whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik al met mijn macro op de atlas
Welke had je? Ik heb nog een tele/macro combi, op zich aardig. geen wereldwonder, maar voor die prijs ook niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik was van onze vorige Sigma lens niet zo te spreken eigenlijk, en ik weet dat J. ook nog wel een ultra wide lens wilt... Wanneer ga je naar NZ en kan ik kiekjes verwachten ??
Merel!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed, goed, lekker moe enzo![]()
Hoe ist met jou?![]()
[..]
XD Toevalligggggggniet
![]()
[..]
![]()
[..]
pg
Ik geloof een 24-135 (pin me er niet op vast)quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke had je? Ik heb nog een tele/macro combi, op zich aardig. geen wereldwonder, maar voor die prijs ook niet te verwachten.
Deze ultra wide is ook een stuk goedkoper dan die van Nikon, maar ik moet nog even goed testen. Er zal dus vast wat kwalitatief verschil zijn, maar als instaplens prima. De 8-16 van ze was ietsie duurder, maar met het probleem dat daar geen filters op kunnen
Jaja, ok.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou nou eens op met dat gebedel
Ik ben meer geïnteresseerd in het bod van Marijkequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in het bod van MarijkeIk houd mijn PM in de gaten.
Ik hoorde iets met sushi en bossche bollen. Waarbij ?ik? dan weer voor dat laatste zou worden gesjaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt kusjes en gezelligheidquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wieso ben jij stom geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
volgens mij ben ik weer eens heel stom geweest
vertelquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
je hebt een bossche bol in je sushi gedaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
sushi
bossche bollen
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij krijgt kusjes en gezelligheid![]()
Is dat wat?
jakkesquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt een bossche bol in je sushi gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |