Daar gaat her toch niet om? Ik moet OF elk najaar die hele CV installatie en waterleiding meuk aftappen. OF de cv moet blijven draaien op 10 graden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar wat moet je in de winter bij die blokhut ? kan die parkbeheerder niet gewoon ff kijken ?
2e tipoc oprij J.quote:
Heb je ook weer een punt Swets. En als de kachel gewoon op 25 ken , de oosten wind er vol op staat en de kieren van het hout lekker een beetje werken is het best uit te houden !quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar gaat her toch niet om? Ik moet OF elk najaar die hele CV installatie en waterleiding meuk aftappen. OF de cv moet blijven draaien op 10 graden.
Ik kies voor dat laatste (is natuurlijk ook beter voor die hut, blijft ook droog). Maar ja, dan moet die CV het WEL blijven doen, ander vriest het naar de klote.
En als het droog vriezend weer is, kan je natuurlijk makkelijk een weekend naar die hut.
Ik ook maar niet van de Lapo.quote:
Hout? Ding is van canexel. Dat werkt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je ook weer een punt Swets. En als de kachel gewoon op 25 ken , de oosten wind er vol op staat en de kieren van het hout lekker een beetje werken is het best uit te houden !
Beterquote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hout? Ding is van canexel. Dat werkt nietNee... tochten doet het er niet. Het is best comfortabel.
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekendsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
BeterDus eigenlijk ken je daar elk weekend gewoon heen
Die leg te wachtu op dat kleedje natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
Waar zijn die zwangere jesters gebleven?
Ja ik las iets over glazen serveren ofzo? Bijklussen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekends
Ik wil er wel een dweiltje onder leggen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
Ik wil best even geblust worden hoor.
Kan het kleedje wel wat vocht aan?
Mja kweenie of het helpt hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil er wel een dweiltje onder leggen?
Kan ze jou niet voor een paar euro's biertjes serveren in je hut ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekends
Ik denk dat je erop mag dus J.quote:
Gewoon serverenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja ik las iets over glazen serveren ofzo? Bijklussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |