Oké, akkoord, laten we dat hopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hopen we op meer sneeuw en minder wind. Kan ik het alleen maar mee eens zijn.
van mij mag iemand wel gewoon dood gaan ...sterven is zon een leidingswegquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef Rekkie het volgende:
Sterkte aan je OP, zo te zien is hij terminaal ziek en kan hij elk moment sterven.
er moet wel steeds nieuw sneeuw bij komenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Naaaait93 het volgende:
sneeuw:)
alleen de eerste 2 dagen leuk.
daarna heb je van die vieze drap die je nieuwe witte schoenen vies maken:(
Een leidingsweg?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
van mij mag iemand wel gewoon dood gaan ...sterven is zon een leidingsweg
Jouw vocabulaire is een lijdensweg voor mijn ogen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
van mij mag iemand wel gewoon dood gaan ...sterven is zon een leidingsweg
een vrouw naar mijn hardquote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef PushyGurl het volgende:
lekkerrrrRRrRrRr koud is het buiten...ik kan er best goed tegen ...maar dan moet het niet waaien
en we hopen natuurlijk op nog meer sneeuw...
urlijk blijf ik binnen...het is alleen een beetje jammer dat ik zo nog de straat op moetquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
oke meid nou blijf maar lkkr binne hoor.... hahahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef PushyGurl het volgende:
tu
[..]
tuurlijk blijf ik binnen...het is alleen een beetje jammer dat ik zo nog de straat op moet
Als ze om korting vragen niet doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef PushyGurl het volgende:
tu
[..]
urlijk blijf ik binnen...het is alleen een beetje jammer dat ik zo nog de straat op moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |