mijn eerste plek had ik al beloofd, maar twee en drie mogen jullie hebben als dat helptquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Graagquote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn eerste plek had ik al beloofd, maar twee en drie mogen jullie hebben als dat helpt
Zo even terug lezenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was op de 27e
en het was ontzettend gezellig
Ja.. Die grote doos was best intimiderendquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het op de meet niet aangedurfdDie doos zag er zwaar en pijnlijk uit.
quote:
Ferb, jij ook stemmen op Marijke en mij?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Oh tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ferb, jij ook stemmen op Marijke en mij?![]()
wurm heeft het er nog moeilijk mee, en dan die poes nog.....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. Die grote doos was best intimiderend... Ondanks dat ik een volle zak en een harde cylinder had...
Deel Uw vreugde met onsquote:
Owja, de poes van Marijke die met jouw wurm zat te spelen jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wurm heeft het er nog moeilijk mee, en dan die poes nog.....
en het gespuit
de druiper van flesquote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, de poes van Marijke die met jouw wurm zat te spelen ja...
En Marijke die mij onderspoot...
Een Sigma 10-20 op een Nikon D70.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Specs? En wat voor camera heb je?
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.quote:
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er opquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er op
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat met je fototoestel zo onegveer tegen d ekast en nog krijg je het in zijn geheel er op. GHEIL. Dat worden flink wat kiekjes in Nieuw Zeeland.
Happy feetquote:
Dat kan ik al met mijn macro op de atlasquote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, met die lens hoef je maar 1 foto te maken en dan staat heel nieuw zeeland er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |