Fhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik de mijne ookGa em kopen
[..]![]()
quote:
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
haaymuckdieernetookalwasmagikookwatpepernotendanmagjijeenstukjevanmijnpizza
Het is Sinterklaas. Genoeg leuks te doen toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te doen van het weekend.
Ik ga gourmetten met mijn ouders, broer en Toekquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ook maar ik ga zaterdag avond wokkenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, want geen Sinterklaas hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is Sinterklaas. Genoeg leuks te doen toch?
Oh. Nja bij mij ook niet hoor. Daar niet van.quote:
Ben jij stout geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want geen Sinterklaas hier.
Whoeiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk ga misschien naar Duitsland, maar gezien het weer ben ik bang dat dat niet doorgaat (geen winterbanden).... Dus maar even kijken wat het dan wordt
quote:
Wo in Deutschland? Und was wollst du da machen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk ga misschien naar Duitsland, maar gezien het weer ben ik bang dat dat niet doorgaat (geen winterbanden).... Dus maar even kijken wat het dan wordt
Daar woont een vriendin van mequote:
Ik ga wel meequote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil nog es gewoon een dagje naar keulen, maar dan kan ik in m'n eentje
Net over de grens, naar Karinquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wo in Deutschland? Und was wollst du da machen?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net over de grens, naar Karin
waar ligt karin?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net over de grens, naar Karin
Ik hoop vanavond in bedquote:
Op haar bank, of in haar bed, denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |