abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89840441
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef Niekeuh het volgende:

[..]

Ik ga alleen met de bus. Weigert het apparaat dan?
Geen ervaring mee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_89840687
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef Niekeuh het volgende:

[..]

Ik ga alleen met de bus. Weigert het apparaat dan?
Je kan het altijd proberen. Als er een rood lampje gaat branden of er wordt geld afgeschreven werkt het nog niet.
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 21:52:51 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89851064
Bij mij in Groningen werkt het chipapparaat nog niet. Dus dan kan je zomaar doorlopen.

Maar vergeet niet: '15 december ophalen' Maar wat er nu bij mij staat (uit mijn hoofd) reisproduct student week [maand] 2010. Durf het zo niet te zeggen :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 03:03:12 #29
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_89862145
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:
Bij mij in Groningen werkt het chipapparaat nog niet. Dus dan kan je zomaar doorlopen.

Maar vergeet niet: '15 december ophalen' Maar wat er nu bij mij staat (uit mijn hoofd) reisproduct student week [maand] 2010. Durf het zo niet te zeggen :{
Ik vind het geweldig om te zien dat ik wel in kan checken in het kleine pittoreske dorpje in Friesland waar ik vandaan kom maar dat het in de o zo grote stad Groningen nog steeds niet kan. :P
pi_90008165
Ik vraag me af waarom een vervangende kaart aanvragen zo omslachtig moet zijn.

Jaren geleden, toen ze iedereen stalkten om een pasfoto te sturen voor de ov-chipkaart, heb ik de hele reutemeteut al eens opgestuurd. Ergens vorig jaar is mijn ov-chipkaart gebroken en heb ik een vervangende kaart aangevraagd. Dan moet je dus eerst op de website een aanvraagformulier aanvragen, waar nog weer een aantal werkdagen over heen gaat voordat je die thuis gestuurd hebt, dan moet je dat formulier invullen en weer opsturen (met pasfoto) en dan kun je weer een aantal weken gaan zitten wachten op je nieuwe ov-chipkaart. Ik zit dus nu weer met dat hele aanvraaggebeuren, omdat ik em ben kwijt geraakt. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen, beste mevrouw, we hebben uw gegevens, we sturen gewoon een nieuwe op?
I reject reality and substitute my own
pi_90115718
Hoe lang heeft het trouwens bij jullie geduurd, voor je een nieuwe kreeg?

Bij mij hebben ze na 5 dagen eindelijk mijn aanvraag ontvangen maar ze zeggen dat ik 'm binnen 3 weken krijg terwijl de telefoniste sprak van 2 weken.
  zondag 19 december 2010 @ 15:09:13 #32
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_90124998
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me af waarom een vervangende kaart aanvragen zo omslachtig moet zijn.

Jaren geleden, toen ze iedereen stalkten om een pasfoto te sturen voor de ov-chipkaart, heb ik de hele reutemeteut al eens opgestuurd. Ergens vorig jaar is mijn ov-chipkaart gebroken en heb ik een vervangende kaart aangevraagd. Dan moet je dus eerst op de website een aanvraagformulier aanvragen, waar nog weer een aantal werkdagen over heen gaat voordat je die thuis gestuurd hebt, dan moet je dat formulier invullen en weer opsturen (met pasfoto) en dan kun je weer een aantal weken gaan zitten wachten op je nieuwe ov-chipkaart. Ik zit dus nu weer met dat hele aanvraaggebeuren, omdat ik em ben kwijt geraakt. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen, beste mevrouw, we hebben uw gegevens, we sturen gewoon een nieuwe op?
En de tijd dat je hem kwijt bent ook gewoon zelf moeten betalen. :') :r
pi_90125198
Heel fijn.. hoorde een verhaal van een jongen die chipkaart problemen had. Hij kon het weer laten fixen in Amsterdam of Rotterdam o.i.d. Dit is vrij ver reizen zonder OV vanuit Friesland en kost ook nog eens geld :')

Edit: die vrouw van het ov wist niet eens na hoeveel keer fout chippen hij geblokkeerd werd, en niemand om haar heen kon haar helpen daarmee..
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_90230645
De (studenten) ov-kaart van mijn vriendin is kapot. Wie kan me vertellen hoe je het snelste een vervangende kaart krijgt, waarbij de kosten voor het reizen zoveel mogelijk beperkt kan worden?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_90257422
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef IHVK het volgende:
Hoe lang heeft het trouwens bij jullie geduurd, voor je een nieuwe kreeg?

Bij mij hebben ze na 5 dagen eindelijk mijn aanvraag ontvangen maar ze zeggen dat ik 'm binnen 3 weken krijg terwijl de telefoniste sprak van 2 weken.
Als je nog een oude had (met de witte achterkant) duurt het volgens mij maximaal 9 werkdagen, en als je al een nieuwe had (met koeien achterop) duurt het 3 of 4 weken.
Ik had een oude en kreeg 3 dagen na ontvangst van mijn aanvraag de kaart in de bus, dik prima dus :)
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 22:01:13 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90257740
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef crossover het volgende:
De (studenten) ov-kaart van mijn vriendin is kapot. Wie kan me vertellen hoe je het snelste een vervangende kaart krijgt, waarbij de kosten voor het reizen zoveel mogelijk beperkt kan worden?
Bellen en nieuwe aanvragen.
pi_90258762
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Als je nog een oude had (met de witte achterkant) duurt het volgens mij maximaal 9 werkdagen, en als je al een nieuwe had (met koeien achterop) duurt het 3 of 4 weken.
Ik had een oude en kreeg 3 dagen na ontvangst van mijn aanvraag de kaart in de bus, dik prima dus :)
Ik had een oude en nu al 4 dagen voorbij. Ik hoop dat je gelijk hebt de aanvraag stuurde ik per post en ze vroegen niet of ik een oude of nieuwe had.
pi_90258881
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef crossover het volgende:
Je kan beter zeggen dat je m kwijt bent anders willen ze dat je die kapotte opstuurt..
pi_90262738
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik had een oude en nu al 4 dagen voorbij. Ik hoop dat je gelijk hebt de aanvraag stuurde ik per post en ze vroegen niet of ik een oude of nieuwe had.
Als je een nieuwe hebt hoef je geen pasfoto op te sturen, als je een oude hebt wel, er zijn ook 2 verschillende aanvraagformulieren.
pi_90426270
Ok, ik had een oude. Happy XMas enzo iedereen btw, maar zijn er ook oplaadpunten die buiten staan zodat ze ook vandaag bereikbaar zijn ?
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 12:16:03 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90427459
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef IHVK het volgende:
Ok, ik had een oude. Happy XMas enzo iedereen btw, maar zijn er ook oplaadpunten die buiten staan zodat ze ook vandaag bereikbaar zijn ?
Voor zover ik weet op stations zelf wel toch?
pi_90427513
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 12:16 schreef Renesite het volgende:

[..]

Voor zover ik weet op stations zelf wel toch?
Heb je daar ook van die oplaadpunten ? Nooit opgevallen :P

Wel weet ik dat ze vaak staan in AH TO GO's bijvoorbeeld in Rotterdam Leiden en Amsterdam, op de stations zelf heb ik ze niet gezien.
(die gele dus waar je je studentenreisproduct kan ophalen, omdat ik een nieuwe OV. Had)
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 12:22:42 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90427600
Ik kom nooit in Rotterdam, maar dit zag ik staan:
NS Station Rotterdam Blaak
Address: Station in ROTTERDAM BLAAK
(Oplaadautomaat met OV-chipkaartsticker in linkerbovenhoek in stationshal)

Tevens: 2e kerstdag is de ToGo in Groningen wel open.
pi_90427646
Wanneer moet ik eigenlijk de chipkaart opnieuw activeren? Meende mij te herinneren dat je elk jaar één keer moest op laden. (Studentenreis product)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator zaterdag 25 december 2010 @ 12:26:28 #45
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90427703
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk de chipkaart opnieuw activeren? Meende mij te herinneren dat je elk jaar één keer moest op laden. (Studentenreis product)
Goed dat je het zegt :D !

Ik heb geen idee, maar lijkt me op zich wel logisch :?
pi_90429063
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij niet hoor.
pi_90429078
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Renesite het volgende:
Ik kom nooit in Rotterdam, maar dit zag ik staan:
NS Station Rotterdam Blaak
Address: Station in ROTTERDAM BLAAK
(Oplaadautomaat met OV-chipkaartsticker in linkerbovenhoek in stationshal)

Tevens: 2e kerstdag is de ToGo in Groningen wel open.
Cool :D Thx
pi_90452126
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Je hoeft geloof ik maar één keer je product op te halen en dat is twee weken voordat je stufi ingaat.
pi_90456017
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef MarkM het volgende:

[..]

En de tijd dat je hem kwijt bent ook gewoon zelf moeten betalen. :') :r
Dat ook nog inderdaad. Ik heb gewoon recht op gratis reizen, dus ik snap niet dat ze dat niet vergoeden. Nu met de kerstdagen loopt het aardig op.
I reject reality and substitute my own
pi_90461706
Volgens mij hoef je hem niet opnieuw op te laden. Anders hadden we vast wel een brief/mail gekregen van de DUO - IB-groep om ons eraan te herinneren.
Ik heb trouwens een website gemaakt waarin je in één oogopslag kunt zien of je Studenten OV-Chipkaart geldig is: Is mijn OV geldig?.
Vroeger stond het altijd op de kaart zelf maar tegenwoordig moet je het zelf opzoeken op internet, en toen leek mij een website waar je het in één oogopslag kunt zien wel handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')