die zag ik pas toen ik deze postequote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Michhas het volgende:
NBT waarom moeilijk, ik heb eerder een heel lijstje geplaatst!
Het spijt me, mijn hoofd is leegquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vind mijn omschrijving toch wat tegenvallen
Maar wel waarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vind mijn omschrijving toch wat tegenvallen
Die klopt al wat beter jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef tdrone het volgende:
PloertenDoder: Wil hier niet aanwezig zijn maar is het vrijwel altijd.
Chocolate-Chick: Komt wanneer het haar uitkomt!
Michhas: Vind het soms te snel gaan!
lipjes: denkt de jongste te zijn maar is niet zo!
Ezechielk: verziekt de zoon van huppel
Huppel: getrouwd met Ezechielk
DevilsWhore: Staan waar voor haar naam.
Tdrone: Word wel eens vergeten.
HonkeyTonk: Zoals bekend: spammer!
Koen66: Zal de oudste dan wel zijn.
Stuart: redelijk nieuw, status onbekend.
Biffkoffie: Koffiedrinker?
Engine10: Houd niet van brommers.
NBT: Goed betiette user!
vuurvosquote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
De browsers Firefox en Internet Explorer hadden in de maand november vrijwel hetzelfde percentage van de markt in handen. Internet Explorer was voorheen altijd duidelijk marktleider.
Nee niet mee eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Liever een mietje dan een bruinwerker, die het niet accepteert.
Ik heb groterquote:
Hmm ja dat is waar jaquote:
Te makkelijk in te koppenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel waar![]()
Toch?
Nog steeds wel, toch?
Bron?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
De browsers Firefox en Internet Explorer hadden in de maand november vrijwel hetzelfde percentage van de markt in handen. Internet Explorer was voorheen altijd duidelijk marktleider.
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Te makkelijk in te koppen![]()
[..]
[..]
Bron?
Graag gedaan lieverdquote:
Volgens mij ging dat over de europese markt. Wat het al een stuk logischer maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |