Hoe minder zielen hoe meer vreugd JKquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je je feestje niet afgelasten i.v.m. weersomstandigheden?
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie, hou eens op met spemmen in SEX met je relkloon.
Kratje Heineken , broertje+vriendin + Moeders. en thats it denk ik , ik zeg prima.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon even alle twee de genodigden afbellen en dan lekker met je meisie op de bank. Frituurpan ernaast, kratje pilsbier.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/327266
Owh J. ik kom niet hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Kratje Heineken , broertje+vriendin + Moeders. en thats it denk ik , ik zeg prima.
Gaat mn blowjobquote:
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!quote:
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!
Ja maar dan moet mijn hamster afzwemmen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dan moet mijn hamster afzwemmen.
Zulks een toeval, ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!
Nee vies he.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik hou d'r niet van T. Zulkse vlegels!
Nou zeg dat!quote:
Ik probeer al een kwartier weg te komen (WHEHEHEHEHE) maar lukt nog niet echt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zeg dat!
Zitten jullie al warm thuis trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |