quote:
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hoe zit het nu met jou en je vriendje?.
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben misschien een ongelooflijke bitch in dit soort dingen, maar waarom doe je niets met die verliefdheid? Het hoeft natuurlijk geen relatie te worden, maar een beetje flirten en misschien meer is toch best leuk? En je hebt het toch uitgemaakt met je vriendje? Zo niet, dan snap ik dat je hem trouw blijft (uiteraard). Maar als het uit is snap ik dat eigenlijk niet zo goed
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argumentquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.Als het niet wederzijds is en ik zie hem elke dag...
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argument
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opquote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.
Fijne mental image...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opDie merkt pas wat als je het hem gewoon recht in zijn gezicht zegt
![]()
Mooi oefenobjectje. Maar ik zeg verder maar niets meer. Straks breng ik je nog op het verkeerde padquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Evenveel als ik, schijnbaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Nee, smeulend stoken kan niet met deze kachel. Dat deden we vroeger wel, met de gewone allesbrander. Dat was nog veel kouder 's ochtends - en een avondje weg op een dag als deze hadden we ons dan niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Waar stook je mee sigme? Wij hebben hout en brikets. De briketten rol ik 's nachts in een natte krant. Zo branden ze niet te snel op en blijft de kachel de hele nacht warmte afgeven én krijg ik met de smeulende resten 's morgens de kachel weer snel aan.
Hier is het nu 18 graden gelukkig.
We hadden sowieso al een open relatie, alleen heb ik daar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die het écht niet vindt kunnen om iets met een ander te doen als je thuis nog iemand hebt zitten waar je het al dan niet mee uit wilt maken?![]()
zelfs als je het al wel uit hebt gemaakt vind ik dat eigenlijk niet kunnen, als je al zo lang een relatie met iemand hebt verdient dat toch ook een fatsoenlijk einde? zeker als het alleen om een 'fling' gaat die je verder nooit meer zult zien, dan kun je je toch wel inhouden?
niet heel specifiek tegen jou bedoeld trouwens Mini, ik ken jullie situatie natuurlijk niet precies en snap dat het voor jou ook vervelend is
<3 <3 <3quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG vriendje heeft deze CAD-plushie voor me gekocht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |