Je doet je gebruikersnaam eer aan.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:02 schreef kieskleurig het volgende:
Heel eerlijk?
Oppervlakkig als ik ben, moet ik zeggen dat je er wel erg goed uit moet zien wil ik dat geen afknapper vinden, sorry
Haha, vroeger bij Aardrijkskunde hadden we ooit een excursie naar Zuid-Limburg en onze gids stotterde heel erg. Onze leraar zei 'schrijf precies op wat hij zegt, ik wil dat jullie er later een werkstuk van maken!'quote:Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef JaimyLee het volgende:
i-ik de-enk dat-t ze ze het nie-iet z-zo err-g-gg vinden!
Je mist mijn l, het is kieskleurigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Je doet je gebruikersnaam eer aan.![]()
Maar ik klink niet als een vastlopende casettebandje hè!Ik probeer dan met veel lange klinkes te praten, alsof ik langzaam praat.
Maar soms klink ik weleens als een vastlopende casettebandje.
Dat is Overijssels - de overtreffende trap van stotteren.quote:
Stotterende vrouwen komen ook veel minder vaak voor. Ik meen zo'n 4 keer minder vaak dan stotterende mannen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kan mij overigens neit indenken dat ik dit bij een vrouw heel storend zou vinden, al ken ik eigenlijk geen vrouwen die stotteren.
Nu ik er over denk, ik heb eigenlijk nog nooit een vrouw gehoord die echt stotterd, bij mannen wel heel vaak. Is het echt maar 4 keer?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Stotterende vrouwen komen ook veel minder vaak voor. Ik meen zo'n 4 keer minder vaak dan stotterende mannen.
Miss Montreal.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kan mij overigens neit indenken dat ik dit bij een vrouw heel storend zou vinden, al ken ik eigenlijk geen vrouwen die stotteren.
Ik neem mijn woorden terug, deze heb ik inderdaad wel eens horen stotterenquote:
Ik heb het even nagekeken en het schijnt dat zo'n 77% van de stotteraars man is en (dus) 23% vrouw. Vrouwen lullen sowieso minder in het openbaar, dus dat maakt de kans nog kleiner dat je ze hoort stotteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nu ik er over denk, ik heb eigenlijk nog nooit een vrouw gehoord die echt stotterd, bij mannen wel heel vaak. Is het echt maar 4 keer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |