Nee. Iquote:Op woensdag 1 december 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In groep 5 is iedereen schattig
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In groep 5 is iedereen schattig
ahh ben 2 seconden weg en jullie missen me!quote:
Geil.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik was een bitch in groep 5
Jij voegt veel toe aan deze SCquote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
ahh ben 2 seconden weg en jullie missen me!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een deskundigequote:
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Michhas is NBT Deskundige en jij CC deskundige
Ze is heul geen bitchquote:
haha ja dat ook, maar ik ben nu wel een stuk liever dan in groep 5quote:
http://www.twenga.nl/dir-Hobby-Vrije-tijd,Schilderkunst,Gessoquote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef L.no het volgende:
Weet iemand waar je gesso ( of witkalk) kan kopen?
Jij was het die mij pestte in groep 5?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja dat ook, maar ik ben nu wel een stuk liever dan in groep 5
Gelukkigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja dat ook, maar ik ben nu wel een stuk liever dan in groep 5
dat had ik er toen van gemaaktquote:
Dankje, maar ik zoek een winkel waar ik het gewoon kan kopen, niet via internet bestellen. Of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.twenga.nl/dir-Hobby-Vrije-tijd,Schilderkunst,Gesso
Jij woont in het Oosten, denk het dus nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was het die mij pestte in groep 5?
Je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
GelukkigKan alleen niemand beoordelen gezien ik gister ben komen aanwaaien
Oké, samenvatting.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
GelukkigKan alleen niemand beoordelen gezien ik gister ben komen aanwaaien
Scusi... Zie net op een ander forum dat je het bij de action kan halen (?)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje, maar ik zoek een winkel waar ik het gewoon kan kopen, niet via internet bestellen. Of zie ik het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |