kan dat nog in het lijstje ?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
iedereen is een beetje maf hier
Als NBT het aanpast wel jaquote:
Ze is nu wegquote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als NBT het aanpast wel ja
Die is nu eten voor iedereen aan het makenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als NBT het aanpast wel ja
dan moet degene die de lapo heeft hem aanpassen in het volgende topicquote:
Dat zal jij wel zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet degene die de lapo heeft hem aanpassen in het volgende topic
zo vaak heb ik de lapo nietquote:
Nou.....quote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo vaak heb ik de lapo niet
vandaag heb ik hem nog niet gehadquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaag heb ik hem nog niet gehad
Oeh spannendquote:
waar?quote:
iets verderopquote:
je ziet het welquote:Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef Biffkoffie het volgende:
mag ik, mag ik ?? het mislukte net ook al jammerlijk..
Hmm even denkenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef Biffkoffie het volgende:
mag ik, mag ik ?? het mislukte net ook al jammerlijk..
Dan is dit deel heul al dichtquote:
daaromquote:Op woensdag 1 december 2010 17:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan is dit deel heul al dicht
Kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop