ja doe dat tonkerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
Het spijt mij voor mijn gebagger vandaagIk zal stoppen, en nu ga ik leren
quote:
refreshquote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen moet wel eens plassen,
waar zijn die tagjes gebleven?
dan zie ik alleen de kleur maar geen tagjes....quote:
Ja kan gebeuren, ze kan niet poepen want vrouwen poepen nietquote:
ja dat zei ik tochquote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef tdrone het volgende:
ze vertellen nu na een kwartier non stop brandmeldingen dat het om een oefening gaat
Pas als je het ruikt, dan eerst je persoonlijke spullen pakken, maakt niet uit wat ze in die voorschriften zetten.. en dan rustig shaggy draaien op weg naar buiten.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef tdrone het volgende:
ze vertellen nu na een kwartier non stop brandmeldingen dat het om een oefening gaat
is NBT van de Frank Zappa ?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef tdrone het volgende:
misschien is NBT naar buiten om gele sneeuw te maken
ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef tdrone het volgende:
misschien is NBT naar buiten om gele sneeuw te maken
Ze is met dr muts vastgevrorenquote:
lekker koud daar beneden!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze is met dr muts vastgevroren
Dat kan ze beter voor dr vriend bewaren dacht ik zo, is een stuk warmer iniedergeval..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT probeerde een lantaarnpaal te likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |