quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Hugo__Boss het volgende:
Probeer wat er gebeurt als je incheckt. In principe zou moeten gelden wat in Mijn IN Groep staat. Zal wel goed zitten hoor, het is mij ook wel eens gebeurd die restituties.
Vandaag weer gereisd: werd gewoon, zoals de bedoeling was, geld van m'n kaart afgeschreven. Alles in Ordnung dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Veerboot het volgende:
Hoef maandag pas weer te reizen met OV, kan het dan checken. Mijn IB-groep/DUO zegt:
[ code verwijderd ]
Staat er vaag ('31-12-2010 t/m 31-12-2010'?), maar klopt dan wel denk ik?
Afgelopen maandag vond ik m'n ovchipkaart in de brievenbus, netjes binnen de week dus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heb je een heel wat soepelere medewerker gehad dan ik
Ik zit ook met die vraag,, voor vandaag... ;-)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zondag ga ik ook ja. Maar morgen moet ik ook, dus niet gratis helaas. Maar iemand die al gereisd heeft op saldo? Ik wil dat morgen eigenlijk ook doen, maar het moet wel werken natuurlijk
Amsterrrrrrrdamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef JoshuaL het volgende:
Zondag voor de laatste keer gratis reizen met je weekabonnement bij de NS. Gaan jullie nog ergens heen?
Ja, het werkt. Een conducteur zei me gister al dat we al op saldo konden gaan reizenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zondag ga ik ook ja. Maar morgen moet ik ook, dus niet gratis helaas. Maar iemand die al gereisd heeft op saldo? Ik wil dat morgen eigenlijk ook doen, maar het moet wel werken natuurlijk
Zover ik weet heeft het een bepaalde ingangsdatum. Dus als je hem nu al ophaalt gebeurt er niks en reis je gewoon op saldo.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske.
Als je de 2 weken voor je stufi ingaat al je abo ophaalt en je maakt er meteen gebruik van heeft dat dan gevolgen?
Ja, of als je geen recht meer hebt op je reisproduct.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef Schild het volgende:
Maar dat eraf halen is dan toch alleen nodig als je je Studenten OV wilt gaan gebruiken als een 'gewone' OV kaart?
Nope, dat kon in het verleden wel maar tegenwoordig kun je alleen op die manier een vergoeding krijgen als je naar het buitenland gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als je naar het buitenland gaat, kun je en vergoeding krijgen voor je OV-chipkaart. Kun je ook je OV-chipkaart stopzetten in Nederland zodat je geen gebruik maakt van het OV-recht maar dat je een vergoeding krijgt?
Ik heb de gegevens goed ingevuld en zelfs nog gecontroleerd met hoe deze bekend staan bij de DUO - IB-groep.quote:Voer a.u.b. het kaartnummer van een persoonlijke kaart in en/of de geboortedatum, het adres en eventueel de rekeninggegevens zoals opgegeven bij uw kaartaanvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |