Geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef Niekeuh het volgende:
[..]
Ik ga alleen met de bus. Weigert het apparaat dan?
Je kan het altijd proberen. Als er een rood lampje gaat branden of er wordt geld afgeschreven werkt het nog niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef Niekeuh het volgende:
[..]
Ik ga alleen met de bus. Weigert het apparaat dan?
Ik vind het geweldig om te zien dat ik wel in kan checken in het kleine pittoreske dorpje in Friesland waar ik vandaan kom maar dat het in de o zo grote stad Groningen nog steeds niet kan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:
Bij mij in Groningen werkt het chipapparaat nog niet. Dus dan kan je zomaar doorlopen.
Maar vergeet niet: '15 december ophalen' Maar wat er nu bij mij staat (uit mijn hoofd) reisproduct student week [maand] 2010. Durf het zo niet te zeggen
En de tijd dat je hem kwijt bent ook gewoon zelf moeten betalen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me af waarom een vervangende kaart aanvragen zo omslachtig moet zijn.
Jaren geleden, toen ze iedereen stalkten om een pasfoto te sturen voor de ov-chipkaart, heb ik de hele reutemeteut al eens opgestuurd. Ergens vorig jaar is mijn ov-chipkaart gebroken en heb ik een vervangende kaart aangevraagd. Dan moet je dus eerst op de website een aanvraagformulier aanvragen, waar nog weer een aantal werkdagen over heen gaat voordat je die thuis gestuurd hebt, dan moet je dat formulier invullen en weer opsturen (met pasfoto) en dan kun je weer een aantal weken gaan zitten wachten op je nieuwe ov-chipkaart. Ik zit dus nu weer met dat hele aanvraaggebeuren, omdat ik em ben kwijt geraakt. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen, beste mevrouw, we hebben uw gegevens, we sturen gewoon een nieuwe op?
Als je nog een oude had (met de witte achterkant) duurt het volgens mij maximaal 9 werkdagen, en als je al een nieuwe had (met koeien achterop) duurt het 3 of 4 weken.quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef IHVK het volgende:
Hoe lang heeft het trouwens bij jullie geduurd, voor je een nieuwe kreeg?
Bij mij hebben ze na 5 dagen eindelijk mijn aanvraag ontvangen maar ze zeggen dat ik 'm binnen 3 weken krijg terwijl de telefoniste sprak van 2 weken.
Bellen en nieuwe aanvragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef crossover het volgende:
De (studenten) ov-kaart van mijn vriendin is kapot. Wie kan me vertellen hoe je het snelste een vervangende kaart krijgt, waarbij de kosten voor het reizen zoveel mogelijk beperkt kan worden?
Ik had een oude en nu al 4 dagen voorbij. Ik hoop dat je gelijk hebt de aanvraag stuurde ik per post en ze vroegen niet of ik een oude of nieuwe had.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je nog een oude had (met de witte achterkant) duurt het volgens mij maximaal 9 werkdagen, en als je al een nieuwe had (met koeien achterop) duurt het 3 of 4 weken.
Ik had een oude en kreeg 3 dagen na ontvangst van mijn aanvraag de kaart in de bus, dik prima dus
Je kan beter zeggen dat je m kwijt bent anders willen ze dat je die kapotte opstuurt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef crossover het volgende:
De (studenten) ov-kaart van mijn vriendin is kapot. Wie kan me vertellen hoe je het snelste een vervangende kaart krijgt, waarbij de kosten voor het reizen zoveel mogelijk beperkt kan worden?
Als je een nieuwe hebt hoef je geen pasfoto op te sturen, als je een oude hebt wel, er zijn ook 2 verschillende aanvraagformulieren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had een oude en nu al 4 dagen voorbij. Ik hoop dat je gelijk hebt de aanvraag stuurde ik per post en ze vroegen niet of ik een oude of nieuwe had.
Voor zover ik weet op stations zelf wel toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef IHVK het volgende:
Ok, ik had een oude. Happy XMas enzo iedereen btw, maar zijn er ook oplaadpunten die buiten staan zodat ze ook vandaag bereikbaar zijn ?
Heb je daar ook van die oplaadpunten ? Nooit opgevallenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor zover ik weet op stations zelf wel toch?
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk de chipkaart opnieuw activeren? Meende mij te herinneren dat je elk jaar één keer moest op laden. (Studentenreis product)
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk de chipkaart opnieuw activeren? Meende mij te herinneren dat je elk jaar één keer moest op laden. (Studentenreis product)
Coolquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Renesite het volgende:
Ik kom nooit in Rotterdam, maar dit zag ik staan:
NS Station Rotterdam Blaak
Address: Station in ROTTERDAM BLAAK
(Oplaadautomaat met OV-chipkaartsticker in linkerbovenhoek in stationshal)
Tevens: 2e kerstdag is de ToGo in Groningen wel open.
Je hoeft geloof ik maar één keer je product op te halen en dat is twee weken voordat je stufi ingaat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat ook nog inderdaad. Ik heb gewoon recht op gratis reizen, dus ik snap niet dat ze dat niet vergoeden. Nu met de kerstdagen loopt het aardig op.quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
En de tijd dat je hem kwijt bent ook gewoon zelf moeten betalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |