Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef trolley het volgende:
maargoed, uit jullie reacties op te merken schijnt het dat ik een heel dom verhaal verteld heb omdat iedereen wel weet dat het praktisch gezien onmogelijk is dat het gebeurd?
Eenschquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Jolene22 het volgende:
Is dit het niveau van seksuele kennis onder jonge mensen tegenwoordig? Allemachtig man ga eerst eens wat over sex lezen voor je er aan wilt geloven want dit gaat natuurlijk nergens over.
idd als niet weet hoe het werkt...doe het dan gewoon niet..quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Jolene22 het volgende:
Is dit het niveau van seksuele kennis onder jonge mensen tegenwoordig? Allemachtig man ga eerst eens wat over sex lezen voor je er aan gaat geloven want dit gaat natuurlijk nergens over.
Klopt.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef jeffcaba het volgende:
LOL die laatste post verdween gewoon![]()
Na ja, het "idee" dat je tegen haar kut aan het rijden bent kan denk ik wel voor de nodige opwinding zorgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Curious_Man het volgende:
Snap eerlijk gezegd ook niet dat je kan komen dan ?? of ligt dat aan mij ??
Dat werkt dan dus alleen voor mensen die maagd zijn of het al 3 jaar niet meer hebben gedaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Na ja, het "idee" dat je tegen haar kut aan het rijden bent kan denk ik wel voor de nodige opwinding zorgen.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Dat werkt dan dus alleen voor mensen die maagd zijn of het al 3 jaar niet meer hebben gedaan.
Met alle respect, ik vind het een beetje triest als je dan al komt....quote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.
Of iemand die nog geen sex heeft gehad met dat meisje.
Maar al wel bv aan haar borsten heeft mogen zitten.
Tjsa.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Met alle respect, ik vind het een beetje triest als je dan al komt....
Met alle respect, opwinding speelt zich in je hersenen af.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef Curious_Man het volgende:
Met alle respect, ik vind het een beetje triest als je dan al komt....
uhhuhquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
De username van TS zegt mij genoeg.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je niet weet dat zwanger raken op die manier onmogelijk is, dan ben je waarschijnlijk gewoon te jong om uberhaupt met seksuele zaken bezig te zijn.
Zeg mods, als ik tegen fokhelden als deze inga word ik weggemod?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Boomvorm het volgende:
Als je van droog neuken toch al klaar komt, kan je net zo goed een stapje verder gaan. Waarschijnlijk hoeft ze maar naar je blote stijfje te wijzen en je komt al.
Veel triester kan wel: Mensen die zitten te zeiken op tieners die maar wat aan het experimenteren zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef PietPietPiet het volgende:
Mensen die droogneuken en klaar komen
Veel triester kan het echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |