Arntsquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef Parvus het volgende:
Tlicious klinkt inderdaad hetzelfde als m'n neefje van 12. Onze Arnts
Best een tof ventje volgens mijquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef Parvus het volgende:
Tlicious klinkt inderdaad hetzelfde als m'n neefje van 12. Onze Arnts
Met welk bewijsmateriaal gaat u deze competentie aantonen?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch weet iedereen dat ik Stoma's kont schop
Als je me in het echt hoort praten valt dat allemaal reuze mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar, je klinkt als een 13-jarige, menig Fok!ker wordt daar opgewonden vanIkke niet
heldquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand te happen pikkie. Het is gewoon zo.
1 v 1 Quickscope onlyquote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met welk bewijsmateriaal gaat u deze competentie aantonen?
Jij bent dezelfde persoon die steeds op het account van haar vriend speelde? SlappyJoes ofzo?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je me in het echt hoort praten valt dat allemaal reuze mee.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent dezelfde persoon die steeds op het account van haar vriend speelde? SlappyJoes ofzo?
Ja dat was ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent dezelfde persoon die steeds op het account van haar vriend speelde? SlappyJoes ofzo?
Familie van me hequote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Best een tof ventje volgens mijZeker voor een 12-jarige
Arnts is een heldjequote:
Te makkelijk om hier een kutopmerking over te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik zie nu dat je een foto van jezelf hebt in je fobo. Ik heb jou al tig keer gezien in beuningen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je een foto van jezelf hebt in je fobo. Ik heb jou al tig keer gezien in beuningen.
Misschien dan de volgende keer in private matches niet de hele tijd bij elkaar klitten..quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch weet iedereen dat ik Stoma's kont schop
Nee, omdat gelukquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef jamesstewart het volgende:
Ben best goed in dit spel op de PS3. Hoogste aantal kills in een match is 60, met 2 deaths (k/d 30). Iemand ook met hardline pro? Best handig, dan is de kans een stuk groter op chopper g., gunship of dogs. Sommige mensen gebruiken de 3 crates als killstreak (sam turret, car package en sentry gun) in combinatie met Hardline Pro, maar dan is de kans juist kleiner dat je iets goeds krijgt. Dat is mijn ervaring namelijk, want dat had ik een tijdje en ik kreeg steeds slechte dingen, nu heb ik alleen car package, chopper gunner en gunship en ik kreeg een van deze bijna elke match.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zomaar een meisje he.
picsquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar, je klinkt als een 13-jarige, menig Fok!ker wordt daar opgewonden vanIkke niet
Preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
Laat hem nou nog even genieten van die illusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |