Srsly? Ben wel benieuwd wat dat voor euvel moet zijn geweest dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Serieus, fokking 3 jaar met tussenpozen steeds tegen "nee, vervelend, kunnen we niets aan doen, moet u niet bij mij zijn, maar geen idee bij wie wel" aangelopen.
tot dinsdag. Sinterklaas vieren in NL!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik ben echt al de hele dag vreselijk melig.
Voor hoelang ga je naar Dld Nynke?
Geen idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat ben jij morgen hier XM?
welke tellers?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef Syrena het volgende:
Poep, ik kan niet vinden hoe je op een HTC Touch 2 de tellers resetten moet
je mag ook vanavond al komenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee!Ik moet morgen bekijken of ik überhaupt weg kom... de ANWB is niet echt rooskleurig over de spits, zowel 's ochtends als 's avonds
.
De teller die je uitgaande gesprekken bijhoudt. De baas heeft er eentje en die kon 't zelf niet vinden (en ik ook niet, faalquote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tellers?ik heb 'm ook
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mag ook vanavond al komenna de spits?
Mr.Mo vond 't ook goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!
Ah gusquote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Concierge kwam net langs met iemand die hier gaat stagelopen als beveiliger. Arme menneke stond te bibberen in zijn kistjesen was een kop kleiner dan onze gemiddelde student. Ik heb 'm toch maar veel succes gewenst
Ik moet hier nog even intern besprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jaquote:
Net bejaardenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu weer studenten aan de balie van Facilitair Management. Die krijgen elk jaar de opdracht om de verhuizing van onze locatie naar elders te plannen. Ik hoor er net eentje zeggen: Die stoelen zien er nog prima uit, die verhuizen gewoon mee!
Uhm. Een miljoenenproject, een prachtig nieuw gebouw, fusie van drie bibliotheken en dan die oude groene troep meeverhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |