Eerste week en ik loop nu al achter  

Schoonloeder is er weer en maakt alles drukker dan normaal.
Maar ben ik de enige die  

-end achter de pc zat tijdens de show?? Ik vond het niveau echt ongelofelijk. Beetje te vergelijken met de eerste aflevering van s06 (jammer genoeg daarna nooit meer dat niveau gehaald). Echt heerlijk om naar te kijken, zat af en toe als een kindje te klappen in mijn handjes 

Alleen de judges vond ik meh. Vooral Mary leek maar wat te bazelen, geen kritiek niets.
Jordan & Tad (African Jazz)Heerlijk, echt mijn stijl. Dit is 1 van mijn favoriete paren. Tadd was echt supergoed voor een hiphopper. En Jordan vind ik heerlijk om naar te kijken. Ben een beetje bang dat ik het een beetje zat word gauw, dat luide karakter, maar tot nu toe kan ik het goed hebben. 
Sasha & Alexander (contemporary)Sasha  

Zo gek op haar. Ze is zo lief en sterk en knap.  Alex heb ik niet gezien 

en super choreo van Travis.
Jess & Clarice (Broadway)Man houd je bek en dans D: Ik kan hem niet uitstaan als ie praat maar oh my goodness dit deed ie goed. Zolang ie zijn mond niet opendoet is ie een lust om naar te kijken voor mij. Echt erg goed in zijn stijl (we moeten nog maar zien hoe hij het zou doen in een andere stijl). Clarice viel, verbazingwekkend genoeg, helemaal in het niet voor mij. Ze was nogal kleurloos. Maar in totaal zat ik ook te klappen na dit stuk.
Ryan & Ricky (Lyrical hiphop)Het Gaap-Paar 

voor mij in ieder geval. Ik vond de choreo goed, de dans ook maar die lach van Ryan was echt geen gezicht. Zo nep. En ik kan Ryan gewoon echt niet horen praten. Nails on a chalkboard :| Dus ja, dit was geen hoogtepunt voor mij, ook al houd ik van lyrical hiphop en is de choreographer brilliant.
Caitlynn & Mitchel (contemporary)Arme Mitchel maar wat heeft ie een irritante manier van praten 

De dans (met Robert, bah 

) was SUPER! Heb nog steeds niets met Robert, maar Sonya, lekker op gang meid. Veel nieuw-achtige moves, Caitlynn is echt een mooie danser. En dat stukje waar ze samen lopen was echt knap bedacht. 
Miranda & Robert (Jive)Gaap-Paar v2 

Oh wat is die Robert irritant. BAH BAH. En die Miranda is gewoon.. Saai. De jive deed me helemaal niets. Vond het ook niet goed gedaan. Slechtste dans voor mij.
Missy & Wadi (Jazz)Nice pair 

En heerlijk nummer. Sean Cheeseman rocks. Wadi danst echt super voor een hiphopper. Duivels en sexy, precies wat ze moesten doen. En wat een moves van Wadi, wow. Ja, ze mogen blijven van mij.
Melanie & Marko (contemporary)Dreampair 

Wow. Just.. wow. Dit zijn mijn favorieten. En Travis wow, wat een masterpiece. En heeft Melanie nou de mooiste benen die ik ooit gezien heb? Ze zijn echt perfect. Die langzame radslag van Marko was ook prachtig. Beste dans van de avond. Ze waren net 2 dansende Romeinse standbeelden..
Ashley & Chris (hiphop)Dat was wel ok, vond het wel grappig. Was niet echt mijn favoriet ofzo maar lekker om naar te kijken. Ik vond het wel een klein beetje knullig af en toe en die goofy uitdrukking die Ashley had stond me een beetje tegen. Maar wel ok.
Iveta & NIck (quickstep)Alweer iemand in eigen genre, maar dit vond ik niet erg 

Iveta was perfect, zoals verwacht. Nick leek me zo lekker voordat ie die 8 seconds ding deed :| Beetje irritant. Maar hij was erg goed in de quickstep voor iemand die het nog nooit gedaan heeft. Ja, dit vond ik goed.
Nou ik ben er door heen en ik heb nog steeds de uitslag nog niet gezien 

weet ook niet of ik er vandaag tijd voor heb. Eerst dit maar even posten.