abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98544288
Als hij 1 keer woo zegt ga ik mezelf pijn doen.
pi_98544307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:56 schreef friekin_ het volgende:
Als hij 1 keer woo zegt ga ik mezelf pijn doen.
Zooo echt!! Maar ik denk dat we dan wel veel pijn hebben..
Be brave. Be kind.
pi_98545377
Tot nu toe geen pijn... maar de enige die ik tot nu toe goed vond waren caitlynn en mitchell
Be brave. Be kind.
pi_98545509
Hij zegt gewoon geen ene keer WOEEEEE... Tijdens heel hun stuk niet...
Be brave. Be kind.
pi_98546408
Who!

!!!!!!!Sasha en Alexander!!!!!!
!!!Tadd en Jordan!!!
!Melanie en Marko!

WHOOOO!!!
Be brave. Be kind.
pi_98546517
Tadd sowieso :9~
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:31:08 #257
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98546817
Oe, jullie commentaren beloven veel *O*.
Kan vanavond laat/morgenochtend pas kijken en ik heb nondeju ook Canada binnengehaald.

STRESS!
You cheated on me with choreography.
pi_98546862
Er zitten wat mindere tussen, maar zeker een paar goede!!

Ik heb alweer traantjes gelaten!!

MIjn voorspelling/ hoop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 40% gewijzigd door Esje-lief op 23-06-2011 11:37:48 ]
Be brave. Be kind.
pi_98547130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef Esje-lief het volgende:
Er zitten wat mindere tussen, maar zeker een paar goede!!

Ik heb alweer traantjes gelaten!!

MIjn voorspelling/ hoop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:25:34 #260
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98556477
Zo, ik ben aan het kijken hoor :D

Wat is dat een leuke vrouw, die Debbie :* Ze kan alleen niet meer lachen anders scheurt haar gezicht uit :')

*O* And the show begins..

Ryan & Ricky - Jazz
Meh.. Ik vond het niets speciaals. Ik kon de sexual tension waar ze het over hadden, niet voelen hoor. Ik vond het er goedkoop en simpel uitzien. Het meest entertainende moment was natuurlijk NA de dans :') uitgescheurd uit haar panties en haar borst floepte er bijna uit _O- En dat commentaar van Mary en Debbie _O- Het was echt heel erg, de rest van de tijd bleef ik maar staren naar die borst, ik verwachtte dat er elk moment een tepel uit zou komen marcheren. Ik voelde me haast gehypnotiseerd :')

Caitlyn & Mitchell
- Contemporary
Ugh Mitchel heeft echt een irritante manier van praten. En waarom heeft Caitlynn een gescheurd jurkje aan in de studio? 8)7 Dat soort dingen zal ik echt nooit begrijpen.
Maar de dans was erg goed. Het was geen tranentrekker voor me ofzo, maar ze zijn beiden technisch erg begaafd. Ik vond dat Mitchell wel iets gemener kon acteren, maar dit was een goed nummer (ik hoor Mallie het al zeggen: *gaap* alweer een dans van Tookey die over een kapotte relatie gaat :') ) Caitlynn's "I'm so sorry" over haar bloedende neus was wel heel cute.

Missy & Wadi - Cha cha
:r Jean Marc.
:o Wat was Wadi slecht. Vorige week zag ik het nog niet zo, maar deze week lette ik extra op hem en wat was dat zwak zeg. Geen heupactie, lelijke armen. Het enige dat ie wel ok deed was de lifts. Missy stole the show for me. Ze zag er in mijn amateur ogen uit als een echte sexy cha cha cha-er :P Wat heeft die toch een prachtig lichaam.
:o ik schreef dit voordat ik de judges hoorde en wat zegt Nigel: you had such weak arms _O-
Wat hebben we dit seizoen trouwens veel aardige meisjes. Missy is ook zo lief. Is een welkome verandering, normaalgesproken kan ik 80% van de meisjes niet uitstaan.
En op de valreep: I'll take Wadi home _O- _O- _O- Je zag Wadi helemaal verstrakken van BAH!!! _O- :+ Hij is echt stijf zeg. Hij had haar gewoon een knipoog toe moeten sturen of een handkus. Jammer.

Iveta & Nick - Bollywood
Nakole O+
Oei, Iveta viel tegen. Dat had ik niet verwacht. Ze maakte de bewegingen niet af. ;( Nick was veel preciezer. Heel vreemd, ik had het andersom verwacht. Het was ok, maar niet zo goed als ik had gehoopt. Iveta blijft wel heerlijk op het podium en de chemistry was weer goed.

Miranda & Robert - Hiphop
Oh wat ben je gemeen Robert :{ Je kon zien dat dat TMI was over Miranda's crush on Tadd.
He got the message though. Een heel voorfilmpje zonder woo. Daar krijgt ie van mij een punt voor. ^O^ Maar goed, er was al een punt af toen ie Miranda voor gek zette. 8)7
Lekkere hiphop :o en ik ben het helemaal met Nigel eens, dit was 1 van de sterkste comtemporary meisjes die ik hiphop heb zien doen. Hardhitting en clean. En zo knap dat ze gewoon doorging na plat op d'r gezicht te zijn gevallen _O_ Het was alsof er niets gebeurd was. True professional. Ik zat zelf even van huh.. volgens mij is ze gevallen maar ik weet het niet zeker :')

Clarice & Jess - contemporary
Weer een case van houd je bek en ga dansen en noemde ie Clarice nou een dying seal? :o WTF Nigel, ik vond dit beter dan vorige week. Alleen jammer dat er zo weinig sprongen in zaten, Jess doet die zo mooi. Het enige rare vond ik dat Jess geen schoenen aanhad met dat pak. :') Maar goed. Debbie begint nu een beetje creepy te worden trouwens, "I'll take you both home with me, I need more childen :{

Jordan & Tadd - Viennese Waltz
OMG. Mag ik Tadd ook een keer hebben, pleaaase? :9~ Wat vond ik dit mooi! ZO licht gedanst, de close hold leek erg goed, het acteren was goed gedaan, en Tadd wtf! _O_ Dit is totaal zijn genre niet en het was niet te zien op het blote oog! Wow. En Jordan zo elegant, beiden trouwens. Dit is echt 1 van mijn favoriete koppels. Gorgeois like Mia would say :D (waar is die eigenlijk? :()

Melanie & Marko - Jazz
Meh. 0_0 Ze zijn beiden ontzettend goed maar deze choreo deed me helemaal niets. :{ Wat een grote hoeveelheid gebakken lucht zeg. Maar ik ben nog steeds in love O+

Sasha & Anthony - Hiphop
Oh I love Sasha so much O+ En dit was erg goed en mooi gedaan. Ik kreeg er geen tranen van in mijn ogen maar gewoon erg scherp gedanst en goed geacteerd. Ik vind nog steeds de connectie niet perfect, maar ze gaan de goede kant op. Goed gedaan.

Ashley & Chris - Broadway
Oh lekker ding die choreographer :9~ Lekker concept ook :D
En toen begon de dans :{ Ik zag geen sexual tension, jullie wel? Het viel me behoorlijk tegen. Ik vond Ashley so super bij de audities, maar ik begin haar nu al een beetje zat te worden. Chris doet me meer en die vond ik juist saai in het begin. Middelmatige dans met een goed concept. *schudt haar hoofd terwijl ze naar de gillende judges luistert* 8)7 :W

Mijn voorspelling voor de bottom 3.. hm.

Jess en Clarice, denk ik weer.
Miranda en Robert, denk ik ook weer.
Misschien Ryan en Rick? Ik weet het niet. moeilijk.

Als die 3 koppels idd degenen zijn in de bottom, denk ik dat de judges Jess en Ryan zullen saven.

^O^
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:27:54 #261
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98556604
Oh ik zie dat ik eens een keer de eerste ben met een echt verslag :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:38:50 #262
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98560351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:31 schreef Malahide het volgende:
Oe, jullie commentaren beloven veel *O*.
Kan vanavond laat/morgenochtend pas kijken en ik heb nondeju ook Canada binnengehaald.

STRESS!
Opschieten een beetje ~O>

Ik heb Canada ook binnengehaald *O* Maar weet nog niet wanneer ik kan kijken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:56:56 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98563144
Ik ga heel lui zijn en gewoon per dans op je reageren :P.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Saeramir het volgende:

Ryan & Ricky - Jazz
Meh.. Ik vond het niets speciaals. Ik kon de sexual tension waar ze het over hadden, niet voelen hoor. Ik vond het er goedkoop en simpel uitzien. Het meest entertainende moment was natuurlijk NA de dans :') uitgescheurd uit haar panties en haar borst floepte er bijna uit _O- En dat commentaar van Mary en Debbie _O- Het was echt heel erg, de rest van de tijd bleef ik maar staren naar die borst, ik verwachtte dat er elk moment een tepel uit zou komen marcheren. Ik voelde me haast gehypnotiseerd :')
Helemaal mee eens, had weinig met de dans en eigenlijk ook maar weinig met het koppel. Kan het me al nauwelijks meer voor de geest halen.
quote:

Caitlyn & Mitchell
- Contemporary
Ugh Mitchel heeft echt een irritante manier van praten. En waarom heeft Caitlynn een gescheurd jurkje aan in de studio? 8)7 Dat soort dingen zal ik echt nooit begrijpen.
Maar de dans was erg goed. Het was geen tranentrekker voor me ofzo, maar ze zijn beiden technisch erg begaafd. Ik vond dat Mitchell wel iets gemener kon acteren, maar dit was een goed nummer (ik hoor Mallie het al zeggen: *gaap* alweer een dans van Tookey die over een kapotte relatie gaat :') ) Caitlynn's "I'm so sorry" over haar bloedende neus was wel heel cute.
Dit vond ik wel mooi. Hoe irritant Mitchel ook is buiten het dansen, ik vind 'm als ie dans lang zo irritant niet :D. Hij moet gewoon zijn mond houden.

quote:
Missy & Wadi - Cha cha
:r Jean Marc.
:o Wat was Wadi slecht. Vorige week zag ik het nog niet zo, maar deze week lette ik extra op hem en wat was dat zwak zeg. Geen heupactie, lelijke armen. Het enige dat ie wel ok deed was de lifts. Missy stole the show for me. Ze zag er in mijn amateur ogen uit als een echte sexy cha cha cha-er :P Wat heeft die toch een prachtig lichaam.
:o ik schreef dit voordat ik de judges hoorde en wat zegt Nigel: you had such weak arms _O-
Wat hebben we dit seizoen trouwens veel aardige meisjes. Missy is ook zo lief. Is een welkome verandering, normaalgesproken kan ik 80% van de meisjes niet uitstaan.
En op de valreep: I'll take Wadi home _O- _O- _O- Je zag Wadi helemaal verstrakken van BAH!!! _O- :+ Hij is echt stijf zeg. Hij had haar gewoon een knipoog toe moeten sturen of een handkus. Jammer.
Het viel mij ook al op hoe stijf Wadi was. Sowieso vond ik (misschien daardoor) de hele dans wat traag overkomen. Wel vond ik 'm een leuke persoonlijkheid hebben, maar ja daar red je het niet mee :D.

quote:
Iveta & Nick - Bollywood
Nakole O+
Oei, Iveta viel tegen. Dat had ik niet verwacht. Ze maakte de bewegingen niet af. ;( Nick was veel preciezer. Heel vreemd, ik had het andersom verwacht. Het was ok, maar niet zo goed als ik had gehoopt. Iveta blijft wel heerlijk op het podium en de chemistry was weer goed.
Ik vroeg me al af of het anderen ook opgevallen was hoe veel beter Nick zijn bewegingen maakte. Het leek wel alsof Iveta er niet helemaal voor ging, en je zou toch wel verwachten dat iemand met haar achtergrond toch wel alle beweging tot in de toppen van haar vingers uitvoert.
quote:
Miranda & Robert - Hiphop
Oh wat ben je gemeen Robert :{ Je kon zien dat dat TMI was over Miranda's crush on Tadd.
He got the message though. Een heel voorfilmpje zonder woo. Daar krijgt ie van mij een punt voor. ^O^ Maar goed, er was al een punt af toen ie Miranda voor gek zette. 8)7
Lekkere hiphop :o en ik ben het helemaal met Nigel eens, dit was 1 van de sterkste comtemporary meisjes die ik hiphop heb zien doen. Hardhitting en clean. En zo knap dat ze gewoon doorging na plat op d'r gezicht te zijn gevallen _O_ Het was alsof er niets gebeurd was. True professional. Ik zat zelf even van huh.. volgens mij is ze gevallen maar ik weet het niet zeker :')
Was lang niet slecht inderdaad. Miranda zou nog wel eens de verrassing van de show kunnen worden. Robert heb ik nog steeds helemaal niks mee. Vind 'm een clown en daar kan ik niet zo goed tegen.

quote:
Clarice & Jess - contemporary
Weer een case van houd je bek en ga dansen en noemde ie Clarice nou een dying seal? :o WTF Nigel, ik vond dit beter dan vorige week. Alleen jammer dat er zo weinig sprongen in zaten, Jess doet die zo mooi. Het enige rare vond ik dat Jess geen schoenen aanhad met dat pak. :') Maar goed. Debbie begint nu een beetje creepy te worden trouwens, "I'll take you both home with me, I need more childen :{
Boeide me niet zo.

quote:
Jordan & Tadd - Viennese Waltz
OMG. Mag ik Tadd ook een keer hebben, pleaaase? :9~ Wat vond ik dit mooi! ZO licht gedanst, de close hold leek erg goed, het acteren was goed gedaan, en Tadd wtf! _O_ Dit is totaal zijn genre niet en het was niet te zien op het blote oog! Wow. En Jordan zo elegant, beiden trouwens. Dit is echt 1 van mijn favoriete koppels. Gorgeois like Mia would say :D (waar is die eigenlijk? :()
Ja dit was wel mooi. Ballroom is nooit zo mijn favoriet maarik zag hier de schoonheid toch wel van in. En is het stom als ik vond dat die jurk vaan haar zo mooi flapperde :P?

quote:
Melanie & Marko - Jazz
Meh. 0_0 Ze zijn beiden ontzettend goed maar deze choreo deed me helemaal niets. :{ Wat een grote hoeveelheid gebakken lucht zeg. Maar ik ben nog steeds in love O+
Nog steeds mijn favoriete koppel, maar inderdaad een beetje een choreo die me iets te veel Tyce-broadway was. Marko wordt mijn favoriete man denk ik. Melanie is gewoon goed en ik denk dat ze nog heel veel kan laten zien.

quote:
Sasha & Anthony - Hiphop
Oh I love Sasha so much O+ En dit was erg goed en mooi gedaan. Ik kreeg er geen tranen van in mijn ogen maar gewoon erg scherp gedanst en goed geacteerd. Ik vind nog steeds de connectie niet perfect, maar ze gaan de goede kant op. Goed gedaan.
Het begin vond ik echt _O_. Heel erg mooi en Sasha O+. Toch knap, want ik heb met hiphop vaak niet echt een emotionele connectie, maar hier was ik toch wel redelijk stil van (geen tranen :P). Nappytabs is toch altijd wel goed eigenlijk.
quote:
Ashley & Chris - Broadway
Oh lekker ding die choreographer :9~ Lekker concept ook :D
En toen begon de dans :{ Ik zag geen sexual tension, jullie wel? Het viel me behoorlijk tegen. Ik vond Ashley so super bij de audities, maar ik begin haar nu al een beetje zat te worden. Chris doet me meer en die vond ik juist saai in het begin. Middelmatige dans met een goed concept. *schudt haar hoofd terwijl ze naar de gillende judges luistert* 8)7 :W
Echt zo'n koppel dat ik eigenlijk vergeten was. Dans was wel oké, maar verder niet echt iets met de dansers zelf.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:38:07 #264
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98564926
w/ yay iemand is het met me eens zo ongeveer :*
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:40:41 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98575359
Ik ben nu aan het kijken, maar ik word erg moe van Debby Reynolds... Dat mens vindt zichzelf te geweldig. Bij al het commentaar zegt ze wel iets over zichzelf ipv over de dansers eigenlijk. Wat was dit... de So you think you ar Debby reynolds show? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter donderdag 23 juni 2011 @ 21:45:17 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_98575702
Sjah, wat moet ik nu doen? Jullie commentaren eerst lezen en dan met een hele lamme "jullie hebben alles gezegd wat ik wilde zeggen dus ik zeg niks meer" er makkelijk vanaf komen? Of meteen mijn mening hier neerzetten en daarna jullie commentaren nalezen en denken "hoe onthouden ze alles toch?"

Ik heb zojuist aandachtig de show bekeken en ervan genoten en nu ben ik alweer de helft vergeten. Of maak daar driekwart van. Ik weet de namen niet eens meer. Ik ga het proberen. Ik zal vast en zeker een hele hoop vergeten.

Ten eerste: ik moest Debbie Reynolds googlen. :@ Ik dacht eerst dat Cat Debbie Allen bedoelde maar toen kwam ze in beeld en was ik verbaasd over het feit dat ze ineens een gek blank omaatje was geworden. Jaja, 't is al goed, ik ga in 't hoekje zitten schamen.

Eens kijken, de dansen... poepoepoe waar moet ik beginnen. Wat in me opkomt, het verst in mijn geheugen zit de Coming Home-dance.
Oohhh sneaky sneaky bastards, The Chosen Two de choreografie kregen die woah, toevallig ( :') op de zelfde avond komt als dat Obama aankondigt dat de troops volgend jaar teruggetrokken worden. Of ja, waarschijnlijk wordt zo'n aankondiging niet lang genoeg van tevoren gemaakt om er een choreo'tje omheen te versieren maar ik vond het toevallig. Enfin, Vond met name het begin ontzettend wow, met name dat manische dansen van Sasha en het beheerste slowmo-marching van Alexander. Ik kreeg er rillingen van, op een goede manier.

De dans met de Bloedneus (namen kwijt) vond ik ook een topper. Weer dat beheerste tegenover dat manische, I love it. Wat een mooi stel is het, ben blij dat ze toch nog samen kunnen dansen.

Ik wil ook nog Huppelepup en Marko complimenteren maar ik ben gewoon helemaal kwijt wat ze ook alweer dansten. Godsamme.
Oh ja, dat met die hoeden! Eh. Vond ik trouwens tegenvallen. Waarom wilde ik ze complimenteren ook alweer? Oh ja, de rehearsals zagen er zo tof uit, dus ik verwachtte er heel veel van! Maar die mutsen zaten ze in de weg. Zelfde gold voor de tralies van de laatste dans. Zal wel aan mij liggen maar ik vond het heel kil en berekenend overkomen en had er totaal niks mee. En dat lag niet alleen aan de tralies.

De jurk van Cat was geel.

Ik weet het niet meer. Ik ga jullie comments nu maar eens nalezen.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu aan het kijken, maar ik word erg moe van Debby Reynolds... Dat mens vindt zichzelf te geweldig. Bij al het commentaar zegt ze wel iets over zichzelf ipv over de dansers eigenlijk. Wat was dit... de So you think you ar Debby reynolds show? :?
Ik had het gevoel dat ze na iedere dans op ieder moment de kandidaten een Werther's Echte snoepje toe ging werpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 23-06-2011 22:00:50 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:50:29 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98576081
Ik dacht ook eerst dat ze Debbie Allen zei en verwachtte ook ene blanke dame :D Maar ik ken 'r wel (Connie & Carla :D )
L'Amour menaçant:
pi_98585128
Miranda kan echt verrekt goed bodypoppen. Beste dat ik ooit een niet-popper heb zien doen in SYTYCD.

Had het idee dat Yveta wat vermoeid was ofzo. In het begin ging het nog wel, maar halverwege het liedje werd ze steeds slordiger en d'r kicks maakte ze niet meer af. Haar partner maakte op zich wel de bewegingen af, maar ik vond 'm totaal niet scherp verder.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:27:34 #269
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98586654
SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 - TOP 20 PERFORM (AGAIN!)

Jaaaaaaa, hier is ‘ie dan, Mallie’s verslag waar jullie smach-tend op hebben zitten te wachten! En daarom extra hysterisch, extra zuur en vooral extra lang ;) :') !

Ik vond het een heel aardige show, maar… bij veel dansen was ik enthousiast door de trainingsbeelden, maar toch een tikje teleurgesteld door de uiteindelijke dans.

Debbie Reynolds, jij ouwe dronken Hollywoodmuts _O_ ! Nu weten we weer waarom Carrie Fisher (haar dochter) zo’n basket case is. Maar, Debbie is a legend, en ze is de tv-moeder van Grace (van Will) en Singing In The Rain is gewoon epic, dus yeuh Debbie. En nu weer snel in je Rolls terug naar je mansion in Bel Air, nog één flinke neut (ik gok bourbon) en dan weer met een warme kruik en een Tena Lady onder de wol, dear!

O ja #1… props voor Cat’s jurk. Lovely :* !
O ja #2... wat een Gay Bonanza is het dit jaar, hè? Een paar van de gaytjes leggen het er wel heel dik bovenop en ergernissen steken de kop op, maar ik heb besloten dat ik gewoon van ze ga houden en dat ik blij ben dat ze zijn zoals ze zijn *; . En dat ik blij ben dat SYTYCD vooralsnog niet alles wat enigszins gay is aan het negeren of wegeditten is, zoals in alle eerdere seizoenen.

Ryan & Roderick Ricky – jazz – Mandy Moore
NipSlip! Amerikanen en hun obsessie met lichaamsbeharing :N . Nou, dat was so sexy als een volle asbak. Een beetje alsof ze de verkleedkist van pa en ma – die stoute kist die alleen in de weekends opengaat – hadden geplunderd en een groep 8 droogschuurdansje aan het doen waren. Sorry, maar ik heb helemaal niks met haar. Ik vond haar overigens freakishly op Cat lijken tijdens deze dans :D ! Hij is pretty darn good, maar nog niet bijzonder genoeg om er uit te springen. De choreo was okayish, maar ik krijg een beetje buikloop van Mandy Moore’s o zo voor de hand liggende en uitgekauwde muziekkeuzes. Bovendien was deze muziek te langzaam voor het concept dat ze wilde overbrengen. Ik denk dat de Bottom Three weleens een reële mogelijkheid zou kunnen zijn.

Caitlynn & Mitchell – contemporary – Stacey Tookey
Kijk, Mitchell hoeft zich helemaal niet zo hysterisch te profileren in zijn clipjes, met zijn dansen zegt hij genoeg. Zij is ook erg goed, maar zij is tot nu toe een van de meisjes die ik het snelst vergeet. Ik ga geen woorden meer vuilmaken aan de concepten van Tookey }:| , het was gewoon een mooie, goed uitgevoerde dans, maar nu ik dit verslag aan het schrijven ben, ben ik hem al grotendeels vergeten, en wellicht gebeurt dat bij de stemmertjes in Amerika ook.

Missy & Wadi – chachacha – Jean-Marc Genereux
VINCENT :9~ !!! Van SYTYCD Canada! Dit was wel een aardige choreo. Zij was super en sexy, maar had briljant kunnen zijn als ze haar heupen meer had laten spreken. Raar dat Mary daar niks over zei, het lijkt een beetje alsof Mary alle ballroom met de mantel der liefde aan het bedekken is. En Wadi :{ … tja, veruit de zwakste jongen van de avond, helaas. Ik vond hem wel zielig aan het einde. En Debbie, rimpelige levervlekkerige tengels af van Wadi, de oude wijven in dit topic hebben eerste keus :W .

Yveta & Nick – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Oei. Aan de ene kant vond ik dit erg tof, want dit was wél een van de ingewikkeldste Bollywoods die ik ooit gezien heb bij SYTYCD, al tipte deze ook niet aan die van Katee & Joshua. En ik vind dit zo’n lief maar toch zo fout stelletje. Aan de andere kant: het was goed, maar niet super. Yveta heeft veel stage presence, maar technisch was het een beetje onaf. Nick was wat dat betreft iets sterker, maar ik had het idee dat zijn lange benen het superhoge tempo af en toe niet de baas waren. Maar… ik heb me wel vermaakt en ik blijf rooten voor my girl Yveta *O* !

Miranda & Robert – hip hop – NappyTabs
Hello, talking about the dark horse! Mijn God, Miranda _O_ ! Zij was echt geweldig. Inderdaad, ik heb een contemporary-meisje nog nooit zo goed zien hip hoppen, al kwam LoFro aardig in de buurt vorig seizoen. Ik denk dat Miranda héééél erg onderschat wordt, zal wel komen omdat ze weinig in beeld geweest is bij de audities en Vegas. Mr. Woo werd – in zijn eigen genre notabene – behoorlijk weggedanst.

Clarice & Jess – contemporary – Stacey Tookey
Rainman Jess 8-) ! Dat was een mooie maar toch bijzonder freaky tekening zeg! Let’s cut the crap, hij is een prima danser, maar het lengteverschil werkte echt niet in zijn voordeel. Die lifts zagen er toch niet uit? Haar vind ik nog steeds erg mooi – al doet ze me belachelijk aan Yolanthe :r denken – maar ze moet nu heel gauw gaan overdonderen, anders is de liefde over. Een nieuwe plaats in de Bottom zou me niet verbazen.

Jordan & Tadd – Viennese waltz – Jean-Marc
OMG! Tadd! Tadd! Je bent toch een b-boy? Ik ben vullieeefffddd ^)… Dit was toch ongelooflijk goed? Alles klopte gewoon (okay, hij was een pietsie te stijf, maar soit). Zijn armen! Ik ben zo’n sucker voor mooie armen bij ballroom O+ ! Zij is ook sterk hoor. Met stip mijn favoriete dans van de avond. Deze twee zijn hard op weg mijn favoriete koppeltje te worden. Zou het dan toch? Zou een b-boy de finale gaan halen? Als hij zo doorgaat zou dat zomaar kunnen gebeuren! O en Tadd, kom maar bij Mallie wonen hoor, dan mag je lekker bij mij komen opruimen en colour coordinaten :Y !

Melanie & Marko – jazz – Mandy Moore
Okay, prachtig stelletje, waarschijnlijk technisch ook het beste duo. Maar gut, wat een zeikchoreo. Geklooi met hoedjes ben ik nooit zo’n fan van, maar vooral de muziek stoorde me. Vervelend met te weinig variatie om opvallende accenten te leggen, waardoor het een aaneensluiting van losse onderdelen werd. Ik zag geen lekkere flow. Omdat ze allebei zo ridiculously good zijn, kwamen ze er mee weg, maar ik vond dit toch een behoorlijke tegenvaller eerlijk gezegd -O- .

Sasha & Alexander – hip hop – NappyTabs
Dan zal ik wel weer een verzuurd, pacifistisch Hollands polderwijf zijn, maar dit deed mij niet zo veel eigenlijk. Het begin vond ik prachtig, met haar wanhopige gekronkel en vooral zijn trage marcheren. Maar daarna greep het concept me niet meer en vond ik het niet meer dan een degelijke, standaard hip hop-choreo. Ik blijf een fan van Fierce Diva Sasha, die hem echt een poepie liet ruiken hoor. Met hem heb ik nog niet zo heel veel.

Chris & Ashley – Broadway – Spencer Liff
Spencer Liff ♥. Niet dat ik zo kapot ben van zijn werk, maar het is een buitencategorie danshertje O+ . Dit was dus dé choreo waar ik door het clipje vooraf helemaal enthousiast was. Maar toen bleek het helemaal niet zo steamy, had zij een zedige jurk van Debbie geleend en bleek het, op een paar aardige foefjes na, allemaal nogal tam en mat. En jezusmina, wat ergerde ik me aan dat schuddende hek 8)7 . Was dat van bordkarton of zo? Ik zeg keilbouten! Hot Tamale Train? Really? Uch, dat wordt langzamerhand wel een Syntus-vertragingsboemeltje zo. In geval van een Bottom Three-tje ben ik niet verrast.

En nu… naar mijn (woodpecker)nest!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:38:48 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98587389
Blijf met je takke-tengels van tadd af!!! }:|
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:40:49 #271
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98587498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Ang3l het volgende:
Blijf met je takke-tengels van tadd af!!! }:|
Ga jij eens lekker in die grote gay-vijver hengelen, keuze genoeg :6.
Tadd komt colour coördinaten bij MIJ!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:49:04 #272
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98587970
Leuk om jullie commentaren terug te lezen en grappig dat ik letterlijk dingen zeg die jullie ook al zeiden! Fijn dat het SYTYCD-gebeuren hier weer helemaal los is gebarsten *;. En nu ga ik echt pitten.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 06:21:44 #273
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98592630
neerlaad staat weer aan :D

Mallie, mee eensch mee eensch mee eensch _O-
  ESF Reporter vrijdag 24 juni 2011 @ 07:03:47 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_98592775
Ehhhh...mensen?
SPOILER
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:10:05 #275
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98592789
Oh, nu al een spoiler oO< en ik moet nog 10 min wachten tot ik kan kijken :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')