Seri-fokking-eus?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
sirieus.. dat zei albert verlinde net
ik verstond michiel veenstra.. maar het was kim feenstraquote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb een uurtje buiten gelopen. Ben nog steeds koud
Lekker man, muts op, handschoenen aan en lopen maar. Heerlijk die snijdende wind in m'n bakkes... Het is een afwijking, ik weet het.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb m'n verblijf buiten tot een minimum proberen te beperken
. Vanmiddag eerste bijeenkomst van nieuwe werk gehad. Daarvoor moest ik gelukkig de auto nemen...
Yup, eerste kennismaking met de andere collega's (die je als iedereen een opdracht heeft niet veel zult zien). Bedrijf bestaat nu uit zes mensen (inclusief de twee eigenaren), dus nog lekker aan 't beginquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker man, muts op, handschoenen aan en lopen maar. Heerlijk die snijdende wind in m'n bakkes... Het is een afwijking, ik weet het.
Maar was het wat?
Een half uur ja ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker man, muts op, handschoenen aan en lopen maar. Heerlijk die snijdende wind in m'n bakkes... Het is een afwijking, ik weet het.
Maar was het wat?
Klinkt goed iig.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, eerste kennismaking met de andere collega's (die je als iedereen een opdracht heeft niet veel zult zien). Bedrijf bestaat nu uit zes mensen (inclusief de twee eigenaren), dus nog lekker aan 't begin. Ik treed 1/1 in dienst. Hopelijk snel een opdracht, maar willen daarnaast ook veel aan kennisdeling doen. Daar komt mijn liefde voor social media dus om de hoek kijken
.
Ben erg benieuwd
Uurtje. Ik heb liever dit dan 25 graden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
Een half uur ja ?
10 minuten lopen vind ik al te veel met dit weer..
veels te koud
heb je een uur gelopen ? had je geen koude boven benen ofzo.. koude handen enzo ??quote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uurtje. Ik heb liever dit dan 25 graden.
Koude bovenbenen, maar da's niet erg.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je een uur gelopen ? had je geen koude boven benen ofzo.. koude handen enzo ??
als er nou geen sneeuw lag en als het nou nie glad was dan had ik miss wel langer gelopen..
True, het is een stuk makkelijk om een huis te verwarmen, dan om een kamer af te koelen (als je geen airco hebt iig).quote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Koude bovenbenen, maar da's niet erg.
Echt, op kou kan je je kleden, op warmte maar gedeeltelijk. Hoera voor kou!
LOL WHUTquote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uurtje. Ik heb liever dit dan 25 graden.
Je bent je pillen weer vergeten zeker?quote:
Nog steeds ondersteboven van de Hans-Promotie acties van gisterquote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent je pillen weer vergeten zeker?
eerder een blegh plaat, wat een hemeltergend slecht engelsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Doet me heel weinig. Echt een "meh"-plaat.
Je bedoelt deze Destine?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Doet me heel weinig. Echt een "meh"-plaat.
Ik heb het over die Coldplay.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eerder een blegh plaat, wat een hemeltergend slecht engels
Nee.quote:
*proest*quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nog steeds ondersteboven van de Hans-Promotie acties van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |