekjes of garnaaltjes
- Aardappelgratin
- Varkensfiletlapjes a la saltimboca
- Risotto en gegrilde groenten uit oven
- Flinke pan zuurvlees met verse frieten
Na:
- Ijstaartje
- flensjes met kersen, ijs of chocosaus
Dat ligt eraan. Ik was 5,50 kwijt aan het vlees en de tutti frutti.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook niet budget aan de ingredienten te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |